Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775"

Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran ogłasza przetarg

  • Adres: 11320 Jeziorany, Plac Zamkowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 895 392 748 , fax. 895 392 760
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran
    Plac Zamkowy 4
    11320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 895 392 748, fax. 895 392 760
    REGON: 51074355100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Nazwa przedmiotu zamówienia. "Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775" Kod CPV zamówienia - CPV 45-00-00--00-7 Roboty budowlane 2.Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 od 0+612 do 0+775" Droga gminna publiczna Nr 163007N na działce nr 205 obrębu Franknowo gm. Jeziorany, początek od drogi P1422N 0+000, koniec 0+915 ( granica dz. nr 124) . W maju i czerwcu 2017 wykonano przebudowę drogi na odcinku 612 mb, kilometraż - od 0+ 000 do 0+612 3. Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N. Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205, kilometraż od 0+612 do 0+775, długości 163 mb, pow. ok. 994 m2 w zakresie ujętym w obmiarze robót(pomocniczy-zał. nr 7 do siwz)oraz załączonej mapce poglądowej - szkic(zał. nr 9 do siwz) wraz z wykonaniem powierzchniowego odwodnienia drogi. 3.1.Opis stanu istniejącego. Droga gminna publiczna Nr 1633007N na odcinku do przebudowy o długości 163 m i powierzchni ok. 994m2, posiada nawierzchnię brukową z kamienia polnego. Szerokość drogi od 4 do 6 m, szerokość pasa drogowego: od 8 m do 12 m, brak ciągu pieszego , brak odwodnienia drogi. 3.2.Opis przedmiotu zamówienia. Przebudowa drogi gminnej publicznej Nr 163007N we Franknowie na działce nr 205 o długości 163 mb polega na zmianie nawierzchni z kamienia polnego na nawierzchnię z kostki betonowej z wykonaniem ciągu pieszego po prawej stronie drogi (od centrum Franknowa) oraz krawężnikiem betonowym po lewej stronie drogi. - szerokość drogi: 5 m ( jezdnia 3,7 m + chodnik 1,3 m) - kostka betonowa „polbruk” gr. 8 cm w kolorze szarym (jezdnia) - kostka betonowa „polbruk” gr. 8 cm w kolorze czerwonym (ciąg pieszy) Zakres robót: - wykonanie i profilowanie koryta z pozostawieniem istniejącej nawierzchni brukowej, - ułożenie obrzeży betonowych, - ustawienie krawężników i krawężników najazdowych na wjazdach, - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, - wykonanie podsypki cementowo-piaskowej, - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, - wykonanie odwodnienia. 3.3.Podbudowa. Należy wykorzystać istniejącą nawierzchnię z kamienia polnego uzupełnionej kruszywem łamanym oraz podsypką cementowo- piaskową. 3.4.Ciąg pieszy. Ciąg pieszy należy wybudować po prawej stronie drogi (od centrum Franknowa). Obrzeża chodnika i krawężniki najazdowe w obrębie zjazdów do posesji należy wbudować na granicy pasa drogowego. Na długości ok. 24 mb – od istniejącego nowego chodnika po prawej stronie drogi do początku zjazdu do szkoły podstawowej, należy wybudować chodnik o szer. 1,3 m z kostki czerwonej gr. 8,0 cm , oddzielony od jezdni krawężnikiem. Na zjeździe do szkoły należy wbudować krawężnik najazdowy (połączenie nowej nawierzchni i istniejącej nawierzchni brukowej na zjeździe) . Od końca zjazdu do końca drogi chodnik wykonać jako zespolony z jezdnią , bez krawężnika , wydzielony kolorem czerwonym, szer. 1,3 m. 3.5.Zjazdy. Zjazd wykonać do posesji Nr 28 (lewa strona drogi od centrum Franknowa) w obrębie pasa drogowego. Zjazd zakończyć krawężnikiem najazdowym. 3.6.Miejsce postojowe. Miejsce postojowe należy wybudować po lewej stronie drogi na długości ok. 41 m ( od granicy działki Nr 218 (posesja nr 28) do słupa energetycznego), szerokość miejsca postojowego: 1,5 m, miejsce postojowe zakończyć krawężnikiem najazdowym. 3.7.Odwodnienie. W miejscach wskazanych na załączonej mapce wybudować studnie rewizyjne z wpustami ulicznymi. Po lewej stronie drogi , od istniejącej nowej nawierzchni do studni rewizyjnej wykonać odwodnienie korytkiem ściekowym, od studni rewizyjnej do końca drogi odwodnienie w kształcie zaniżonego rzędu kostek betonowych. 3.8. Obsługa geodezyjna. 4 Pozostałe informacje. a. Należy się zapoznać ze szczegółowych wyliczeniem rodzaju i ilości robót znajdujących się w przedmiarze robót(pomocniczy), b. Należy dokonać wizji lokalnej odcinka drogi do przebudowy i zdobyte informacje wykorzystać do przygotowania oferty c. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie opisu przedmiotu w SIWZ, zdobytymi informacjami w czasie wizji lokalnej drogi do przebudowy wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuka budowlaną. d. Wszystkie materiały budowlane muszą posiadać wymagane atesty i muszą być w pierwszym gatunku jakościowym. e. Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Dziennika Budowy i rejestrowania wszystkich robót(przebudowa drogi). 5. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp „Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 6. W związku z zapisem ust. 2, Wykonawca przed podpisaniem umowy, składa w formie pisemnej oświadczenie, że osoby realizujące czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem przedmiotu umowy, o których mowa w ust. 2, są zatrudnione na umowę o pracę. 7.Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w ust. 5 oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte we wzorze umowy, który stanowi załącznik Nr 8 do SIWZ. 5. Mapa poglądowa odcinka drogi gminnej publicznej nr 163007N zał. 12a 6. Dokładną mapę sytuacyjno - wysokościową drogi publicznej Nr 163001N można obejrzeć w internecie na e-mapa powiatu olsztyńskiego w trybie publicznym, adres - https://powiatolsztynski.geoportal2.pl/ 7. Kierownik Budowy ma obowiązek prowadzenia Dziennika Budowy. 8. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego robotami budowlanymi a także zdobył, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Koszty dokonania wizji lokalnej w terenu budowy ponosi Wykonawca. Zgodnie z art. 9a ustawy Pzp Zamawiający przewidział w siwz czas na wizję lokalną. Wizja Lokalna ternu budowy winna się odbywać przy udziale pracownika odpowiedzialnego za drogi. Dopuszcza się wizję lokalną bez pracownika Urzędu Miejskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 1 000 zł ( jeden tysiąc złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta; 2. Pełnomocnictwo, jeżeli dotyczy; Dowód wniesienia wadium;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach