Przetargi.pl
Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2017-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi na rzecz 24 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń warsztatowych i narzędzi, według asortymentu i ilości podanych w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, w którym zawarto również szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wszystkie wyroby muszą być dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania zgodnie z obowiązującym prawem, na podstawie certyfikatów zgodności CE oraz aprobat technicznych. 2.Cena jednostkowa brutto urządzeń warsztatowych i narzędzi w zakresie części 2 (zadania 2) nie może przekroczyć 3 500,00 zł. 3.Wymagany termin realizacji dostaw - według zasad ustalonych w umowie z dostawą do magazynów (według wykazu Odbiorców / adresatów). 4.UWAGI DOTYCZĄCE OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 4.1 Opis przedmiotu wskazuje dla niektórych towarów i artykułów, tj. urządzeń warsztatowych i narzędzi: nazwy producenta, znaki towarowe, pochodzenie, nazwy zastosowanych technologii; operowanie tymi danymi ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego pod kątem jakości, trwałości itp. Wszelkie urządzenia i narzędzia określone w opisie przedmiotu zamówienia w ten sposób, określają jedynie minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe. Posługiwanie się nazwami produktów/ urządzeń/ producentów/ patentów / technologii, ma charakter wyłącznie przykładowy; dla Wykonawcy oznacza to, że oferowany przez niego towar (urządzenia, narzędzia) mają być równoważne, nie gorsze od wskazanych - dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.2 Dostarczone narzędzia muszą być fabrycznie nowe, posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania, posiadać parametry, cechy i właściwości określone w deklaracji zgodności / certyfikacie zgodności producenta oraz opisie przedmiotu zamówienia. 5.UWAGI DOTYCZĄCE DOSTAWY: 5.1 Dostawa obejmuje przetransportowanie towaru do magazynów wg. Wykazu Odbiorców wraz z rozładunkiem ze środka transportu, ustawieniem we wskazanym miejscu przez użytkownika na koszt Wykonawcy. 5.2 Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć wraz z dostawą wszelkie gwarancje producenta materiału, certyfikaty bezpieczeństwa, aprobaty techniczne, deklaracje lub certyfikaty zgodności - zgodnie z – „Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.02.2013r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.” Wszystkie dokumenty wymienione w tabeli powyżej po nazwie materiału oraz gwarancje udzielane przez producentów (o ile nie są umieszczone na opakowaniach) Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej z chwilą dostarczenia towaru do magazynu 24WOG lub prześle je pocztą przed planowaną dostawą. Dokumenty te mają być oznakowane numerem odpowiadającym liczbie porządkowej materiału/wyrobu z arkusza ofertowego (opisu przedmiotu zamówienia). Dokumenty muszą być sporządzone w języku polskim. 5.3 Atesty i certyfikaty obowiązujące w UE przedstawione np. w języku angielskim będą honorowane jeżeli zostaną przetłumaczone na język polski – to samo dotyczy dokumentów ze znakiem CE. 5.4 Zamówiony towar należy dostarczyć do magazynów od poniedziałku do czwartku (tylko w dni robocze) w godz. 8:00 ÷ 13:00. O terminie dostawy należy powiadomić Zamawiającego 5 dni przed realizacją dostawy faksem, o wszelkich zmianach dotyczących zmiany terminu dostawy na min. 48 godzin telefonicznie i faksem według wykazu odbiorców przed planowaną dostawą towaru. Zamówiony towar (każdy asortyment z osobna) na opakowaniach należy oznakować liczbą porządkową odpowiadającą liczbie z arkusza ofertowego ( np. : poz. nr 1 lub nr 1 + nr 2 ). Towar nie oznakowany nie będzie przyjmowany do magazynów. 5.5 Dostawę należy realizować całościowo w danej pozycji asortymentowej. Materiały można dostarczyć na paletach przystosowanych do rozładunku wózkiem widłowym o udźwigu max. 1,2 tony. Palety EURO, zwykłe, nietypowe i fabryczne nie podlegają zwrotowi. Należy ich koszt wliczyć w cenę towaru. 5.6 w przypadku dostaw towaru za pośrednictwem firm spedycyjnych Zamawiający nie będzie kwitował odbioru towaru (odbioru paczek i palet) na dokumentach typu WZ przed dokładnym sprawdzeniem zawartości dostarczonych palet, nie będzie również zwracał palet w dniu dostawy. Rozładunek należy zapewnić zgodnie z punktem 5.1 (Należy uprzedzić dostawcę - przewoźnika).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach