Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej przez wieś w Starych Okninach

Gmina Wiśniew ogłasza przetarg

  • Adres: 08112 Wiśniew, ul. Siedlecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0 25 641 73 13 , fax. 0 25 641 73 13
  • Data zamieszczenia: 2017-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wiśniew
    ul. Siedlecka 13
    08112 Wiśniew, woj. mazowieckie
    tel. 0 25 641 73 13, fax. 0 25 641 73 13
    REGON: 71158262900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej przez wieś w Starych Okninach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej przez wieś w Starych Okninach. Przebudowa obejmuje odcinek drogi o długości 787 m. 1) Parametry techniczno-użytkowe drogi są następujące: a) kategoria drogi: publiczna, gminna, klasy L, b) grupa nośności podłoża: G4, c) kategoria ruchu: KR1, d) szerokość istniejącej jezdni: zmienna 5,0÷5,5 m e) nawierzchnia istniejąca: beton asfaltowy, f) nawierzchnia po przebudowie: beton asfaltowy – 4 cm AC 11 S 50/70 + 4 cm AC 16 W 50/70, g) długość przebudowywanego odcinka: 787 m, h) szerokość jezdni po przebudowie: 5,5 m, i) szerokość poboczy: 0,75 m. 2) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie poszerzenia konstrukcji jezdni do stałej szerokości 5,5 m, b) wykonanie dwustronnie ścieków z prefabrykowanych elementów betonowych na odcinku ok. 188 m, c) wykonanie nawierzchni z dwóch warstw z betonu asfaltowego – warstwy wiążącej o grubości 4 cm i warstwy ścieralnej o grubości 4 cm, d) wykonanie poboczy z kruszywa łamanego 0-31,5 o grubości 10 cm, e) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, f) opracowanie operatu powykonawczego – operatu kolaudacyjnego, WYMAGANIA ZAMAWIAJĄCEGO, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A. 1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osób. 2. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: 1 ) minimum 20% pracowników Wykonawcy wykonujących czynności bezpośrednio związane z robotami remontowymi, o których mowa w Rozdziale 3. ust. 1 pkt 2 litera a -d, będzie zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w przypadku, gdy wykonywanie tych czynności będzie polegało na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666). 3. Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia przez wykonawcę wymagań: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo, w każdym czasie w trakcie obowiązywania umowy, do weryfikacji zobowiązania Wykonawcy do zatrudnienia pracowników na umowę o pracę, o którym mowa w ust. 2, pkt 1, w szczególności poprzez: a) żądanie złożenia oświadczeń bądź przedstawienia do wglądu kopii dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów – w przypadku umów o pracę bądź dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika do ubezpieczeń kopie te powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych; b) przeprowadzenie kontroli w miejscu wykonywania świadczenia (wywiad z pracownikami). 2) W przypadku niewywiązania się z postanowień wskazanych w Rozdziale 3 ust. 1, pkt 2, litera a-d, dotyczących minimalnego poziomu zatrudnienia pracowników Wykonawcy na umowę o pracę, Wykonawca zobowiązuje się do zapłacenia Zamawiającemu kary w wysokości 0,1% wynagrodzenia umownego brutto, za każde naruszenie, którego to naruszenie dotyczy,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7.000,oo zł (słownie: siedem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach