Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Porzowo - Kozłowo

Gmina Gzy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-126 Gzy, Gzy 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6913122 , fax. 023 6913167
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gzy
    Gzy 9 9
    06-126 Gzy, woj. mazowieckie
    tel. 023 6913122, fax. 023 6913167
    REGON: 13037811400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uggzy.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Porzowo - Kozłowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Porzowo - Kozłowo od km 0+700 do km 1+421 o długości 721,00 mb obejmuje: 1. roboty przygotowawcze, 2. roboty rozbiórkowe, 3. roboty ziemne, 4. przepusty, 5. wykonanie podbudowy, 6. wykonanie nawierzchni mineralno - asfaltowej o grubości 4 + 4 cm i szerokości 5,00 m 7. roboty wykończeniowe.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. a) legitymują się wykonaniem minimum 2 (dwóch) zamówień publicznych obejmujących roboty budowlane polegające na wykonaniu nawierzchni asfaltowej lub budowie dróg o nawierzchni asfaltowej, o wartości pojedynczego zamówienia co najmniej 100% ceny ofertowej brutto, b) dysponują personelem posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w zakresie dróg, c) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy). 2 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie analizy załączonych do oferty dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. Wypełniony kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót, 3. Parafowany na każdej stronie egzemplarz umowy (załącznik nr 2 do SIWZ), 4. Oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 u.p.z.p. (załącznik nr 3 do SIWZ), 5. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 u.p.z.p. (załącznik nr 4 do SIWZ), 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (załącznik nr 5 do SIWZ), 9. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz kopie zaświadczeń o aktualnym wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego, 10. Wykazu niezbędnych do wykonania narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca (załącznik nr 6 do SIWZ), 11. Wykaz wykonanych min 2 (dwóch) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających każda swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 7 do SIWZ),

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uggzy.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach