Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ew.146 w miejscowości Wilkołaz Górny gm. Wilkołaz od km0+000 do km 1+318

Gmina Wilkołaz ogłasza przetarg

  • Adres: 23-212 Wilkołaz Pierwszy, 9
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8212001, 8212035 , fax. 081 8212695
  • Data zamieszczenia: 2015-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wilkołaz
    9 9
    23-212 Wilkołaz Pierwszy, woj. lubelskie
    tel. 081 8212001, 8212035, fax. 081 8212695
    REGON: 43102020400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilkolaz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ew.146 w miejscowości Wilkołaz Górny gm. Wilkołaz od km0+000 do km 1+318
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi gminnej położonej na działce o nr ew.146 w miejscowości Wilkołaz Górny gm. Wilkołaz od km0+000 do km 1+318 Prace związane z modernizacją - przebudową drogi gminnej zaprojektowano w pasie drogowym na działce nr 146 położonej w obrębie geodezyjnym Wilkołaz Górny , gm. Wilkołaz , Modernizacja - przebudowa drogi polegać będzie na wykonaniu: - roboty przygotowawcze: - związane z geodezyjna obsługą inwestycji polegające na wykonaniu robót pomiarowych mających na celu odtworzenie granicy pasa drogowego, wyznaczenie sytuacyjne i zastabilizowanie w terenie pkt. charakterystycznych trasy drogi ( oś i korona drogi, wyuczenia na włączeniu do drogi pow., lokalizacja mijanek, itp.) , oraz wykonanie po realizacji inwestycji geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej wykonanych robót - związane z przygotowaniem korony drogi do wykonania warstw konstrukcyjnych podbudowy polegające na usunięciu warstwy ziemi urodzajnej na szerokości projektowanych poboczy gruntowych oraz poszerzeń w miejscu projektowanych mijanek na całym odcinku, odkrzaczeniu części pasa drogowego na szerokości do 1,50 m po lewej stronie od km 1+138 do km 1+318, usunięciu odnóg i konarów wchodzących w skrajnie drogi, mechanicznym wyprofilowaniu korony. szer. 5,00 m ( po usunięciu warstwy ziemi urodzajnej i zakrzaczeń) na odcinku od km 0+000 do km 1+318 - zabezpieczenie sieci podziemnych - roboty związane z zabezpieczeniem rurami osłonowymi przejść poprzecznych urządzeń podziemnych infrastruktury technicznej ( przyłącza gazowe, telekomunikacyjne i przyłącze elektroenergetyczne ) roboty polegają na zlokalizowaniu przejęć, odkryciu przejść ( wykopy liniowe) , sprawdzeniu pod kątem głębokości posadowienia, zabezpieczenia rurami osłonowymi. W przepadku stwierdzenia braku zabezpieczenia lub złego stanu technicznego zabezpieczenia , przejścia zabezpieczyć rurami osłonowymi wg warunków wydanych przez zarządców poszczególnych sieci, wykopy zasypać i zagęścić - roboty ziemne - mechaniczne roboty ziemne z transportem związane z wykonaniem koryta głębokości do 15 cm , szer. 3,80 m na odcinku od km 1+138 do km 1+318, wykonaniem koryta głębokości śr 15 cm na obustronnych poszerzeniach w miejscu projektowanych mijanek, oraz przewóz nadmiaru ziemi pozyskanej z wykopu dla uformowania poboczy gruntowych szerokości po 0,75 m na odcinku od km 0+000 do km 1+138 - podbudowa - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie istniejącej nawierzchni z kruszywa ( przygotowanie jej jako dolnej warstwy podbudowy o wymaganej szerokości 3,80 m ) na odcinku od km 0+000 do km 1+138 , mechaniczne profilowanie i zagęszczanie dna koryta w miejscach projektowanych mijanek oraz profilowanie i zagęszczanie dna wykonanego koryta szer. 3,80 m na odcinku od km 1+138 do km 1+318 - warstwa wzmacniająca na odcinku od km 0+000 do km 1+138 - mechaniczne rozłożenie i zagęszczenie warstwy szerokości 3,80 m, grubości po zagęszczeniu śr 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) na przygotowanej nawierzchni (spełniającej rolę dolnej warstwy podbudowy) łącznie z wyuczeniami na włączeniu do drogi powiatowej o promieniach R-6 m Dla uzyskania wymaganej grubości i równości warstwy należy ją wykonać w dwu warstwach ( dwukrotny przejazd mechanicznej układarki do kruszywa ) grubości dolna śr. 10 cm i górna 5 cm - warstwa dolna na odcinku od km 1+138 do km 1+318 i na poszerzeniach w miejscu projektowanych mijanek - mechaniczne rozłożenie w przygotowanym korycie i zagęszczenie warstwy szerokości 3,80 m, grubości po zagęszczeniu 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/63 mm) - warstwa górna na odcinku od km 1+138 do km 1+318 - mechaniczne rozłożenie w przygotowanym korycie i zagęszczenie warstwy szerokości 3,80 m, grubości po zagęszczeniu 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5 mm) Materiały stosowane do wykonania podbudowy z kruszywa łamago ( tj mieszanki sortowane ) winny posiadać stosowne atesty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania budownictwie drogowym - nawierzchnia - warstwę wiążącą - warstwę wiążącą grubości 4 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70) standard II jak dla ruchu KR1/2 szerokości 3,50 m należy wykonać na odcinku długości 1,318 km, na wyuczeniach o R-6 m na włączeniu do drogi powiatowej, oraz poszerzyć do szerokości 5,0 m w miejscu projektowanych mijanek.. Warstwę należy rozłożyć mechanicznie za pomocą rozściełacza mas min-asfaltowych i zagęścić walcami stalowymi i gumowymi. - warstwę ścieralna - warstwę ścieralną grubości 3 cm z betonu asfaltowego o uziarnieniu 0/11,2 ( AC 11W50/70) standard II jak dla ruchu KR1/2 szerokości 3,50 m należy wykonać na odcinku długości 1,318 km, na wyuczeniach o R-6 m na włączeniu do drogi powiatowej, oraz poszerzyć do szerokości 5,0 m w miejscu projektowanych mijanek.. Warstwę należy rozłożyć mechanicznie za pomocą rozściełacza mas min-asfaltowych i zagęścić walcami stalowymi i gumowymi. - roboty wykończeniowe - pobocza gruntowe - formowanie i zagęszczenie obustronnych poboczy gruntowych szerokości 0,75 m z gruntu pozyskanego z wykonania koryta , oraz z gruntu dowiezionego na plac budowy, na odcinku od km 0+000 do km 0+318 ( bez zjazdów gospodarczych) - pobocza utwardzone kruszywem łamanym na zjazdach gospodarczych - wykonanie utwardzenia warstwą grubości śr 10 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie ( mieszanka sortowana frakcji 0/31,5mm) pobocza szerokości 0,75 m na długości min 6,0 na wysokości zjazdu gospodarczego - wyprofilowanie ( obrobienie na czysto ) powierzchni terenu po zewnętrznej stronie poboczy na szerokości min 0,50 m na odcinku długości 1,318 km - oznakowanie pionowe - ustawienie przed skrzyżowaniem z droga powiatową pionowego znaku ostrzegawczego A-7 , tarcza znaku z blachy zaginanej krawędziowo, lico z folii odblaskowej II generacji
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/wilkołaz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach