Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ORDZIN - II przetarg

Gmina Obrzycko ogłasza przetarg

  • Adres: 64520 Obrzycko, ul. Rynek
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 913 065 , fax. 612 913 072
  • Data zamieszczenia: 2017-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrzycko
    ul. Rynek 19
    64520 Obrzycko, woj. wielkopolskie
    tel. 612 913 065, fax. 612 913 072
    REGON: 53864000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.obrzycko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ORDZIN - II przetarg
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest: przebudowa drogi gminnej polegająca na budowie chodnika w zakresie pasa drogowego drogi gminnej na długości ok. 400 m w miejscowości Ordzin. 4.2. Roboty budowlane będą prowadzone na działkach o nr ewid.: 103, 105, obręb Ordzin, na długości ok. 400 m. 1) Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze: a) zabezpieczenie terenu budowy, b) wycinka drzew i krzewów. 2) Roboty ziemne: a) profilowanie terenu w rejonie projektowanego utwardzenia powierzchni terenu b) wykonanie koryta pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, c) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. 3) Wykonanie elementów betonowych: a) ułożenie krawężników betonowych gr. 15x22 na ławie betonowej (C12/15) w rejonie figury oraz planowanego przejścia dla pieszych oraz zjazdów, b) ułożenie obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej (C12/15). 4) Roboty nawierzchniowe: a) wykonanie nawierzchni chodników oraz utwardzenia przy figurze z kostki betonowej gr. 6 cm - kolor szary - Należy nawiązać się do istniejącego chodnika w rejonie utwardzenia przy wiacie autobusowej. Zaprojektowano wykonanie chodnika wzdłuż granicy pasa drogowego (ok. 1,0 m od granicy) z jednostronnym spadkiem poprzecznym 2%, b) wykonanie nawierzchni zjazdu z kostki betonowej gr. 8 cm - kolor grafitowy. 5) Roboty pozostałe: a) profilowanie powierzchni terenu, b) ścięcie poboczy i umocnienie kruszywem łamanym 0/31 mm gr. 10 cm. Przyjęto: a) szerokość chodnika : 1,5 m, b) szerokość zjazdu z kostki betonowej 4,0 m, c) na połączeniu krawędzi zjazdu i drogi gminnej: łuki kołowe o promieniu 3 m. 6) Wykarczowanie 4 pni drzew, które zostaną usunięte w pasie przewidzianym pod budowę chodnika, oraz wykonanie nasadzeń rekompensacyjnych w wymiarze 4 drzew - lipy drobnolistne o obwodzie pnia mierzonym na wysokości 100 cm równym 12-14 cm o prawidłowo uformowanej, rozłożystej koronie, wraz z palikowaniem (1 palik). 4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej - załącznik numer 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości00: 4 000,00 zł 9.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) W pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: BS Wronki O/Obrzycko nr rachunku 57 8961 1012 0010 0100 0202 0007 z dopiskiem na przelewie: >Wadium w postępowaniu „PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ POLEGAJĄCA NA BUDOWIE CHODNIKA W MIEJSCOWOŚCI ORDZIN - II przetarg”< 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 9.3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji: 1) powinno być złożone w oryginale w oddzielnym opakowaniu (niezłączone z ofertą) i musi obejmować cały okres związania ofertą. 2) powinno być wystawione na Zamawiającego 3) koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy. Wadium to musi być bezwarunkowe, realizowane na pierwsze żądanie Zamawiającego. 9.4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 9.2. ppkt 1) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. 9.5. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 Ustaw. 9.6. Zgodnie z art. 46 ust. 5 Ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zgodnie z art. 46 ust. 4a Ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ oraz kosztorys ofertowy Wykonawcy, którego łączna wartość musi być zgodna z ceną oferty wpisaną w formularzu ofertowym. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. 3. Zestawienie materiałów równoważnych W przypadku zaproponowania materiałów równoważnych w ofercie Oferent ma obowiązek dołączyć do oferty zestawienie materiałów równoważnych. W przypadku stosowania materiałów ściśle według zaleceń SIWZ zestawienie materiałów nie jest wymagane. Kosztorys ofertowy zostanie złożony przez Wykonawcę wraz z ofertą. Wykonawca zobowiązany jest do określenia w kosztorysach precyzyjnych nazw materiałów zgodnie z dokumentacją projektową lub równoważnych (o ile takie zostały zawarte w ofercie). 4. Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. 5. Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach