Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 680017 S w m. Sokolniki

Gmina Niegowa ogłasza przetarg

  • Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
  • Data zamieszczenia: 2019-05-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
    ul. Sobieskiego 1
    42-320 Niegowa, woj. śląskie
    tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
    REGON: 53997000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.niegowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 680017 S w m. Sokolniki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Nr 680017 S w m. Sokolniki, o długości łącznej 1182,00 m. w skład której wchodzi: Przebudowa drogi gminnej Nr 680017 S od km 0+000 do km 1+070 w m. Sokolniki która obejmuję przebudowę drogi długości 1070,00 m o jezdni szerokości 5,00 m i obustronnymi poboczami w tym: 1) wykonanie nowej jezdni w trasie istniejącej nawierzchni w postacie dwóch warstw bitumicznych o łącznej grubości 8 cm, ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10cm. Całkowita powierzchnia wykonanej nawierzchni 2635m2; 2) wykonanie uzupełnienia jezdni w trasie istniejącej nawierzchni w postacie dwóch warstw bitumicznych o łącznej grubości 8cm, ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20cm oraz warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15cm. Całkowita powierzchnia wykonanej nawierzchni 2826,0m2; 3) wykonanie poboczy po obu stronach projektowanej jezdni z destruktu asfaltowego o grubości 10 cm na szerokość 50 cm. Całkowita powierzchnia wykonanych poboczy wynosi 1074m2 Przebudowa drogi gminnej Nr 680017 S od km 1+073 do km 1+185 w m. Sokolniki która obejmuję przebudowę drogi długości 112,00 m o jezdni szerokości 5,00 m i obustronnymi poboczami w tym: 1) wykonanie nowej jezdni w trasie istniejącej nawierzchni w postacie dwóch warstw bitumicznych o łącznej grubości 8 cm, ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 10cm. Całkowita powierzchnia wykonanej nawierzchni 320,0m2; 2) wykonanie uzupełnienia jezdni w trasie istniejącej nawierzchni w postacie dwóch warstw bitumicznych o łącznej grubości 8cm, ułożonych na podbudowie z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20cm oraz warstwy odsączającej z pospółki o gr. 15cm. Całkowita powierzchnia wykonanej nawierzchni 246,0m2; 3) wykonanie poboczy po obu stronach projektowanej jezdni z destruktu asfaltowego o grubości 10 cm na szerokość 50 cm. Całkowita powierzchnia wykonanych poboczy wynosi 115m2 Przedstawiony powyżej podział zamówienia nie jest podziałem w rozumieniu przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2018 poz.1986) a służy jedynie pomocniczo Zamawiającemu w celu jego późniejszego rozliczenia ze względu na różne źródła finansowania . Uwarunkowania terenowe nie pozwalają na podział zamówienia na części ponieważ skoordynowanie działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia bądź go wręcz uniemożliwić
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00. zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2016 poz. 359 ze zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział w Niegowie numer konta : 69 8591 0007 0330 0920 5051 0007 z dopiskiem: wadium - droga gminna w Sokolnikach Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument zabezpieczenia w oryginale, należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.30 dni Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą; - oświadczenie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy) - pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) - odpis z rejestru (KRS , CEIDG) lub wskazanie w ofercie bezpłatnej bazy danych w której Zamawiający znajdzie aktualny dokument

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach