Przetargi.pl
Modernizacja nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg, w technologii asfaltobetonu, z podziałem na 3 części

MIEJSKI ZARZĄD DRÓG ogłasza przetarg

  • Adres: 43-430 Skoczów, ul. Mickiewicza 14
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG
    ul. Mickiewicza 14
    43-430 Skoczów, woj. śląskie
    REGON: 241380964
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg, w technologii asfaltobetonu, z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w technologii asfaltobetonu, z podziałem na 3 części:Część nr 1: modernizacja odcinka drogi gminnej 431529S – ul. Nad Młynką w Ochabach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w Załączniku nr 8 „Przedmiar robót”, w Załączniku nr 7 – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz w Załączniku nr 11 – Uproszczona dokumentacja projektowa.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 84 miesiące. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych przez operatorów sprzętu remontowego oraz osoby wykonujące roboty ręcznie, przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w technologii asfaltobetonu, z podziałem na 3 części:Część nr 2: modernizacja nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg: 1) modernizacja odcinka drogi wewnętrznej – ul. Głębokiej w Międzyświeciu, 2) modernizacja odcinka drogi gminnej nr 431801S – ul. Zajęczej w Wilamowicach, 3) modernizacja odcinka drogi wewnętrznej – ulicy Wolności w Wiślicy, 4) modernizacja odcinka drogi wewnętrznej – ulicy Żniwnej w Kiczycach, 5) modernizacja odcinka drogi gminnej nr 431105S – ulicy Chabrowej w Harbutowicach, 6) modernizacja odcinka drogi wewnętrznej – ulicy Porzeczkowej w Międzyświeciu, 7) modernizacja odcinka drogi gminnej nr 430154S – ulicy Kombatantów w Skoczowie, 8) modernizacja nawierzchni drogi wewnętrznej – ulicy Cisowej w Kiczycach.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w Załączniku nr 9 „Przedmiar robót - Część nr 2”, w Załączniku nr 7 – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne oraz w Załączniku nr 11 – Uproszczona dokumentacja projektowa.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.Zamawiający informuje, że w zakresie części 2 podane ilości są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te zostały przyjęte do wyceny i będą przyjęte do porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w podanych powyżej ilościach. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia.Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 84 miesiące. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych przez operatorów sprzętu remontowego oraz osoby wykonujące roboty ręcznie, przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji nawierzchni dróg zarządzanych przez Miejski Zarząd Dróg w technologii asfaltobetonu, z podziałem na 3 części:Część nr 3: remont cząstkowy nawierzchni dróg.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zwarty w Załączniku nr 10 „Przedmiar robót - Część nr 3” oraz w Załączniku nr 7 – Szczegółowe Specyfikacje Techniczne.Obowiązki Wykonawcy związane z realizacją zamówienia określają także załączone do SWZ projektowane postanowienia umowy.Zamawiający informuje, że w zakresie części 3 podane ilości są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te zostały przyjęte do wyceny i będą przyjęte do porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację robót w podanych powyżej ilościach. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany ilości robót, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia.Wymagany minimalny okres gwarancji: 36 miesięcy na wykonany przedmiot zamówienia.Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia, licząc od dnia odbioru końcowego prac. W Formularzu ofertowym, (Załącznik nr 1 do SWZ), należy podać pełną liczbę miesięcy oferowanej gwarancji nie mniejszą niż 36 miesięcy (minimalny okres gwarancji) i nie większą niż 84 miesiące. Udzielenie dłuższego okresu gwarancji nie będzie dodatkowo punktowane. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.Okres udzielonej gwarancji stanowi kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXVIII SWZ.Zamawiający, na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na faktycznym wykonaniu robót budowlanych przez operatorów sprzętu remontowego oraz osoby wykonujące roboty ręcznie, przez cały okres trwania realizacji zamówienia. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie (w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył), co najmniej dwie roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia odpowiednio do części, na którą jest składana oferta, o wartości nie mniejszej, niż:- dla części nr 1 – 200 000,00 zł brutto każda robota budowlana,- dla części nr 2 – 500 000,00 zł brutto każda robota budowlana,- dla części nr 3 – 350 000,00 zł brutto każda robota budowlana,Mając na uwadze art. 117 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający zastrzega, że w sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz analogicznie w sytuacji, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innego podmiotu, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, warunek o którym wyżej mowa musi zostać spełniony w całości przez Wykonawcę (jednego z Wykonawców wspólnie składającego ofertę) lub podmiot, na którego zdolności w tym zakresie powołuje się Wykonawca – brak możliwości tzw. sumowania doświadczenia.Wykonawca składający ofertę jednocześnie na dwie lub trzy części powinien wykazać dwie wskazane wyżej roboty, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, osobno dla każdej części na którą składa ofertę.W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.2. Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. posiadającą prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, tj. kierownikiem robót, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisóworaz zrzeszoną/nymi we właściwym samorządzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), lub spełniającą/ymi warunki, o których mowa w art. 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) tj. osobą/osobami której/ych odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych lub spełniającą wymogi o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15.12.2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa („świadczenie usług transgranicznych”).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach