Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 675323 P Koźminek – Pośrednik do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4594 P

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 627 637 085 , fax. 627 637 207
  • Data zamieszczenia: 2019-08-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 627 637 085, fax. 627 637 207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 675323 P Koźminek – Pośrednik do skrzyżowania z drogą powiatową nr 4594 P
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Przedmiot główny: - 45233140-2 – roboty drogowe Dodatkowe kody CPV: - 45233252-0 – roboty w zakresie nawierzchni ulic - 45232451-8 – roboty odwadniające i nawierzchniowe - 45233222-1- roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania, - 45221111-3 - roboty budowlane w zakresie mostów drogowych, - 45221119-9 - roboty budowlane w zakresie renowacji mostów. 3.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia. OPIS PROJEKTOWANYCH ROZWIĄZAŃ. 1. Jezdnia drogi. W związku z istniejącym stanem nawierzchni drogi, projektuje się następujące rozwiązania techniczne: Na całym odcinku drogi zaprojektowano jezdnię drogi o szerokości 5,0m. W związku z powyższym z uwagi na zróżnicowaną szerokość jezdni projektuje się poszerzenia. Na całym odcinku drogi spadek poprzeczny daszkowy o wartości 2% (z wyjątkiem łuków poziomych). Na wlocie w drogę powiatową nr 4594 P zaprojektowano lokalne poszerzenia drogi do szerokości 5,50m. W km 0+675 zaprojektowano prawostronne poszerzenie łuku wraz ze zmianą wartości spadku poprzecznego (6%). Następnie w km ca 1+440, tj. w miejscu przepustu pod drogą dokonać wymiany konstrukcji podbudowy. Po wykonaniu poszerzeń oraz remontów cząstkowych na całym odcinku zaprojektowano nakładkę z betonu asfaltowego. 2. Obiekt mostowy. Na dojazdach do obiektu zaprojektowano bariery sprężyste. Ponadto projektuje się prace naprawcze polegające na piaskowaniu poręczy na obiekcie wraz z malowaniem proszkowym (bariery do demontażu), wykonanie nowych przyczółków z płyt ażurowych oraz obustronnej wymianie podbudowy na dojeździe do obiektu. 3. Pobocza. Wzdłuż jezdni zaprojektowano pobocza z kruszywa łamanego z rozbiórki. Pobocza zaprojektowano o szerokości po 0,75m, przy gr. 10cm Do wykonania poboczy możliwe jest użycie kory frezowej np. z robót rozbiórkowych na obiekcie. 4. Zjazdy do posesji. W miejscach gdzie stan techniczny urządzeń wodnych, tj. przepustów pod zjazdami lub drogą nie gwarantował właściwego odprowadzenia wód, zaprojektowano ich remont. W tym celu istniejące przepusty zostaną wymienione na nowe z rur dwuściennych średnicy 300mm. Rury zakończyć ściankami czołowymi prefabrykowanymi. Długość rur pod zjazdami wynosi min. 6,0m (występują również większe długości rur – patrz plan zagospodarowania). Istniejące zjazdy o nawierzchni rozbieralnej zostaną przywrócone do stanu poprzedniego, natomiast zjazdy gruntowe będą wzmocnienie warstwą kruszywa łamanego gr. 10cm. Zjazdy zostaną utwardzone do granicy pasa drogowego. Uwaga! Na planie sytuacyjnym wskazano również zjazdy przewidziane do likwidacji. 5. Ścieżka rowerowa. Na odcinku w km od 0+812 do km 1+827,80 (po stronie prawej) zaprojektowano jednokierunkową ścieżkę rowerową o szerokości 1,50m. Spadek poprzeczny 2% ze zwrotem na krawężnik. Ścieżkę zaprojektowano z betonu asfaltowego. 6. Odwodnienie. Projekt przebudowy drogi przewiduje powierzchniowe odwodnienie drogi. W ramach robót wykonane zostanie obustronne odtworzenie i odmulenie rowów. Na długości projektowanej ścieżki zaprojektowano kryty rów, w którym należy umieścić odcinek kanalizacji deszczowej z rur PP średnicy 315mm. Wpusty deszczowe ustawić na krawędzi ścieżki. W ciągu projektowanej kanalizacji zaprojektowano betonowe studnie rewizyjne średnicy 600mm. Ponadto dokonać wymiany istniejącego przepustu pod drogą – średnicy 800mm wraz ze ściankami czołowymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1) Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 50 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 12.2) Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 12.3) Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Gmina Koźminek, ul. Kościuszki 7, 62-840 Koźminek Bank Spółdzielczy Ziemi Kaliskiej o. Koźminek Nr konta 45 8404 0006 2001 0000 1384 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu RIR ZP.271.2.8.2019”. 12.4) Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 12.3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 12.5) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty w osobnej koszulce (nie wpinać trwale do oferty), a kopię dokumentu wpiąć do treści oferty potwierdzając za zgodność z oryginałem. 3) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, poręczenia z ich treści musi jednoznacznie wynikać: nazwa zlecającego, beneficjenta gwarancji, gwaranta wraz z adresami ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; kwota gwarancji; termin ważności gwarancji, bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w przypadku zaistnienia przesłanek, o których mowa w art.46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 12.6) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 12.7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12.9) Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP ( art. 46 Pzp). Uwaga: Wadium wniesione w formie gwarancji i poręczeń musi obejmować wszystkie przypadki, w których Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego. W przypadku, gdy dokumenty te nie będą zabezpieczały w pełnym zakresie możliwych roszczeń Zamawiającego, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w niniejszym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów do oferty załączyć powinien zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii 6) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 6) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (Załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z takich wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach