Gmina Gizałki ogłasza przetarg
- Adres: 63-308 Gizałki, ul. Kaliska
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 627 411 517 , fax. 627 411 195
- Data zamieszczenia: 2019-08-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gizałki
ul. Kaliska 28
63-308 Gizałki, woj. wielkopolskie
tel. 627 411 517, fax. 627 411 195
REGON: 25085511000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gizalki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 632052P Orlina Mała - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zamówienie pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 632052P Orlina Mała” obejmuje wykonanie drogi o długości 990 m i szerokości jezdni 4,00 m wraz z obustronnymi poboczami o szerokości 0,75m. Zakres robót: a) roboty przygotowawcze, b) roboty ziemne, c) remont przepustu: - przepust o średnicy 400 mm i długości 14,00 m z wlotem i wylotem (obrukowanym kamieniem polnym), d) wykonanie jezdni o konstrukcji: - podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 10 cm po zagęszczeniu, - warstwa podbudowy gr. 20 cm po zagęszczeniu z kruszyw łamanych, - warstwa ścieralna gr. 5 cm z betonu asfaltowego (AC11S), Uwaga: projekt obejmuje wykonanie dwóch warstwa z betonu asfaltowego (5 cm warstwa wiążąca, 4 cm warstwa ścieralna), dokonano zmiany na jedną warstwę (5 cm warstwa ścieralna). Druga warstwa 4 cm (ścieralna) zostanie wykonana w późniejszym terminie i nie obejmuje przedmiotu zamówienia. e) pobocza obustronne o szerokości 0,75 m i gr. 15 cm po uwałowaniu (materiał z rozbiórki istniejącej nawierzchni), f) oznakowanie pionowe. 9) Wymóg zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia: Zamawiający przewiduje wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3 a ustawy i określa je, stosownie do art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy: a) Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby wykonujące prace fizyczne podczas wykonywania: podbudowy pod nawierzchnię, nawierzchni z betonu asfaltowego, poboczy, prac porządkowych na budowie były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę; b) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w lit. a), uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte zostały we Wzorze Umowy (załącznik nr 10 do SIWZ - § 4 ust. 3, § 10). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. b) dowód wniesienia/wpłacenia wadium. c) oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik Nr 2 do niniejszej specyfikacji. d) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiący Załącznik Nr 3 do niniejszej specyfikacji. e) kosztorys ofertowy sporządzony w formie uproszczonej. f) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z zasobów innych podmiotów na podstawie art. 22a ustawy Pzp - dokumenty określone w pkt 6.6 i 8.10 SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa parkingu przy Multibibliotece w Rawiczu wraz z infrastrukturą towarzyszącą
Dodano: 2024-07-19 - Przebudowa drogi gminnej nr 793859P w miejscowości Czachory.
Dodano: 2024-07-17 - Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa ulicy Franciszka Krawczykowskiego w Brzezinach
Dodano: 2024-07-08 - Utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Antonin w 2024 roku
Dodano: 2024-06-26 - Wykonanie robót remontowych
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie niezbędnych prac umożliwiających dostęp do drogi publicznej właścicieli działek nr 589, 1/8, 1/7
Dodano: 2024-06-24 - Budowa dróg na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce (zakres obejmuje budowę dróg oraz wodociągu na terenie Gminy i Miasta Nowe Skalmierzyce)
Dodano: 2024-06-21 - „Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1490P w m. Nowe Brzeźno”
Dodano: 2024-06-21 - Remont odcinka chodnika w ciągu ul. 3 Maja w Kaliszu – etap I
Dodano: 2024-06-12