Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 510340K, ul. Długa w Przeciszowie – odcinek od km 1+188 do km 1+728

Urząd Gminy Przeciszów ogłasza przetarg

  • Adres: 32641 Przeciszów, ul. Podlesie
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 413 294 , fax. 338 413 201
  • Data zamieszczenia: 2018-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przeciszów
    ul. Podlesie 1
    32641 Przeciszów, woj. małopolskie
    tel. 338 413 294, fax. 338 413 201
    REGON: 54327800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/ugprzeciszow,m,187162,zamowienia-publiczne-ogloszenia.html

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 510340K, ul. Długa w Przeciszowie – odcinek od km 1+188 do km 1+728
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn: „Przebudowa drogi gminnej Nr 510340K, ul. Długa w Przeciszowie” - odcinek od km 1+ 188 do km 1 + 728”, w zakresie budowy chodnika, kanalizacji opadowej wraz z poszerzeniem jezdni. W zakres zadania wchodzi: a) przebudowa ul. Długiej na przekrój półuliczny w nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,5 dla obciążenia ruchem KR2 na odcinku 540m. b) nawierzchnia z betonu asfaltowego –warstwa wiążąca 6cm + warstwa ścieralna 4cm, c) podbudowa z gruntu lub kruszywa stabilizowanego cementem + kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, d) budowa jednostronnego chodnika z kostki betonowej gr. 8cm o szerokości 1,50m na całej długości przebudowywanego odcinka (w tym zjazdy w chodniku), strona lewa, e) przebudowa i regulacja istniejącego systemu powierzchniowego odwodnienia drogi poprzez: ściek z elementów prefabrykowanych wzdłuż jezdni na całej długości przebudowywanego odcinka strona prawa, f) odwodnienie drogi poprzez wykonanie rowów krytych z rur polietylenowych Dn 500, g) przebudowa lub zabezpieczenie istniejących kolidujących sieci uzbrojenia terenu, h) zjazdy na posesję oraz drogi polne w nawierzchni z kostki betonowej gr.8cm o szer. 4m, i) oznakowanie poziome i pionowe pasa drogowego, j) pobocza o nawierzchni z destruktu, k) montaż opraw oświetleniowych na istniejących słupach, 2. Szczegółowy opis zadania stanowi dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robot budowlanych. Dokumentacja projektowa dołączona do przetargu stanowi zakres robót na całą długość drogi tj. 2,5km . Z tego zakresu zostało wykonane 1,18km. Przedmiotem zamówienia jest dalszy odcinek drogi o długości 540m. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3A ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). Na etapie ofertowania – Wykonawca składa oświadczenie zgodnie z treścią załącznika Nr 1 do SIWZ. 4. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia co najmniej 10 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) polegające na bezpośrednim fizycznym wykonaniu robót budowlanych. Na etapie po zawarciu umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót – Wykonawca w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających sposób zatrudniania osób wykonujących powyższe czynności tj. oświadczenie wykonawcy – wykaz osób wykonujących ww. czynności, potwierdzające że osoby te są zatrudnione na podstawie umowy o pracę. Nie przedstawienie we wskazanym terminie ww. oświadczenia może być podstawą do odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy oraz naliczenia kar umownych zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. 5. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego złożyć oświadczenie o zatrudnieniu pracowników na umowę o pracę ze wskazaniem czynności, jakie będą oni wykonywać. 6. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofert zgodnie z wzorem załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach