Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 316048T Sędziejowice – Chomentówek na odcinku od km 0+000 do km 2+056.

Gmina Chmielnik ogłasza przetarg

  • Adres: 26020 Chmielnik, Plac Kościuszki
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 543 273 , fax. 413 543 273
  • Data zamieszczenia: 2017-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chmielnik
    Plac Kościuszki 7
    26020 Chmielnik, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 543 273, fax. 413 543 273
    REGON: 29100974500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 316048T Sędziejowice – Chomentówek na odcinku od km 0+000 do km 2+056.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 316048T Sędziejowice-Chomentówek na odcinku od km 0+000 do km 2+056. Lokalizacja drogi: Działka Nr 114, 174, obręb Chomentówek; Działka Nr 782, obręb Sędziejowice Jednostka ewidencyjna – Chmielnik, woj. Świętokrzyskie Przebudowa konstrukcji nawierzchni polegać będzie na odtworzeniu zniszczonej nawierzchni w dotychczasowym miejscu z uwzględnieniem konieczności wykonania następujących prac: - wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni poprzez ułożenie dodatkowych warstw bitumicznych; - renowację rowów; - przebudowę zjazdów; - budowę mijanek. Parametry techniczne: - klasa drogi - D; - droga jednojezdniowa, dwukierunkowa; - prędkość projektowa - Vp = 40km/h; - kategoria obciążenia ruchem - KR1; - szerokość jezdni - 4,0 - 5,0m; - nawierzchnia jezdni - bitumiczna; - szerokość poboczy - 0,75 - 1,25m; - nawierzchnia poboczy - utwardzone kruszywem na szerokości 0,5m od strony nawierzchni; - mijanki o długości 25m. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę nawierzchni istniejącej drogi gminnej na odcinku od km 0+000 do km 2+056 tj.: - od km 0+000 do km 1+480, szerokość jezdni 4,0m, długości 1480m - 5920m2; - od km 1+480 do km 1+680, szerokość jezdni 4,5m, długości 200m - 900m2; - od km 1+680 do km 2+056, szerokość jezdni 5,0m, długości 376m - 1880m2; poprzez jej profilowanie łuków poziomych i pionowych oraz spadków podłużnych i poprzecznych betonem asfaltowym do właściwych parametrów technicznych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych i technicznych.Następnie należy wykonać warstwę ścieralną nawierzchni z betonu asfaltowego o grubości min.4cm po zagęszczeniu. Pobocze drogi należy utwardzić kruszywem kamiennym przy krawędzi jezdni obustronnie o szerokości 0,5m. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ - Dokumentacja projektowa, przedmiar robót i STWiOR Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r.. poz. 1502 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni skierowani przez wykonawcę lub podwykonawcę do wykonania czynności: roboty budowlane wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. Dla udokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę Wykonawca w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia ( z zachowaniem zasady anonimowości) na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty, w tym użyte materiały oraz dostarczone i zamontowane urządzenia, na okres nie krótszy niż 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego i pieszego poprzez właściwe oznakowanie i zabezpieczenie robót prowadzonych w pasie drogowym. Warunkiem prowadzenia robót jest posiadanie przez Wykonawcę opracowanego własnym staraniem i na własny koszt, uzgodnionego przez Zamawiającego projektu oznakowania i organizacji ruchu na czas robót. Wykonawca przyjmuje do wykonania pełny zakres robót, w tym wszelkie prace pomocnicze i montażowe wymagane do przebudowy drogi gminnej w stanie gotowym do użytkowania ( podana cena ofertowa zawierać będzie również wartość tych czynności). Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane materiały budowlane były nowe i nieużywane, wolne od jakichkolwiek wad fizycznych i prawnych oraz posiadały certyfikaty i atesty wymagane obowiązującymi przepisami prawa. Kosztorys ofertowy uproszczony należy sporządzić na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz pozostałych załączników opisujących przedmiot zamówienia. Dodatkowe wymagania:Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej terenu objętego niniejszym zamówieniem, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia. W związku z powyższym wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia wykonać badania mieszanki mineralno – bitumicznej ( minimum dwie próbki - po jednej na 1km drogi) i wyniki przedstawić Zamawiającemu. Ilekroć w niniejszej treści SIWZ i załącznikach do SIWZ, w zakresie dotyczącym opisu przedmiotu, jest mowa o znaku towarowym, patencie, lub pochodzeniu, źródle lub szczególnym procesie przyjmuje się, że wskazaniu takiemu towarzyszy wyraz:lub równoważne. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach