Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 241409P Chrzypsko Wielkie-Chrzypsko Małe szansą na rozwój regionu i poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego”

Gmina Chrzypsko Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 64-412 Chrzypsko Wielkie, Główna
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chrzypsko Wielkie
    Główna 15
    64-412 Chrzypsko Wielkie, woj. wielkopolskie
    tel. 612 951 011, , fax. 612 951 011
    REGON: 63125926400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrzypsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 241409P Chrzypsko Wielkie-Chrzypsko Małe szansą na rozwój regionu i poprawę bezpieczeństwa ruchu drogowego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotowa inwestycja obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 241409 P na długości ok. 2020m, od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 186 w m. Chrzypsko Wielkie wraz z wlotem do niej o długości ok.12 m, do skrzyżowania z drogą powiatową 1746 P w m. Chrzypsko Małe (działki 104/10, 431, 438 - obręb Chrzypsko Wielkie, działka 15/1 – obręb Chrzypsko Małe): 1. Remont nawierzchni jezdni. Poprzez wykonanie nakładki asfaltowej gr. 5 cm asfaltową. Po weryfikacji nawierzchni istniejącej należy uwzględnić wzmocnienie podbudowy siatką szklano-węglową na odcinku ok. 200 mb. Wzmocnienie w miejscach poszerzenia jezdni na łukach oraz miejscach dużego zużycia nawierzchni istniejącej. Uszczelnienie starej nawierzchni poprzez skropienie masą. Przedłużenie przepustów drogowych – 2 szt. Usunięcie pozostałości pni i korzeni po drzewach – 10 szt. 2. Wykonanie niezbędnych poszerzeń jezdni i korekt łuków. 3. Wykonanie umocnienia poboczy. 4. Wykonanie ścieżki dla pieszych. 5. Wykonanie zjazdów do posesji. 6. Uzupełnienie istniejącego oznakowania pionowego ( w tym aktywnego) i poziomego. 7. Przebudowę skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 186 w zakresie: korekty wlotu drogi i uzupełnienia istniejącego oznakowania poziomego. Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty wykonane zostały na podstawie dołączonej dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga, aby wszystkie roboty wykonane zostały w nieprzekraczającym terminie do: - etap I (wzmocnienie poboczy i poszerzenie jezdni – do 15 grudnia 2019 - etap II (wykonanie zjazdów typu I, II i III) do 15 marca 2020r. - etap III ( wykonanie ścieżki dla pieszych, nawierzchni asfaltowej, oznakowanie i skrzyżowanie z drogą DW 186) do 15.06.2020r. Termin wykonania całego zamówienia do: 15.06.2020r. W dokumentacji przetargowej pojawiły się nazwy własne wyrobów lub producentów. Wolą zamawiającego nie jest narzucanie oferentom wyrobów określonych producentów lecz określenie minimalnych parametrów i wymagań dotyczących stosowanych technologii czy wyrobów. Nie ma to na celu ograniczenie zasady uczciwej konkurencji i zasady równego dostępu do zamówienia publicznego. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów i wyrobów równoważnych tj. o cechach nie mniejszych jakie określone zostały w poniższym zestawieniu, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Załączone przedmiary robót służą tylko do uzupełnienia opisu przedmiotu zamówienia i nie są podstawą do wyliczenia ceny. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji projektowej lub pomiarów z natury. Dlatego Zamawiający zaleca, aby przed złożeniem oferty dokonać wizji i potwierdzić jej dokonanie u zamawiającego. Zamówienie ma być współfinansowane w ramach Funduszu Dróg Samorządowych. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Ogólne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia oraz jego realizacji: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15.000,00. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy przed upływem terminu składania ofert kwota wniesionego wadium będzie uznana na rachunku bankowym Zamawiającego. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 09 9082 0005 0000 2479 2000 0030 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument, nie spięty w całość z ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 1- Formularz ofertowy, Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu , Załącznik nr 4- wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach