Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej nr 210015G w miejscowości Semlin na odcinku 400m”

Gmina Zblewo ogłasza przetarg

  • Adres: 83-210 Zblewo, ul. Główna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 884 381 , fax. 585 884 569
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zblewo
    ul. Główna 40
    83-210 Zblewo, woj. pomorskie
    tel. 585 884 381, fax. 585 884 569
    REGON: 54980300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zblewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej nr 210015G w miejscowości Semlin na odcinku 400m”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Przebudowa drogi gminnej nr 210015G w miejscowości Semlin na odcinku 400 m”, zwana dalej „Inwestycją”. 2. Inwestycja będzie realizowana w woj. pomorskim, powiat starogardzki, gmina Zblewo, miejscowość - Semlin, działka ew. nr 304, droga gminna nr 210015G. 3. Zakres robót obejmuje wykonanie jezdni o szerokości 5,00m z płyt zbrojonych żelbetowych typ YOUMB 100x75x12,5 cm o nośności min. 50 kN wraz z obustronnymi poboczami umocnionymi kruszywem gr. 15 cm szerokości po 0,75 m na odcinku drogi gminnej nr 210015G o długości 400 m. Umocnienia należy wykonywać w granicach pasach drogowego. 4. W wyniku realizacji przedsięwzięcia powstanie funkcjonalny układ komunikacyjny, który zapewni spójność dróg gminnych z drogą powiatową i krajową. Dzięki realizacji inwestycji udrożnione zostanie bezpośrednie połączenie z Gminą Starogard Gd. oraz zapewniony zostanie dojazd do miasta Starogard Gd. od strony północnej. Dojazd do różnego rodzaju instytucji i posesji stanie się sprawniejszy, bezpieczniejszy i oszczędniejszy. Podstawowym celem przedmiotowej inwestycji jest poprawa jakości życia i zapewnienie bezpieczeństwa dla mieszkańców użytkowników drogi oraz poprawa walorów estetycznych terenów. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) inwentaryzację powykonawczą , 2) wprowadzenie i uzgodnienie czasowej organizacji ruchu; 3) wyznaczenie przebiegu drogi na działce; 4) wykonanie robót ziemnych dla koryta jezdni i pobocza, 5) wykonanie nawierzchni jezdni z podbudową, 6) wykonanie poboczy. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 7. Przedmiar robót (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz mapa poglądowa (załącznik nr 8 do SIWZ) stanowią materiał pomocniczy. 8. Postanowienia SIWZ i wzoru umowy mają pierwszeństwo przed postanowieniami opisu przedmiotu zamówienia. 9. Jeśli użyto w opisie przedmiotu zamówienia nazwy własne i znaki towarowe producentów, to są one wskazane tylko przykładowo. Wykonawca może stosować materiały równoważne – tzn. o oraz o parametrach technicznych nie niższych niż wymienione w dokumentacji, posiadające atesty i certyfikaty wymagane prawem. 10. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy, zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę oraz podwykonawców, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wszystkie prace budowlane wymienione w ust. 5. Wymóg ten dotyczy robotników wykonujących fizyczne prace budowlane, nie dotyczy kierowników budowy i robót. 11. Okres gwarancji – minimum 60 miesięcy, licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót. 12. Termin realizacji zamówienia - do 08.05.2020r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 28 8342 0009 4000 0101 2000 0003 Bank Spółdzielczy w Skórczu /o Zblewo, z podaniem tytułu „wadium - przetarg – RO.271.49.2019. Chwilą wniesienia wadium jest data uznania rachunku zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, zaleca się również, aby potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać bezwarunkową, nieodwołalną i płatną na pierwsze żądanie utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6 i 7. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą (30 dni licząc od dnia składania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, wykonawca zobowiązany będzie do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach