Przetargi.pl
„Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie ZSOiO w Pruszczu Gdańskim – etap V”

Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących ogłasza przetarg

  • Adres: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 682 35 10 , fax. 0-58 683 15 27
  • Data zamieszczenia: 2019-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogrodniczych i Ogólnokształcących
    ul. Wojska Polskiego 4
    83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 0-58 682 35 10, fax. 0-58 683 15 27
    REGON: 96715000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie ZSOiO w Pruszczu Gdańskim – etap V”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: „Przebudowa układu komunikacyjnego na terenie ZSOiO w Pruszczu Gdańskim – etap V” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące roboty:  roboty ziemne;  korytowanie pod nawierzchnie;  docieplenie cokołu budynku warsztatów;  zabezpieczenie kabli energetycznych rurami dwudzielnymi;  ułożenie rezerwowych rur osłonowych dla kabli energetycznych;  zabezpieczenie sieci gazowej poprzez wykonanie sączków węchowych;  wykonanie wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej;  podłączenie rury spustowej do kanalizacji deszczowej;  ułożenie geowłókniny;  podbudowy z piasku;  regulację studzienek kanalizacji sanitarnej;  podbudowy z mieszanek związanych cementem;  podbudowy niezwiązane z KŁSM 0/31,5 mm;  budowę krawężników i obrzeży;  budowę nawierzchni z kostki betonowej i nawierzchni betonowej;  umocnienie skarp i powierzchni zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą;  roboty ujęte w uwagach końcowych w punkcie 4.0 dokumentacji przetargowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ;  pozostałe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. UWAGA: Zamawiający informuje, iż Wykonawca podczas wyceny przedmiotu zamówienia winien: wkalkulować i wykonać niezbędne regulacje elementów instalacji tj. m.in. studzienki kanalizacyjne, wpusty deszczowe, zasuwy wodociągowe itp. zlokalizowane na trasie nowo wykonywanych nawierzchni drogowych (jezdnia, chodniki itd.) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji przetargowej, projektowej, przedmiarze oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ. UWAGA: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót uciążliwych mogących zakłócić pracę szkoły w ścisłym uzgodnieniu z użytkownikiem. Do robót uciążliwych zalicza się min.:  prace powodujące hałas,  prace powodujące drgania,  prace powodujące zapylenie,  inne prace powodujące zakłócenia pracy szkoły. Wszelkie prace opisane powyżej oraz inne wpływające na pracę szkoły należy uzgodnić z Inspektorem Nadzoru i Zamawiającym przynajmniej na dwa dni przed planowanymi pracami, Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenie placu budowy w sposób zgodny z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003. Jednocześnie Wykonawca na własny koszt uprzątnie i doprowadzi tereny które uległy zanieczyszczeniu do należytego porządku po każdorazowym stwierdzeniu tego faktu przez Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania terenu budowy i jej zaplecza (w porozumieniu z Zamawiającym), w tym wykonania – własnym staraniem i na własny koszt tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności:  opomiarowanego punktu poboru energii elektrycznej,  zaplecza socjalno-magazynowego,  uzyskania, na własny koszt, wszelkich uzgodnień i pozwoleń na wywóz nieczystości stałych. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się:  Projekty wykonawcze;  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do technologii robót lub zastosowanych produktów, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 Ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 Ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty. Wykonawca może, przy pomocy innych dokumentów wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymogi wynikające ze wskazanych norm lub odpowiednich specyfikacji technicznych. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z: - obsługą maszyn i urządzeń drogowych; - wykonywaniem robót brukarskich; - wykonywaniem robót branży sanitarnej; - wykonywaniem robót branży elektrycznej; - wykonywaniem czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót ogólnobudowlanych, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp uwzględnił w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30. Wadium ważne jest od dnia składania ofert na okres 30 dni związania ofertą. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 w dniu otwarcia ofert, nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Oświadczenia:  oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 oraz z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ  oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynności nie wynika z dokumentów rejestrowych załączonych do oferty, złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów (w formie oryginału wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ); 5) Dowód wniesienia wadium. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach