Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 196033N Gawrzyjałki-Lipowiec

Urząd Gminy Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, Łomżyńska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6232580, 6232584, , fax. 896 232 592
  • Data zamieszczenia: 2019-09-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Szczytno
    Łomżyńska 3
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6232580, 6232584, , fax. 896 232 592
    REGON: 54376900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.szczytno.pl/wiadomosci/3/lista/przetargi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 196033N Gawrzyjałki-Lipowiec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje przebudowę odcinka nawierzchni gruntowo-żwirowej drogi gminnej numer 196033N Gawrzyjałki - Lipowiec, gm. Szczytno w km 0+000,00 – 4+240,00 w ramach której zakłada się w terminach: do 15.12.2019 roku realizacja I etapu – usuniecie kolizji z sieciami telekomunikacyjnymi na całym odcinku drogi gminnej oraz roboty przygotowawcze. do 31.05.2020 roku realizacja II etapu – wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, poboczy i oznakowania. Przed rozpoczęciem robót drogowych należy wykonać przebudowę kolidujących linii telefonicznych zgodnie z uzgodnieniami i pismem PCSS Ldz. 466/01/2018 z dnia 30.01.2018 roku. Wykonawca na podstawie otrzymanego pełnomocnictwa od Inwestora przed rozpoczęciem prac z IChB PAN PCSS oraz HAWE Telkom sp. z o.o. porozumienia regulujące zasady realizacji przebudowy linii: wzór porozumienia załączony do dokumentacji Należy również przed rozpoczęciem robót zawiadomić Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie i opracować – projekt tymczasowej organizacji ruchu. Roboty drogowe przewidują: - wykonanie wymiany gruntu nienośnego (odcinek od 3+382 do km3+525), - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego (odcinek od 3+382 do km 3+525), - wyrównanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie jezdni z nawierzchni z betonu asfaltowego o szerokości 3,50 m, - wykonanie pobocza z kruszywa łamanego, - wykonanie robót wykończeniowych. Roboty dodatkowe: - oczyszczenie przepustów drogowych z mułu, - wykonanie oznakowania poziomego i pionowego zgodne z projektem stałej organizacji ruchu. Odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych poza koronę drogi. Konstrukcja nawierzchni: Konstrukcja nawierzchni jezdni w km 0+000,0 - 3+382,00 i od 3+525,0 do 4+240,0: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 1wg.WT- 1 i WT – 2 – 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W, KR 1wg.WT- 1 i WT – 2 – 5 cm, - istniejąca wyrównana i zagęszczona podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie wg PN-S-06102, - podłoże gruntowe G1. Konstrukcja nawierzchni jezdni w km 3 + 382,00 - od 3 + 525,0 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 1wg.WT- 1 i WT – 2 – 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W, KR 1wg.WT- 1 i WT – 2 – 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie PN-S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszonego podłoża z pospółki - 20 cm - podłoże gruntowe G1. Razem - 49 cm. Konstrukcja nawierzchni mijanek szt.6. - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S KR 1wg.WT- 1 i WT – 2 – 4 cm, - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16 W, KR 1wg.WT- 1 i WT – 2 – 5 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie PN-S-06102, - 20 cm, - warstwa ulepszonego podłoża z pospółki - 20 cm - podłoże gruntowe G1. Razem - 49 cm. Konstrukcja nawierzchni jezdni km 0+000 – 4+240,00 Parametry geometryczne: - klasa drogi - D, - kategoria obciążenia ruchem skrzyżowania - KR - 1, - jezdnia szerokości - 3,50 m, - prędkość projektowana - 40 km/h, - przekrój poprzeczny jezdni na prostej daszkowy o spadku 2,00 %, łuki poziome: jednostronny, - korona drogi - 5,50 m, - szerokość poboczy - 1,0 m, - szerokość zatok mijankowych - 2,00 m. Odwodnienie nawierzchni jezdni drogi przez spływ wód opadowych za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych powierzchniowo w teren. Konstrukcja poboczy: - pobocze o grubości 10 cm należy wykonać z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Podane grubości warstw odnoszą się do grubości po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni zjazdów: - warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11S KR 1 wg WT – 1 i WT-2 - 5 cm, - podbudowy z kruszywa naturalnego 0/31,50 mm, stabilizowanego mechanicznie -25 cm, - podłoże gruntowe G – 1. Razem - 30 cm. W ciągu trasy zlokalizowano 6 szt. mijanek.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach