Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 190137C w miejscowości Kocia Górka od km 0+000 do km 0+924

Gmina Lubanie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-732 Lubanie, Lubanie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 513 312 , fax. 542 513 312
  • Data zamieszczenia: 2019-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubanie
    Lubanie
    87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 513 312, fax. 542 513 312
    REGON: 91086687300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lubanie@lubanie.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 190137C w miejscowości Kocia Górka od km 0+000 do km 0+924
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kocia Górka gmina Lubanie Droga gminna wpisana w pas drogowy przewidziany lokalnie do poszerzenia na odcinku od km 0+000 do km 0+924 w miejscowości Kocia Górka gmina Lubanie . Początek projektowanej przebudowy to krawędź drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej nr 190136c Probostwo Górne – gr. gminy Włoszyca I w miejscowości Kocia Górka w km 0+000, koniec to km 0+924 tej drogi. Odcinek drogi od km 0+000 do km 0+514 leży w ciągu drogi gminnej o nr ewidencyjnym 190137c Włoszyca II – Żwirownia, od km 0+514 do km 0+924 odcinek drogi gminnej dojazdowej bez nr ewidencyjnego zlokalizowanego na działce nr 88 przewidzianej do poszerzenia. Cały odcinek zlokalizowany jest na terenie miejscowości Kocia Górka, w terenie zabudowanym na odcinku 0+000 do km 0+400. Na dalszym odcinku teren rolniczy niezabudowany. Istniejąca nawierzchnia wyprofilowana i wzmocniona lokalnie kamieniem, żużlem przebiega w wydzielonym pasie drogowym. Zadrzewienie nie występuje. Rowów przydrożnych brak. W km 0+003 w ciągu rowu przydrożnego lewostronnego drogi nr 190136c, zlokalizowany jest przepust z rur betonowych bez ścianek czołowych, długości 16,00m, niedrożny, zarwany przewidziany do remontu. PROJEKTOWANA KONSTRUKCJA Dla odcinka od km 0+010 do km 0+514 (szerokość 400cm) - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11 na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy gr.10 z kamienia naturalnego łamanego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem (twardego) - -wyrównanie - dolna warstwa podbudowy gr. 8cm z kamienia wapiennego łamanego 0/32mm - profilowana, zagęszczona istniejąca podbudowa tłuczniowa Dla odcinka od km 0+514 do km 0+924 (szerokość 350cm) - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11 na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy gr.10 z kamienia naturalnego łamanego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem (twardego) - dolna warstwa podbudowy gr. 12cm cm z kamienia wapiennego łamanego 0/63mm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Konstrukcja mijanek ,zjazdów odcinka włączenia od km 0+000 do km 0+010 - podwójne powierzchniowe utrwalenie grysami bazaltowymi 5/8 i 8/11 na emulsji modyfikowanej - górna warstwa podbudowy gr.10 z kamienia naturalnego łamanego 0/32mm z zaklinowaniem i zamiałowaniem (twardego) - dolna warstwa podbudowy gr. 12cm cm z kamienia wapiennego łamanego 0/63mm - warstwa odcinająca gr.5cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe PARAMETRY DROGI Konstrukcja jest przejściową, umożliwia wykonanie robót bitumicznych pozwalających na uzyskanie wyższych parametrów wytrzymałościowych (KR) Spadek nawierzchni daszkowy 2%. Pobocza szerokości 75cm gruntowe o spadku poprzecznym 8% Projektowane szerokości jezdni od km 0+000 do km 0+514 szerokość 400cm od km 0+514 do km 0+924 szerokość 350cm Projektowane parametry drogi - droga gminna klasy L - prędkość projektowa 30km/h - pobocza gruntowe o szerokości 75cm obustronne spadek poprzeczny jezdni daszkowy 2%, poboczy 8% Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 2) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 3) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 4) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia przedmiar ma charakter informacyjno – pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl/index.php?id=345. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 – tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie: 5.000,00 zł, 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy o/Lubanie 32 9550 0003 2007 0050 0005 0002 z dopiskiem - “Wadium do przetargu na …… (tytuł przetargu lub nr postępowania)….”. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 7) Potwierdzenie wniesienia wadium w innych niż pieniądz, dopuszczonych przez zamawiającego formach należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię z potwierdzeniem Kasjera przyjęcia wadium. Dla ważności wadium w innych niż pieniądz dopuszczonych przez Zamawiającego formach, niezbędne jest wprowadzenie do treści zabezpieczeń zapisów pkt. 14 i 15 niniejszego paragrafu oraz że gwarancja zapłaty jest „nieodwołalna i bezwarunkowa”. Gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. 8) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli w akceptowanej przez zamawiającego formie nie wniósł wadium: a) do upływu terminu składania ofert b) na przedłużony okres związania ofertą lub c) w terminie określonym przez zamawiającego, który zażądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Składanych wraz z ofertą –formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 - oryginał: a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji - oryginał, b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji - oryginał, c) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji - oryginał, d) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 3. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom - oryginał, e) dowód wniesienia wadium - oryginał, f) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 8 – oryginał):  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 - oryginał. 3) Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i innych: d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach