Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 190131C w miejscowości Mikanowo od km 0+000 do km 0+720

Gmina Lubanie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-732 Lubanie, Lubanie
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 513 312 , fax. 542 513 312
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubanie
    Lubanie
    87-732 Lubanie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 513 312, fax. 542 513 312
    REGON: 91086687300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubanie.com

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 190131C w miejscowości Mikanowo od km 0+000 do km 0+720
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opracowanie wykonano dla odcinka drogi nr 190131c w miejscowości Mikanowo na długości 720.00m tj. od km 0+000 do km 0+720 zlokalizowanej na terenie gminy Lubanie. Początek projektowanej drogi km 0+000 to obręb skrzyżowania z drogą krajową nr 91, koniec to km 0+720 nawierzchni bitumicznej w km 0+720 którą stanowi nowo wykonana nawierzchnia bitumiczna. Projektowana droga w układzie komunikacyjnym łączy drogę krajową nr1 z układem dróg gminy Lubanie. Jest kontynuacją wcześniej zrealizowanego zadania, stanowi wypełnienie brakującego odcinka tej drogi. Przebiega przez tereny wsi Mikanowo łącząc ją z drogą krajową nr 91. Droga przebiega w wydzielonym pasie drogowym. Obejmuje ono wzmocnienie istniejącej nawierzchni bitumicznej, obecnie w bardzo zniszczonym stanie. Projektuje się wykonanie przekroju konstrukcyjne go dla całego odcinka drogi a) odcinek od km 0+000 do km 0+720 projektowana konstrukcja - warstwa ścieralna gr.4cm z BA AC11S50/70 - profilowanie masą MMA w ilości 75kg/m2 - istniejąca konstrukcja drogi Parametry odcinka drogi od km 0+000 do km 0+720 - szerokość jezdni – 500cm - szerokość poboczy – obustronny 50-75cm w tym 50cm umocnienie - szerokość korony drogi – 800-650cm - droga gminna – klasa L - kategoria KR1 - prędkość projektowa - 40 km /h - konstrukcja nawierzchni o dopuszczalnym nacisku pojedynczej osi pojazdu 80 kN. - spadek jezdni na odcinku daszkowy 2%, pobocza 8% Inne konstrukcje projektowane dla projektowanej drogi. wzmocnienie pobocza na długości całej drogi obustronnie zaprojektowano wzmocnione pobocze na szerokości 50cm przy szerokości pobocza 75cm o konstrukcji - warstwa wzmocnienia gr.20cm z kamienia wapiennego 0/32mm - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe konstrukcja zjazdu gospodarstw i na skrzyżowaniach - warstwa ścieralna z BA gr.5cm - podbudowa gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zaklinowaniem, zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe konstrukcja zjazdu polnego - nawierzchnia gr.30cm z kamienia wapiennego 0/63mm z zaklinowaniem, zamiałowaniem - warstwa odcinająca gr. 10cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Na zjazdach na pola, dla zabezpieczenia krawędzi jezdni wykonać umocnienia z masy bitumicznej na szerokości 35cm, grubości 5cm i długości zjazdu. konstrukcja peronu - kostka betonowa gr.6cm prostokątna szara - podsypka cem-piaskowa gr.10cm - warstwa odcinajaca gr 5cm z piasku - profilowane, zagęszczone podłoże gruntowe Wypiętrzenia od km 0+260 do km 0+400 (lokalnie 18 wypiętrzeń str. lewa) - konstrukcja jezdni - profilowanie w il. 50 kg/m2 ( na wyfrezowanych fragmentach) - geosiatka o wytrzymałości 100kN/mb - warstwa MMA pod geosiatkę w ilości 75kg/m2 - konstrukcja podbudowy (istniejąca warstwa bitumiczna lokalnie sfrezowana) W km 0+480 zaprojektowano przejście dla pieszych z obustronnymi peronami o konstrukcji jw., z ustawioną w obrębie przejścia lampą solarowo-hybrydową (strona prawa) Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) zapewnienie odpowiedniej organizacji ruchu podczas prowadzenia robót budowanych, w tym zapewnienie odpowiedniego oznakowania, 2) przed rozpoczęciem robót wykonanie „Planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia" dla przewidywanych do realizacji robót budowlanych, o ile będzie wymagane, 3) organizację i zagospodarowanie zaplecza budowy, 4) po zakończeniu robót doprowadzenie pomieszczeń oraz terenu budowy do stanu pierwotnego, demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu, 5) opracowanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej. Ze względu na ryczałtowy sposób wynagrodzenia przedmiar ma charakter informacyjno – pomocniczy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar dostępne na stronie internetowej UG Lubanie http://bip.lubanie.kpsi.pl/index.php?id=345. Przywołane w dokumentacji technicznej nazwy producentów materiałów, o ile występują, służą wyłącznie do określenia ich ogólnej charakterystyki i nie ograniczają użycia materiałów innych producentów o parametrach nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Wszędzie tam, gdzie w przedmiocie zamówienia występuje nazwa, norma, aprobata techniczna itp. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Przy wykonaniu przedmiotu zamówienia należy stosować wyroby budowlane dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, zgodnie z art. 10 ustawy z 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 – tekst jednolity z późn. zm). Dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania należy przedstawić do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym. Zamawiający dokona obioru robót nie wcześniej niż 30.04.2020 r., natomiast płatności nie wcześniej niż 30.05.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający będzie żądał wadium w kwocie: 5.000,00 zł, 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert. 3) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy o/Lubanie 32 9550 0003 2007 0050 0005 0002 z dopiskiem - “Wadium do przetargu na …… (tytuł przetargu lub nr postępowania)….”. 5) Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6) Potwierdzeniem wniesienia wadium w pieniądzu będzie kopia przelewu (wpłaty) załączona do oferty. 7) Potwierdzenie wniesienia wadium w innych niż pieniądz, dopuszczonych przez zamawiającego formach należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię z potwierdzeniem Kasjera przyjęcia wadium. Dla ważności wadium w innych niż pieniądz dopuszczonych przez Zamawiającego formach, niezbędne jest wprowadzenie do treści zabezpieczeń zapisów pkt. 14 i 15 niniejszego paragrafu oraz że gwarancja zapłaty jest „nieodwołalna i bezwarunkowa”. Gwarancja nie może w swej treści uzależniać wypłaty wadium od potwierdzenia przez bank, jakąkolwiek osobę trzecią lub instytucję podpisów osób złożonych pod żądaniem wypłaty wadium w imieniu Zamawiającego. Wypłata kwoty wadium nie może być też uwarunkowana żadnymi innymi formalnościami koniecznymi do spełnienia ani dokumentami koniecznymi do złożenia wraz z żądaniem wypłaty wadium. 8) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli w akceptowanej przez zamawiającego formie nie wniósł wadium: a) do upływu terminu składania ofert b) na przedłużony okres związania ofertą lub c) w terminie określonym przez zamawiającego, który zażądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami , jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25 a ust. 1 , pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Składanych wraz z ofertą –formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 3 - oryginał: a) oświadczenie wykonawcy dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – wzór stanowi załącznik nr 5 do specyfikacji - oryginał, b) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – wzór stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji - oryginał, c) upoważnienie - pełnomocnictwo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy) – wzór stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji - oryginał, d) Wykaz prac przeznaczonych do podwykonania – wzór zawarty w załączniku nr 3. Wypełnienie tabeli jest obowiązkowe wyłącznie wtedy, gdy wykonawca zamierza powierzyć cześć zamówienia podwykonawcom - oryginał, e) dowód wniesienia wadium - oryginał, f) w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował zasobem tych podmiotów, w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, określające w szczególności (wzór stanowi załącznik nr 8 – oryginał):  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2) Składane w ciągu 3 dni (bez wezwania) od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp, – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 - oryginał. 3) Składanych przez wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona na wezwanie i w terminie wyznaczonym przez zamawiającego (min. 5 dni) - oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia i innych: d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 5 pkt. 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:  nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu potwierdzona za zgodność z oryginałem – zgodnie z pkt. 12 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach