Przetargi.pl
Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w podziale na 17 części

Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Szpitalna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 544 165 397 , fax. 544 165 323
  • Data zamieszczenia: 2019-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Przychodni Specjalistycznych
    ul. Szpitalna
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 544 165 397, fax. 544 165 323
    REGON: 91033295300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.wloclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w podziale na 17 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Dostawa sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Przychodni Specjalistycznych we Włocławku w podziale na 17 części obejmująca zakresem: Cześć Nr 1 – Zestaw diatermia radiochirurgiczna ze stołem rehabilitacyjnym, 2 szt. Cześć Nr 2 – Unit stomatologiczny Cześć Nr 3 – Zestaw do badań wysiłkowych Cześć Nr 4 – Narzędzia Cześć Nr 5 – Zestaw elektrokardiograf z rowerem treningowym Cześć Nr 6 – Tympanometr przesiewowo/diagnostyczny Cześć Nr 7 – Aparat do terapii łączonej ze sondą Cześć Nr 8 – Stół do terapii ręki Cześć Nr 9 – Sonda prysznicowa ze stolikiem Cześć Nr 10 – Szyna do ćwiczeń biernych ze stolikiem Cześć Nr 11 – Wanna ze sterownikiem elektronicznym Cześć Nr 12 – Aparat do krioterapii Cześć Nr 13 – Aparat do terapii ultradźwiękowej i laseroterapii ze stolikiem Cześć Nr 14 – Aparat do terapii uciskowej Cześć Nr 15 – Multimedialny gabinet logopedy Cześć Nr 16 – Podłoga interaktywna Cześć Nr 17 – Aparat do terapii ręki ze stolikiem Wszystkie sprzęty muszą posiadać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty, świadectwa jakości, atesty, deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Wraz ze sprzętem Wykonawca wyda Zamawiającemu dokumenty, dotyczące danego sprzętu, przede wszystkim dokumentacje techniczne, karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji. Przedmiot zamówienia będzie fabrycznie nowy, bez śladów użytkowania i uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach, pełnowartościowy (nie powystawowy, nie regenerowany). Wykonawca zainstaluje i uruchomi urządzenia u Zamawiającego. Wykonawca zapewni przeszkolenie pracowników Zamawiającego celem prawidłowej obsługi przedmiotu zamówienia, co zostanie potwierdzone protokołem z przeprowadzonego szkolenia. Wykonawca udzieli minimum 24 m-cy gwarancji jakości na przedmiot zamówienia. Okres gwarancji stanowi dodatkowe kryterium oceny ofert. Wykonawca zapewni świadczenie usług gwarancyjnych i serwisowych wobec przedmiotu zamówienia w okresie udzielonej gwarancji. Wykonawca dostarczy dokumentację przedmiotu zamówienia w wersji papierowej w języku polskim, pozwalającą Zamawiającemu na samodzielne uczenie się obsługi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Opisy sprzętów medycznych - Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamawiający wymaga dostosowania przedmiotu zamówienia do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, zobowiązany jest przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Formularz oferty - zgodnie z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (fakultatywnie jeżeli dotyczy). Uwaga: zamawiający żąda oświadczenia z pkt III.3 ogłoszenia tylko w zakresie o niepodleganiu wykluczeniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach