Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 112462L polegająca na budowie ścieżki rowerowej w miejscowości Turka oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2000L w zakresie wykonania chodnika w Łuszczowie Pierwszym - gmina Wólka

Gmina Wólka ogłasza przetarg

  • Adres: 20-258 Jakubowice Murowane , Jakubowice Murowane
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48 (81) 478 17 50, , fax. +48(81) 7465001
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wólka
    Jakubowice Murowane 8
    20-258 Jakubowice Murowane , woj. lubelskie
    tel. +48 (81) 478 17 50, , fax. +48(81) 7465001
    REGON: 43102015000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 112462L polegająca na budowie ścieżki rowerowej w miejscowości Turka oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2000L w zakresie wykonania chodnika w Łuszczowie Pierwszym - gmina Wólka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 112462L polegająca na budowie ścieżki rowerowej w miejscowości Turka oraz przebudowa drogi powiatowej nr 2000L w zakresie wykonania chodnika w Łuszczowie Pierwszym - gmina Wólka. Zamawiający podzielił zamówienie na 2 części, zgodnie z art. 36aa ustawy. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części zamówienia. Zamawiający nie ogranicza ilości części zamówienia, na które będzie udzielone zamówienie jednemu wykonawcy. Ilość części, na które będą podpisane umowy zależy przede wszystkim od zaoferowanych cen i posiadanych przez zamawiającego środków. Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości: 1.1. Część pierwsza zamówienia - „Przebudowa drogi gminnej nr 112462L polegająca na budowie ścieżki rowerowej w miejscowości Turka” swoim zakresem obejmuje w szczególności: -wykonanie jednokierunkowej ścieżki rowerowej przy krawędzi istniejącej drogi asfaltowej długości około 491 m, o zasadniczej szerokości 1,65 m, o nawierzchni z betonu asfaltowego (barwionego w masie na czerwono), na podbudowie z kruszywa utrwalonego mechanicznie i kruszywa stabilizowanego cementem, - obramowanie ścieżki krawężnikami betonowymi od strony jezdni oraz obrzeżami i palisadą betonową od strony pobocza, -przebudowę istniejących zjazdów i włączeń dróg bocznych, -utwardzenie poboczy i zjazdów gruntowych kruszywem, -wykonanie nowego oznakowania pionowego, poziomego i urządzeń BRD. - regulacja wysokościowa skrzynek zasuw wodociągowy oraz wymiana jednego hydrantu na podziemny wraz z zasuwą. Część pierwsza zamówienia realizowana jest w ramach projektu Zielony LOF współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 7.4 „Ochrona bioróżnorodności dla Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020 1.2. Część druga zamówienia - „Przebudowa drogi powiatowej nr 2000L w zakresie wykonania chodnika w Łuszczowie Pierwszym - gmina Wólka swoim zakresem obejmuje w szczególności: - przebudowę na odcinku od km 0+060,75 do km 0+349,22 -wykonanie jednostronnego chodnika o szerokości 2,0 m (w świetle) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm przy krawędzi jezdni na podbudowie cementowo-piaskowej i podsypce łącznej grubości 18cm, o łącznej powierzchni ok. 579m2, -wykonanie zjazdów indywidualnych przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na podbudowie cementowo-piaskowej i podsypce łącznej grubości 18cm i podbudowie z kruszywa gr. 15cm, o łącznej powierzchni ok. 89m2, -utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych i poboczy kruszywem łamanym gr. 15 cm około 40m2, -wykonanie nowej nawierzchni zjazdu na drogę gminną wewnętrzną z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm na długości 5,0 m o parametrach jak dla zjazdu publicznego, - ustawienie krawężników betonowych na ławie betonowej z oporem łącznie około 323m, - uszczelnienie przy krawężniku asfaltem lanym wzdłuż drogi powiatowej, - ustawienie obrzeży betonowych na ławie betonowej około 289m, - wymiana zniszczonego przepustu pod zjazdem na drogę gminną z rur PP śr. 60cm długości 11m, -wydłużenie istniejącego przepustu betonowego pod drogą powiatową śr. 2x100cm na szerokości chodnika z odtworzeniem ścianki czołowej -oczyszczenie i odmulenie istniejącego przepustu betonowego pod drogą powiatową, -wykonanie odwodnienia liniowego krawężnikowego - 7szt., -umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw ok. 273m2, -umocnienie lokalnie skarp betonowymi płytami ażurowymi ok. 48m2, -wykonanie oznakowania pionowego, -ustawienie bariery ochronnej drogowej z pochwytem U-14a ok. 80m. 2. Przedmiot zamówienia dla części zamówienia nr 1 obejmuje również sporządzenie na własny koszt przez wykonawcę projektu czasowej organizacji ruchu i zatwierdzenie go zgodnie z obowiązującymi przepisami przed rozpoczęciem robót (w tym ponoszenie wszelkich opłat). Dla części dla części zamówienia nr 2 projekt czasowej organizacji ruchu został wykonany i należy dokonać jego zgłoszenia. Zamawiający nie będzie naliczał opłat za zajecie pasa drogowego na czas robót przy drogach gminnych. 3. Przedmiot zamówienia dla wszystkich części zamówienia obejmuje również zapewnienie na koszt wykonawcy pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie wytyczenia, pomiarów i wykonania geodezyjnej dokumentacji powykonawczej, sporządzenia wykazu zmian gruntowych jeśli takie wystąpią oraz odtworzenie ewentualnych punktów osnowy geodezyjnej. Wykonawca ponosi również ewentualne koszty związane z odbiorem technicznym robót przez zarządców sieci. Nadmiary gruntu do zagospodarowania przez wykonawcę we własnym zakresie. W przypadku ewentualnej wycinki drzew lub krzewów Wykonawca zagospodaruje pozyskane drewno we własnym zakresie, a planowany zysk ze sprzedaży drewna powinien wkalkulować w cenę oferty ryczałtowej odpowiednio ją pomniejszając. 4. Minimalny wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy (kryterium oceny ofert). 5. Szczegółowy zakres robót opisany jest dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) oraz we wzorze umowy. Załączone do dokumentacji przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i pozwalają jedynie na wstępną analizę i wycenę zamówienia. Wykonawca musi wziąć pod uwagę fakt, że rozliczenie przedmiotu umowy ma charakter ryczałtowy, a więc przedmiot zamówienia obejmuje również dodatkowe roboty nieujęte w przedmiarze robót, a konieczne do zrealizowania przedmiotu umowy. Udostępnienie przez zamawiającego przedmiaru robót nie zwalnia wykonawcy od obowiązku skalkulowania oferty w oparciu o projekt, specyfikacje, umowę jak również uwzględnienie wszystkich robót i kosztów nie przewidzianych w przedmiarze. 6. Wszędzie tam gdzie w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3, Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozwiązania równoważne opisywanym w wyżej wymienionych normach, co oznacza, że odniesieniu takiemu każdorazowo towarzyszą wyrazy „lub równoważne." W takim przypadku Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania równoważne spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia przypadkowo wystąpiły określenia zawierające w nazwie znaki towarowe lub pochodzenie od konkretnych producentów, to są one tylko przykładami i w każdym takim przypadku Wykonawca, może powołać się w ofercie na zastosowanie towarów (materiałów i urządzeń) innych producentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w formie pisemnej (wg załącznika do siwz) - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. Oświadczenie stanowi część formularza ofertowego. W przypadku długiej listy podwykonawców wykonawca może dołączyć odrębne oświadczenie. 3. Opis „rozwiązań równoważnych" potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia -w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub rejestrów ogólnie dostępnych. 6. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. (Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach