Przetargi.pl
"Przebudowa drogi gminnej nr 110345 L ul. Złota w Szczebrzeszynie”.

Gmina Szczebrzeszyn ogłasza przetarg

  • Adres: 22-460 Szczebrzeszyn, Pl. T. Kościuszki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 821 095 , fax. 846 821 030
  • Data zamieszczenia: 2020-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczebrzeszyn
    Pl. T. Kościuszki 1
    22-460 Szczebrzeszyn, woj. lubelskie
    tel. 846 821 095, fax. 846 821 030
    REGON: 95036860600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczebrzeszyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Przebudowa drogi gminnej nr 110345 L ul. Złota w Szczebrzeszynie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) przebudowa drogi gminnej nr 110345 L, ul. Złota w Szczebrzeszynie o długości 196,94 m (w kilometrze od 0+003,26 do km 0+200,20) 2) wykonanie kanalizacji deszczowej w ul. Złotej w Szczebrzeszynie, 3) Opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, 4) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej z naniesieniem na zasoby geodezyjne. W zakres zamówienia wchodzą następujące roboty: 1. Przebudowa drogi gminnej: 1) Roboty przygotowawcze, 2) Roboty rozbiórkowe (krawężniki, obrzeża, nawierzchnie, zjazdy, chodniki) 3) Roboty ziemne, 4) Ustawienie krawężników i obrzeży, 5) Wykonanie podbudów i nawierzchni, 6) Wykonanie oznakowania pionowego, 7) Prace wykończeniowe i porządkowe Parametry techniczne drogi: - droga gminna, - klasa drogi D - prędkość projektowa V=30 km/h, - kategoria ruchu KR1, -szerokość pasa ruchu – od 2,25 do 3,0 m, - nawierzchnia – bitumiczna, - spadek poprzeczny daszkowy – 2%, - szerokość pasa drogowego wynosi 6,00 do 15,0 m. Konstrukcja nawierzchni: Jezdnia od km 0+0,003,26 do km 0+010,00 oraz odtworzenie wykopu pod kanalizację deszczową: – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg WT-2 – 4cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11 W wg WT-2 – 4 cm. - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 frakcji 0-31,5-20 cm. - warstwa z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym c ¾ (z betoniarni) – 25 cm. Jezdnia od km 0+010,00 do km 0+200,20 – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S wg WT-2 – 4cm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11 W wg WT-2 – 4 cm. - warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 frakcji 0-31,5-śr. gr. 8 cm. - istniejąca nawierzchnia ulicy z trylinki Zjazdy: - Kostka brukowa betonowa typu HOLLAND koloru szarego – 8 cm. - Podsypka cementowo – paskowa 1:4 – 3 cm. - Podbudowa zasadnicza z kruszywa niezwiązanego C90/3 frakcji 0-31,5- 15 cm. - Podbudowa pomocnicza z gruntu stabilizowanego cementem C ¾ z (betoniarni) - 15 cm. 2 kanalizacja deszczowa 1) Budowa kanału głównego kanalizacji deszczowej, 2) budowa przykanalików do wpustów deszczowych o odwodnieni liniowych, 3) budowa ulicznych wpustów deszczowych 4) budowa odwodnień liniowych 5) budowa studzienek rewizyjnych. Uwaga: Dokumentacja techniczna obejmuje również wykonanie kanału technologicznego. Budowa tego elementu nie będzie wykonywana w ramach niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia określonych w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostępny publicznie nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiębiorców KRS, CEIDG).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z OFERTĄ powinny być złożone: 1) OŚWIADCZENIA wymagane postanowieniami pkt 8.1 SIWZ; 2) Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt 9.2. SIWZ; 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) UWAGA: Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2014 r, poz. 1114 oraz z 2016 r., poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 5) kosztorys ofertowy wypełniony zgodnie z załączonym przedmiarem robót, jako załącznik nr 1 do SIWZ, przy zachowaniu kolejności pozycji przedmiaru.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach