Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 110316 w Piotrowicach

Gmina Męcinka ogłasza przetarg

  • Adres: 59-424 Męcinka, Męcinka 11
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8708623 w. 16 , fax. 076 8708624
  • Data zamieszczenia: 2009-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Męcinka
    Męcinka 11 11
    59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8708623 w. 16, fax. 076 8708624
    REGON: 39064740000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 110316 w Piotrowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) roboty ziemne w pasie jezdnym polegające na wykonaniu koryta na głębokości 8 cm, regulacji pionowej studzienek, włazów kanałowych studzienek kanalizacji sanitarnej; B) wykonanie podbudowy zasadniczej, składającej się z podbudowy jednowarstwowej grubości 6 cm z mieszanki kruszywa łamanego niesortowalnego 0/31,5 mm oraz podbudowy jednowarstwowej grubości 2 cm z klińca kamiennego; C) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, składającej się z warstwy wiążącej o grubości 3 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego grubości 4 cm; D) roboty drogowe na zjazdach i mijankach na pow. 1100 m2; E) montaż ochronnych barier drogowych SP-05 o długości łącznej 72m; F) wykonanie odwodnienia jezdni z utwardzeniem poboczy na długości 1 000 m;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332269
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w wys. 15 000,00 zł ( słownie : piętnaście tyś. zł)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. oraz spełniają warunki szczegółowe : a) wymagane jest posiadanie uprawnień do wykonywania działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia b) wymagane jest posiadanie doświadczenia z ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania ( data ogłoszenia o zamówieniu), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, wyrażające się tym, że wykonawca wykonał przynajmniej : dwie roboty drogowe polegające na wykonaniu lub przebudowie drogi utwardzonej asfaltowej o długości min. 0,6 km każda wraz z odwodnieniem powierzchniowym. c) dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w tym: 1) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej; 2) minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do geodezyjnej obsługi inwestycji; 3) pracownikami budowlanymi w ilości zapewniającej nieprzerwany cykl budowy; c) wymagane jest posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wys. min. 0,4 mln zł , Ocena spełnienia warunków szczegółowych wg zasady spełnia/nie spełnia nastąpi na podstawie przedłożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, a które będą uczestniczyć w wykonywaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji (uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego itp) niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania Zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; e)informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 Ustawy; g) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mecinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach