Przetargi.pl
Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń Oczyszczalni ścieków i Laboratorium.

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Rzeźnicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7468000 , fax. 076 7468005
  • Data zamieszczenia: 2009-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Rzeźnicza 1 1
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7468000, fax. 076 7468005
    REGON: 39027365500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.lubin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń Oczyszczalni ścieków i Laboratorium.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego dla potrzeb ogrzewania pomieszczeń Oczyszczalni ścieków i Laboratorium przez okres 2 lat od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091350004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z Art. 22 ust.1 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj.:prowadzą zarejestrowaną działalność gospodarczą w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. potwierdzą, że wykonywali wcześniej dostawy o podobnym charakterze do przedmiotowego zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia tj. wymagane jest, aby Wykonawca nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Ponadto Wykonawca oświadczy, że: spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawą Ocena spełnienia wszystkich warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w punkcie 12 SIWZ zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożona przez Wykonawcę kompletna oferta zawierać musi następujące dokumenty: Formularz ofertowy (załącznik nr 1), Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Art. 22 ust. 1 Ustawy (załącznik nr 2), W przypadku, gdy inne podmioty udostępnią Wykonawcy potencjał techniczny i osoby zdolne do wykonania zamówienia do ww. oświadczenia należy dołączyć ich pisemne zobowiązanie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, Koncesja na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym. Atest oleju opałowego ważny na dzień złożenia oferty. Dokumenty ( wymienione w RPRM z dnia 19 maja 2006r. z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) mogą być przedłożone w oryginałach bądź kserokopiach potwierdzonych ZA ZGODNOŚĆ z oryginałem przez Wykonawcę. Pozostałe muszą zostać złożone w oryginałach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.lubin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach