Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej Nr 108267B w miejscowości Paszkowszczyzna

Gmina Orla ogłasza przetarg

  • Adres: 17106 Orla, ul. Mickiewicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 730 57 81 , fax. 085 730 57 80
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Orla
    ul. Mickiewicza 5
    17106 Orla, woj. podlaskie
    tel. 085 730 57 81, fax. 085 730 57 80
    REGON: 5065960000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.orla.wrotapodlasia.pl/przetragi/zamowieniapubliczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej Nr 108267B w miejscowości Paszkowszczyzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej nr 108267 B w miejscowości Paszkowszczyzna o łącznej długości 257 metrów, w szczególności: 1) roboty drogowe: a) odtworzenie trasy i punktów wysokościowych; b) rozbiórkę elementów drogowych; c) roboty ziemne; d) wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego gr. 25 cm; e) wykonanie zajazdów gospodarczych z pospółki gr. 20 cm; f) wykonanie wyrównania i wzmocnienia istniejącej nawierzchni bitumicznej masami bitumicznymi; g) wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej; h) wykonanie nawierzchni bitumicznej – warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o gr. 5 cm oraz warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego o grubości 4 cm ; i) wykonanie nawierzchni żwirowej z kruszywa naturalnego; j) plantowanie skarp i oczyszczenie rowów z namułu; k) roboty wykończeniowe; 2) odwodnienie: a) roboty ziemne; b) oczyszczenie rowów z namułu; c) remont przepustów pod zjazdami; d) wykonanie przepustu pod korona drogi; 3) roboty dodatkowe: a) regulację zaworów wody; b) wymianę hydrantu nadziemnego; c) wymianę rur osłonowych na przewodach telekomunikacyjnych; d) pełną obsługę geodezyjną oraz inwentaryzacyjną. Wymagania dotyczące zatrudnienia osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (art. 29 ust. 3a pzp.) – Zamawiający wymaga, aby Wykonawca oraz Podwykonawca realizując roboty budowlane polegające na ułożeniu warstwy wiążącej z betonu asfaltowego oraz warstwy ściernej zatrudniał w trakcie realizacji zamówienia pracowników wykonujących bezpośrednio te czynności na podstawie umowy o pracę (w pełnym wymiarze etatu) - w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn.zm).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 3 000, 00 zł (słownie złotych: trzy tysiące). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 18 8061 0003 0001 1471 2000 0050 z adnotacją „Wadium - Przebudowa drogi gminnej Nr 108267B w miejscowości Paszkowszczyzna” 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016r. poz. 359 t.j.)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 4 pkt 1-3 składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 7 ust. 1 pkt. 2 lit. a i b rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca lutego 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 poz.1126) wystawione nie wcześniej niż w terminach określonych w § 7 ust. 2. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp. przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VI ust. 4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach