Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 102060B i 102059B w miejscowościach Jegliniec oraz Orlinek

Gmina Krasnopol ogłasza przetarg

  • Adres: 16-503 Krasnopol, Wojska Polskiego 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875164010
  • Data zamieszczenia: 2022-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krasnopol
    Wojska Polskiego 4
    16-503 Krasnopol, woj. podlaskie
    tel. 875164010
    REGON: 790671107
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnopol.bip.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 102060B i 102059B w miejscowościach Jegliniec oraz Orlinek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje:  wykonanie robót pomiarowych, wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i zabezpieczenia robót na okres przebudowy, usunięcie warstwy ziemi gr. 10 cm na poszerzeniach jezdni (5,00-3,50), profilowanie i zagęszczenie istniejącej jezdni, wykonanie przepustów pod jezdnią o średnicy 30 cm - 60mb, wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o grubości 5 cm po zagęszczeniu na szerokości jezdni 3,50m i o grubości 15 cm na poszerzeniach jezdni (5,00-3,50), wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 10 cm po zagęszczeniu na szerokości 5,00m, wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 o szerokości 3,50 m i grubości 4 cm wraz z 54 szt zjazdów na działki, 3 sztuk na drogi gminne i 5 mijanek – warstwa wiążąca, wykonanie nowej nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11s 50/70 lub AC16s TD 50/70 o szerokości 3,50 m i grubości 4 cm wraz z 54 szt zjazdów na działki, 3 sztuk na drogi gminne i 5 mijankami – warstwa ścieralna, uzupełnienie poboczy z kruszywa naturalnego z domieszką 50% kruszywa łamanego o grubości 8 cm po zagęszczeniu i szerokości 2 x 1,25 m, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, wykonanie projektu stałej organizacji ruchu ustawienie tablicy informacyjnej o współfinansowaniu inwestycji - 5 kpl ustawienie znaków drogowych zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, w tym, m.in;• dojazd do drogi z pierwszeństwem przejazdu - 4 kpl.• dojazd do drogi podporządkowanej - 6 kpl.• ograniczenie prędkości do 50km/godz i tonażu do 8 ton - 8 kpl.Klasa dróg - D (dojazdowe). Kategoria ruchu KR-1.3.4. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia jest dostępny na załączonych do SWZ: planie orientacyjnym przebiegu drogi, przedmiarze robót oraz opisie. Dokumentacja stanowi załączniki do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: . Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości 15 000,00 zł(słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.14.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).14.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Suwałkach nr rachunku 94 9359 0002 0003 1440 2011 0004 z dopiskiem:Przebudowa drogi gminnej nr 102060B i 102059B w miejscowościach Jegliniec oraz OrlinekUWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego.14.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:a) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w p.z.p., bez potwierdzania tych okoliczności;b) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;c) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;d) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);e) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;f) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Zamawiający;g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);h) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji;i) powinno zawierać adres mailowy, na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium wniesione w formie innej niż pieniądzu.14.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.14.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa p.z.p.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 7 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziałuw postępowaniu.6.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:6.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.6.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanejz przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).6.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat wstecz od dnia,w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał przynajmniej jedną robotę budowlaną o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 150 000 zł brutto (sł.: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) polegającą na budowie, przebudowie, remoncie drogi. Wykonawca musi wykazać wartość robót budowlanych.W przypadku, gdy wykonane roboty stanowią większą całość należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających robotom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.Wartość robót wskazana w inne walucie niż PLN należy przeliczyć na złote według średniego kursu NBP na dzień umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w niniejszym postępowaniu.b) Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz posiadającą minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia, tj. posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności.Osoby, o których mowa powyżej winny posiadać uprawnienia określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz rozporządzeniu Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r.w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznychw budownictwie lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Warunek powyższy spełni również osoba będąca obywatelem państwa członkowskiego Unii Europejskiej, która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, szczególnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1646 ze zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117 ze zm.).6.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej oraz sytuacji ekonomicznej lub finansowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.6.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach