GMINA RAJGRÓD ogłasza przetarg
- Adres: 19-206 Rajgród, ul. Warszawska 32
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 86 2721940 , fax. 86 2721941
- Data zamieszczenia: 2024-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GMINA RAJGRÓD
ul. Warszawska 32
19-206 Rajgród, woj. podlaskie
tel. 86 2721940, fax. 86 2721941
REGON: 450669743 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umrajgrod.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie miasta Rajgród - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Poprawa jakości infrastruktury drogowej na terenie miasta Rajgród” w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Inwestycja zakłada poprawę jakości infrastruktury drogowej na terenie miasta Rajgród poprzez budowę, przebudowę oraz remont dróg gminnych: „ul. Plancik w Rajgrodzie” oraz „ul. Opartowo w Rajgrodzie”. Zadanie polegać będzie m. in. na poprawie stanu nawierzchni jezdni w technologii betonowej lub bitumicznej. Poniesione zostaną zarówno koszy robót budowlanych i prac towarzyszących, jak również koszty dokumentacji, uzyskania niezbędnych decyzji i zezwoleń. Zadanie obejmuje swym zakresem m. in: wykonanie projektów budowlanych, uzyskanie pozwoleń na budowę, wykonanie projektów wykonawczych, opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót oraz innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zamierzenia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem i żądaniami Zamawiającego uzgodnień, opinii, stanowisk i decyzji, a następnie realizacja zamierzenia budowlanego zgodnie z opracowaną, poprawną dokumentacją projektową w zgodzie z tzw. sztuką budowlaną, przy uwzględnieniu współczesnej wiedzy technicznej i organizacyjnej oraz zgodnie z wymaganiami uzyskanych wcześniej dokumentów. 2. Wykonawca powinien podzielić koszt wykonywanych prac z podziałem na ww. dwie drogi, z uwzględnieniem wszystkich elementów składowych zadania.3. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez siebie, na podstawie dostarczonego przez Zamawiającego Programu funkcjonalno-użytkowego.4. Ze względu na charakter wynagrodzenia (ryczałt) oraz realizację zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, przedmiary robót pełnią funkcję jedynie informacyjną.5. Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa Program funkcjonalno-użytkowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy – Załącznik nr 4 do SWZ, będące integralną częścią niniejszej SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100),2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: 79 8768 0003 3900 0550 2000 0040 z adnotacją: „Wadium do postępowania ZPI.271.3.20244. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej–przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia .......–do dnia .........”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/ poręczeniu na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie:1. Potencjał kadrowy:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował:Wykonawca skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego osobę do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej (lub osobę posiadającą odpowiadające ww. uprawnieniom ważne uprawnienia uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub osobę, której odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych).2. Doświadczenie:Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał odpowiednie doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie/ rozbudowie/ przebudowie/remoncie drogi o długości nie mniejszej niż 300 m.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont odcinków ciągu drogowego Bargłów Kościelny - Granica Państwa - ETAP V
Dodano: 2024-06-06 - Rozbudowa drogi Wierciochy - Szczodruchy
Dodano: 2024-06-05 - Naprawa dróg w strefie przygranicznej z Białorusią na terenie Gminy Michałowo.
Dodano: 2024-05-02 - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 648 Miastkowo- Nowogród- Morgowniki- Korzeniste- Stawiski- Przytuły na odc. od km 38+476 do km 40+176 dł.1,700km
Dodano: 2024-04-26 - Remont odcinków ciągu drogowego Bargłów Kościelny - Granica Państwa - ETAP V
Dodano: 2024-04-18 - Sukcesywne wykonanie równania i profilowania dróg gruntowych i poboczy gruntowych dróg gminnych na terenie Gminy Supraśl
Dodano: 2024-04-02 - Wykonanie remontu nawierzchni asfaltowej ul. Poznańskiej w Łomży
Dodano: 2024-02-26 - Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie gminy Krasnopol wraz z zakupem sprzętu niezbędnego do jej utrzymania.
Dodano: 2024-02-16 - Przebudowa/remont strategicznych dróg i ulic powiatowych w Augustowie – poprawa dostępności komunikacyjnej do nowopowstałej jednostki wojskowej i dworca PKP
Dodano: 2024-02-06 - Modernizacja dróg gminnych w gminie Bakałarzewo
Dodano: 2023-12-21