Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 101008C w miejscowości Szembekowo od km 0+000 do km 0+98.

Gmina Obrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87-126 Obrowo, Aleja Lipowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 566 786 022 , fax. 56 6786022 w. 135
  • Data zamieszczenia: 2019-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Obrowo
    Aleja Lipowa 27
    87-126 Obrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 566 786 022, fax. 56 6786022 w. 135
    REGON: 87111874400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.obrowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 101008C w miejscowości Szembekowo od km 0+000 do km 0+98.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szembekowo, droga nr 101008C od km 0+000 do km 0+988. 4.2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w przedmiarach robót stanowiących załączniki nr 8 do SIWZ i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych(SST)- stanowiących załączniki nr 10 do SIWZ, opisach technicznych stanowiących załączniki nr 11 do SIWZ oraz mapach poglądowych i przekrojach stanowiących załączniki nr 9 do SIWZ. 4.3. Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje : Przebudowa drogi gminnej nr 101008C w m. Szembekowo od km 0+000 do km 0+988 Zakres prac obejmuje: - rozbiórkę nawierzchni - frezowanie - wykop pod poszerzenia - rozbudowę jezdni – projektowana nawierzchnia z mieszanki bitumicznej, - wykonanie chodników, - wykonanie poboczy, - wykonanie zjazdów indywidualnych na posesje, - wykonanie istniejących skrzyżowań z drogami krzyżującymi się z drogą objętą opracowaniem, - wykonanie peronów autobusowych, - odtworzenie istniejących rowów, - wykonanie przepustów, - wykonanie doświetlonych przejść dla pieszych, - wprowadzenie docelowej stałej organizacji ruchu na przejściach dla pieszych – aktywne znaki pionowe D- 6, ustawienie znaków informujących o przejeździe kolejowym, wprowadzenie oznakowania poziomego w rejonie przystanków autobusowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych ( art. 45 ustawy Pzp) na każdą część odrębnie. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert określonego w pkt. 12.1. do godz. 10:00. 8.2. Wadium może zostać wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Urzędu Gminy Obrowo w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 61 9491 0003 0020 0006 0091 0003 (za datę i godzinę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę i godzinę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). 8.3.1. Wpłaty dokonywane przelewem powinny mieć na przelewie wyraźny tytuł w zależności od części zamówienia, np.: „Część I: Przebudowa drogi gminnej nr 101008C w m. Szembekowo od km 0+000 do km 0+988” . 8.3.2. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, określonych w pkt. 8.2, do oferty należy dołączyć oryginał dokumentu potwierdzający wniesienie wadium. Zaleca się dołączyć do oferty kserokopię dokumentu o którym mowa powyżej, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium z ofertą. 8.4. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 ust 4a niniejszej ustawy, niezwłocznie po: a) wyborze oferty najkorzystniejszej z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b) unieważnieniu postępowania. 8.5. Zamawiający zatrzyma wniesione wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.6. Wykonawca dołącza do składanej oferty dowód wniesienia wadium w oryginale, bądź w poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii, podpisanej przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. 8.7.Brak wniesienia wadium w wymaganym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy z prowadzonego postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zaparafowany załącznik nr 7 do SIWZ – projekt umowy 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – załącznik nr 2 do SIWZ (nr 2 do oferty); 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie, zamówienia publicznego Wykonawcy – załącznik nr 3 do SIWZ (nr 3 do oferty); 4) Każdy wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach