Gmina Bobrowo ogłasza przetarg
- Adres: 87327 Bobrowo,
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
- Data zamieszczenia: 2017-01-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
87327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
REGON: 87111838800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej nr 080438C Drużyny – Budy – Chojno długości 2,4 km oraz drogi nr 080440C w miejscowości Chojno o długości ok. 0,8 km – ETAP III - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. W ramach inwestycji przewiduje się Przebudowa drogi gminnej nr 080438C Drużyny – Budy – Chojno długości 2,4 km oraz drogi nr 080440C w miejscowości Chojno o długości ok. 0,8 km – ETAP III Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. 3.2. Założenia projektowe: Parametry techniczne: a) klasa D; b) kategoria ruchu KR 2 c) szer. nawierzchni – 5,00 m d) konstrukcja jezdni dla kategorii gruntu G1: – warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8 S (0/8) grub.3 cm – warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11 W (0/11) grub.3 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w-wa górna 0/31,5 mm grub. 15 cm – podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w-wa dolna 0/31,5 mm grub. 15 cm – ist. konstrukcja jezdni grub. 10 cm 3.3. Zakres robót budowlanych prowadzonych w ramach niniejszej inwestycji obejmuje: • Roboty przygotowawcze, pomiarowe, rozbiórkowe, ziemne • Roboty podstawowe - odwodnienie, wykopy, montaż urządzeń sanitarnych • Jezdnia - Roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie i krawężniki • Zjazdy indywidualne i publiczne - w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie, krawężniki i obrzeża • Plac - Roboty podstawowe, w-wy odsączające, podbudowy, nawierzchnie i krawężniki • Chodniki z kostki brukowej betonowej Roboty podstawowe, w-wy odsączające, obrzeża, podbudowy betonowe, nawierzchnie z kostki betonowej • Roboty uzupełniające i wykończeniowe • Przebudowa infrastruktury telekomunikacyjnej Orange w związku z projektowaną drogą 3.4. Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: • dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, • szczegółowe specyfikacje techniczne, • wzór umowy, • przedmiary robót, kosztorysy ofertowe. 3.7. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3.8. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez żadnych wyjątków. 3.9. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia i jego okolic w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania. 3.10. Zamówienie musi odpowiadać wymaganiom technicznym i terminowym określonym we wszystkich rozdziałach niniejszej Specyfikacji. 3.11. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 3.12. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.13. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 3.14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3.15. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3.16. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 3.17. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę/Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 3.19., tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego że pracownicy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymagania powyższe zawiera również „Wzór umowy” – Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Wszelkie dokumenty przekazywane zmawiającemu zawierające dane osobowe pracowników powinny być zgodne z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) - zanonimizowane dokumenty 3.18. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego robót, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób (np. zanonimizowanych kopii umów lub innych dokumentów) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Baruchowo
Dodano: 2024-07-09 - Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrowa
Dodano: 2024-07-03 - RIR.271.12.2024.CC Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Gruta
Dodano: 2024-07-02 - Przebudowa i modernizacja dróg gminnych na terenach wiejskich Miasta i Gminy Łasin
Dodano: 2024-06-21 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Pniewite
Dodano: 2024-06-19 - Budowa dróg w Sępólnie Krajeńskim
Dodano: 2024-06-18 - Budowa ulicy oznaczonej symbolem 13.KD-L wg mpzp „Śródmieście – Obrońców Bydgoszczy” wraz z przebudową fragmentu ulicy Focha w Bydgoszczy – ETAP I
Dodano: 2024-05-28 - ZP.271.8.2024 Przebudowa drogi osiedlowej w Luszkowie
Dodano: 2024-05-28 - Przebudowa dróg gminnych na terenie gminy Choceń – etap II
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa DG 080405C w msc. Kruszyny
Dodano: 2024-05-09