Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej nr 080416C w miejscowości Wichulec

Gmina Bobrowo ogłasza przetarg

  • Adres: 87327 Bobrowo,
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 495-18-24 , fax. 056 495-18-10
  • Data zamieszczenia: 2017-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bobrowo 27
    87327 Bobrowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 495-18-24, fax. 056 495-18-10
    REGON: 87111838800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej nr 080416C w miejscowości Wichulec
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach inwestycji przewiduje się Przebudowę drogi gminnej nr 080416C w miejscowości Wichulec Projekt dofinansowany ze środków Unii Europejskiej na operacje typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Zamówienie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp. Założenia projektowe: W ramach planowanego zadnia przebudowana będzie nawierzchnia drogi żwirowo - szutrowej wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1825C, zjazdami publicznymi i indywidualnymi do posesji. Zaprojektowano odprowadzenie wód opadowych z jezdni na pobocze i do odtworzonych rowów drogowych w granicach istniejącego pasa drogowego. Przyjęte rozwiązania projektowe: Nawierzchnia jezdni wykonana będzie z betonu asfaltowego gr. 6 cm – warstwa ścieralna wiążąca, na warstwie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o gr. 20 na istniejącej podbudowie. Kruszywo łamane 0/31,5 będzie ułożone na warstwie odsączającej z zagęszczonego piasku o gr. 10 cm. Jezdnia o długości 842,00 m będzie miała szerokość 5,00 – 5,50 m. W ramach przebudowy drogi zaprojektowano zjazdy na drogi gruntowe, pola i do posesji o nawierzchni bitumicznej. W ciągu drogi w km 0+165 przebudowany będzie istniejący przepust z rur betonowych o średnicy 300 mm. Nowy przepusty będzie wykonany z rury karbowanej z tworzywa HDPE o średnicy 600 mm i sztywności obwodowej min. SN8. Wloty i wyloty przepustów będą ograniczone prefabrykowanymi ściankami betonowymi. W związku z projektowaną przebudową jezdni wykonane zostanie nowe oznakowanie pionowe i poziome jezdni zgodnie z projektem stałe organizacji ruchu wg. opracowania odrębnego. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Parametry techniczne projektowanej jezdni - klasa drogi L - kategoria ruchu KR 2 - obciążenie 100 kN/oś - prędkość projektowa 30 km/h - szerokość jezdni 5,00 – 5,50 m - długość jezdni 842,00 m - nawierzchnia beton asfaltowy gr. 2 x 3,0 cm Przedmiot zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, opracowanie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu, zabezpieczenie terenu budowy, wykonanie niezbędnych badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót oraz wykonanie innych robót wymaganych technologią. Wykonawca zobowiązany będzie przebudować przejazd kolejowy na warunkach określonych przez Zarządcę infrastruktury kolejowej, wraz z poniesieniem wszelkich kosztów wnikających z tych prac. Należy szczególną uwagę zwrócić na terminy wynikające z uzgodnień z zarządcą infrastruktury kolejowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji zawiera: • dokumentacja projektowa obejmująca projekty budowlano-wykonawcze, • szczegółowe specyfikacje techniczne, • wzór umowy, • przedmiary robót, kosztorys ofertowy. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 ze. zm.), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze. zm.) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 3.10. Zamawiający ustala minimalny termin gwarancji na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, a maksymalny na 60 miesięcy zgodnie z przyjętym kryterium oceny ofert „Termin gwarancji”. Gwarancja obejmuje wszelkie wbudowane urządzenia i materiały oraz wykonane prace budowlane przez cały deklarowany przez Wykonawcę okres bez Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych, o ile nie są (nie będą) one wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę/Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) przedłożenia najpóźniej w dniu przekazania terenu budowy schematu organizacyjnego budowy, zawierającego skład osobowy tychże pracowników; schemat musi być aktualizowany na bieżąco tj. za każdym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej na budowie, b) przedstawienia dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności określone w pkt 3.19., tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy, potwierdzającego że pracownicy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. Wymagania powyższe zawiera również „Wzór umowy” – Załącznik Nr 2 do SIWZ. c) Wszelkie dokumenty przekazywane zmawiającemu zawierające dane osobowe pracowników powinny być zgodne z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2135 ze zm.) - zanonimizowane dokumenty Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia przez Wykonawcę osób wykonujących wskazane czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez niego robót, w szczególności poprzez wezwanie do okazania dokumentów potwierdzających zatrudnienie wskazanych osób (np. zanonimizowanych kopii umów lub innych dokumentów) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w pkt 3.19. lit. b oraz w pkt 3.20. w terminie wskazanym przez Zamawiającego, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej we „Wzorze umowy”, a także zawiadomieniem Państwowej Inspekcji Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach