Przetargi.pl
Przebudowa drogi gminnej na działce nr 14/15 i 14/12 w miejscowości Teresin.

Gmina Sicienko ogłasza przetarg

  • Adres: 86014 Sicienko, ul. Mrotecka
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755 , fax. 525 870 407
  • Data zamieszczenia: 2017-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sicienko
    ul. Mrotecka 9
    86014 Sicienko, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 55 41 223, 0-52 58 70 755, fax. 525 870 407
    REGON: 54702300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi gminnej na działce nr 14/15 i 14/12 w miejscowości Teresin.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej na działce nr 14/15 i 14/12 w miejscowości Teresin. Podstawowy zakres prac obejmuje: • wykonanie robót ziemnych, • wykonanie zabezpieczenia kabli, • wykonanie warstwy odsączającej, • ustawienie krawężników, • wykonanie podbudowy z betonu C8/10 na szerokości 4,0 m, • wykonanie nawierzchni z brukowej kostki betonowej gr. 8 cm na szerokości 4,0 m, • wykonanie odtworzenia istniejących zjazdów, • wykonanie chodników, • wykonanie betonowej studzienki ściekowej z wpustem kanalizacji deszczowej, • wykonanie przykanalika, • wykonanie humusowania, obsiania trawą poboczy skarp. Konstrukcja jezdni: - 20 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę, - 20 cm podbudowa z betonu C8/10, - 3-5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej. Konstrukcja zjazdów: - 20 cm warstwa odsączająca o wskaźniku wodoprzepuszczalności K>8m/dobę, - 12 cm podbudowa z betonu cementowego C8/10, - 3-5 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 8 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej. Konstrukcja chodnika: - 6 cm nawierzchnia z brukowej kostki betonowej szarej, - 3 cm podsypka cementowo-piaskowa 1:4, - 20 cm warstwa podsypki piaskowej z kruszywa naturalnego o wskaźniku wodoprzepuszczalności K większym od 8m/dobę. Odwodnienie: Odwodnienie powierzchniowe przy pomocy spadków podłużnych i poprzecznych ściekiem przykrawężnikowym o szerokości 20 cm do istniejącej kanalizacji deszczowej. Przykanalik zostanie włączony do studni kanalizacyjnej istniejącej kanalizacji deszczowej. Przykanalik kanalizacji deszczowej zaprojektowano z rur PP o średnicy 200 mm. W km 0+008 przy krawężniku wykonać wpust deszczowy jako typowy z osadnikiem. 2. Wszelkie powyższe elementy należy wykonać w ilościach i technologii zgodnych z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. Określone w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót typy materiałów i urządzeń podano dla wyznaczenia standardu technicznego. Wykonawcy robót przysługuje prawo ich zastąpienia przez materiały, o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np: właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 3. Na Wykonawcy robót spoczywał będzie obowiązek zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej w zakresie realizowanych prac z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą włącznie. Sporządzana inwentaryzacja winna zostać uwierzytelniona w Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Starostwie Powiatowym w Bydgoszczy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w elementach dokumentacji projektowej, który stanowi załącznik 12 do SIWZ. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia lub odstąpienia od realizacji umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania wszystkich prac zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami sztuki budowlanej oraz zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz do oddania przedmiotu umowy Zamawiającemu w terminie określonym w §4. Projekt umowy stanowi załącznik 10 do SIWZ. 6. Celem ułatwienia przygotowania oferty przetargowej Zamawiający (tylko pomocniczo) jako załącznik 11 do SIWZ załącza przedmiar robót, który określa niezbędne podstawowe roboty do wykonania zamówienia. Pragniemy zwrócić uwagę, że dokument ten ma jedynie ułatwić dokonanie wyceny, nie może jednak być podstawą do dokonywania rozliczenia całego zamówienia, na które zawarta umowa będzie miała charakter UMOWY RYCZAŁTOWEJ. 7. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności, związane z realizacją Zamówienia, wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Wymóg ten dotyczy osób związanych z wykonaniem nawierzchni, czyli tzw. pracowników fizycznych, natomiast nie dotyczy między innymi osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp. 8. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy, o których mowa w ust. 8 będą na czas wykonywania przez nich robót, zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) 9. W terminie 7 dni od przekazania placu budowy Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu, za pośrednictwem Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności przy realizacji. W odniesieniu do pracowników podwykonawców lub dalszych podwykonawców wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem wykonywanych przez nich czynności należy przedłożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach