Gmina Budzyń ogłasza przetarg
- Adres: 64-840 Budzyń, ul. Lipowa 6
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 067 2843201 , fax. 067 2843313
- Data zamieszczenia: 2009-06-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Budzyń
ul. Lipowa 6 6
64-840 Budzyń, woj. wielkopolskie
tel. 067 2843201, fax. 067 2843313
REGON: 57079101700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.budzyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Kąkolewice - Budzyń w ciągu drogi Nr 201542P na odcinku od km 0+707,00 do km 2+692,00 (II Etap) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowa drogi gminnej Kąkolewice - Budzyń w ciągu drogi Nr 201542P na odcinku od km 0+707,00 do km 2+692,00 (II Etap) Zakresy prac przy przebudowie drogi gminnej na os. Cechowym w Budzyniu: - roboty pomiarowe z inwentaryzacją powykonawczą na dłg. 1,56km - prace przygotowawcze, ziemne - podbudowa z kruszywa łamanego i betonu asfaltowego - nawierzchnie z mieszanek mineralno-asfaltowych dla KR 3 (wyrównawcza-wiążąca grubości 6cm -7.694,98m2, ścieralna grubości 5cm - 7.896,14m2) - nawierzchnie z kostki brukowej-betonowej kolorowej grubości 6cm - 466,80m2 - oznakowanie poziome, pionowe, bariery sprężyste, ogrodzenie z siatki, poręcze, lampa uliczna - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452330009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustanowił wadium w wysokości : 10.000,00PLN (dziesięćtysięcyzłotych00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - spełnienie przez oferenta warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177z 2004r ze zmianami) - nie podleganie przez oferenta wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - posiadanie przez oferenta doświadczenia w realizacji robót budowlanych - drogowych o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia Sposób oceny spełnienia warunków przez oferentów : na podstawie załączonych dokumentów według zasady (spełnia/nie spełnia)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu( dokumenty obowiązkowe, które należy załączyć do oferty) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia oraz , że nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo Zamówień Publicznych(ze zmianami), zamawiający wymaga od wykonawcy (oferenta) złożenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, podatków lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne , lub zaświadczenia, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów ekonomicznych i finansowych: 1. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych srodków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wczesniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. polisę a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 3. dowód wniesienia wadium. Dokumenty potwierdzające posaiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doswiadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i sosobami zdolnymi do wykonania zamówienia : 1.Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie odpowiadających swoim zakresem, rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsc wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (Zał. nr 6 do SIWZ) 2. Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. Pisemnego zobowiazania innych podmiotów do udostepnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urzadzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa wcześniej wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował. (wykaz - autorstwa oferenta) 3. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia. (wykaz autorstwa oferenta) 4. W przypadku wystąpienia podwykonawców - wykaz prac,zadań jakie wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia (bez podawania nazw firm) (wykaz autorstwa oferenta) 5. Udzielenie pisemnej 3- letniej gwarancji na wykonany przedmiot umowy, licząc od daty odbioru końcowego. UWAGA! Dokumenty wystawione przez właściwe instytucje załączamy w formie oryginału lub poświadczonej za zgodność z oryginałem kserokopii, natomiast sporządzone (wystawione) przez Wykonawcę powinny być w formie oświadczeń. INNE DOKUMENTY KTÓRE OFERENT MUSI BEZWARUNKOWO ZŁOŻYĆ: a)wypełniony druk oferty zał. Nr 1 do SIWZ b)wypełnione kosztorysy ślepe-ofertowe zał. Nr 2 do SIWZ c)wypełniony druk oświadczenia zał. Nr 4 do SIWZ d)zaparafowany-podpisany wzór umowy zał. Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.budzyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dr. 25 w m. Siąszyce w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa lewoskrętu od km 268,900 do km 269,050
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 72 w województwie wielkopolskim w m. Słodków w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - Przebudowa skrzyżowania z przesuniętymi wlotami, z budową lewoskrętów od km 28+050 do km 28+250 wraz z budową sygnalizacji świetlnej.
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 15 w województwie wielkopolskim na odcinku Zduny - Krotoszyn - budowa ciągu pieszo- rowerowego od km 50+320 do km 53+900
Dodano: 2016-07-26 - Przebudowa dróg na terenie Gminy Wągrowiec
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 72 w województwie wielkopolskim na odcinku Janowice - Żdżary w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 3+630 do km 3+940 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na drodze krajowej nr 32 w województwie wielkopolskim na odcinku Drzymałowo - Ruchocice - budowa ciągu pieszo - jezdnego od km 122+000 do km 125+200 - strona prawa.
Dodano: 2016-07-19 - Modernizacja bieżni poliuretanowej w Młodzieżowym Ośrodku Sportowym w Poznaniu ul. Gdańska 1
Dodano: 2016-07-18 - Budowa parkingu oraz przebudowa odcinka ul. Rodakowskiego
Dodano: 2016-07-13 - ZAPROJEKTOWANIE I PRZEBUDOWA ULIC W ZAKRESIE 4 ODDZIELNYCH ZADAŃ: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Krańcowej w Kole. Zadanie nr 2: Przebudowa ulicy Kasztanowej w Kole. Zadanie nr 3: Przebudowa ulicy Bema w Kole. Zadanie nr 4: Przebudowa ulicy Krzywej w Kole
Dodano: 2016-07-05 - PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ DO GRUNTÓW ROLNYCH W MIEJSCOWOŚCI SKOKÓW
Dodano: 2016-07-01