Przetargi.pl
PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ - UL. SŁONECZNEJ W LISOWICACH GM. PAWONKÓW

Gmina Pawonków ogłasza przetarg

  • Adres: 42-772 Pawonków, ul. Zawadzkiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3534100 , fax. 0-34 3534105
  • Data zamieszczenia: 2016-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pawonków
    ul. Zawadzkiego 7 7
    42-772 Pawonków, woj. śląskie
    tel. 0-34 3534100, fax. 0-34 3534105
    REGON: 15139847400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ - UL. SŁONECZNEJ W LISOWICACH GM. PAWONKÓW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt obejmuje przebudowę nawierzchni drogi gminnej ul. Słonecznej w miejscowości Lisowice. Droga o łącznej dł. 504 m Zakres robót objętych projektem przewiduje: - niezbędne prace przygotowawcze, - mechaniczne wykonanie koryta wraz z profilowaniem podłoża, - oczyszczenie rowów z namułu i ułożenie przepustu - ułożenie warstw konstrukcyjnych jezdni oraz zjazdów do posesji, - wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej Tam gdzie w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent ) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art.30 ust.1-3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych równoważnych i nie gorszych od złożonych w niniejszej specyfikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium o wartości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych). Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Forma wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U 2007 r. Nr 42 poz. 275). W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać następujące elementy: nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta-poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji-poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją-poręczeniem, kwotę gwarancji-poręczenia, termin ważności gwarancji-poręczenia, zobowiązanie gwaranta-poręczyciela do: zapłacenia kwoty gwarancji-poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego Ofertę wybrano: odmówił podpisania umowy na warunkach określonych we ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, na wezwanie Zamawiającego, którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; gwarancja-poręczenie winno być nieodwołalne i bezwarunkowe; gwarancja-poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. wszelkie spory dotyczące gwarancji-poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji-poręczenia nie był krótszy niż okres związania Ofertą. Miejsce i sposób wniesienia wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Leśnica F-Pawonków nr rachunku 37 89071092 2010 9000 0055 0004 Przelew powinien wskazywać numer i nazwę postępowania oraz oznaczenie zadania wchodzącego w skład zamówienia na które Wykonawca składa Ofertę. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu lub kopię gwarancji-poręczenia wniesionych-złożonych jako wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innych niż pieniądz formach, należy złożyć najpóźniej do dnia 24.06.2016 do godz. 09.00 w sekretariacie Urzędu Gminy Pawonków od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Urzędu. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu 24.06.2016r. do godz. 9.00, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania wadium. W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, według zasad określonych w art. 46 u.p.z.p. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia oświadczeń, dokumentów lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p., nie złożył wymaganych dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p. lub pełnomocnictw (w zależności od przypadku), chyba ze Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pawonkow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach