Przetargi.pl
„Przebudowa drogi gminnej 600167K w km od 0+000,00 do km 0+352,00 w miejscowości Sąspów Gmina Jerzmanowice-Przeginia oraz remont drogi gminnej 600217K w km od 0+000,00 do km 0+712,00 w miejscowości Jerzmanowice Gmina Jerzmanowice-Przeginia”

Gmina Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg

  • Adres: 32-048 Jerzmanowice, Rajska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 123 895 247 , fax. 123 895 521
  • Data zamieszczenia: 2020-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jerzmanowice-Przeginia
    Rajska 22
    32-048 Jerzmanowice, woj. małopolskie
    tel. 123 895 247, fax. 123 895 521
    REGON: 35155580300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jerzmanowice-przeginia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi gminnej 600167K w km od 0+000,00 do km 0+352,00 w miejscowości Sąspów Gmina Jerzmanowice-Przeginia oraz remont drogi gminnej 600217K w km od 0+000,00 do km 0+712,00 w miejscowości Jerzmanowice Gmina Jerzmanowice-Przeginia”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 600167K w km od 0+000,00 do km 0+352,00 w miejscowości Sąspów Gmina Jerzmanowice-Przeginia oraz remont drogi gminnej 600217K w km od 0+000,00 do km 0+712,00 w miejscowości Jerzmanowice -Gmina Jerzmanowice-Przeginia 1. Zamówienie pn.: „Przebudowa drogi gminnej 600167K w km od 0+000,00 do km 0+352,00 w miejscowości Sąspów Gmina Jerzmanowice-Przeginia” ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach, trasa dróg w terenie równinnym-0,352 km ROBOTY NAWIERZCHNIOWE ORAZ WYKOŃCZENIOWE 2) Wykopy wykonane mechanicznie– 1662 m3 3) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni- 1978 m2 4) Podbudowa z kruszyw, tłuczeń, warstwa dolna, grubość warstwy po zagęszczeniu 55cm- 1978m2 5) Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm -1978m2 6) Oczyszczanie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia nieulepszona-1978 m2 7) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem- 1978 m2 8) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych, asfaltowe, warstwa wiążąca o grubości 5cm- 1823m2 9) Oczyszczenie nawierzchni drogowych, mechaniczne, nawierzchnia ulepszona (bitum)-1774m2 10) Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem 1774m2 11) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grubości 4cm- 1774m2 12) Ścinanie poboczy mechaniczne, grubości do 10cm – 528 m2 13) Ścinanie poboczy mechaniczne, transport ponad 1km ( krot.15)-528 m2 14) Nawierzchnia z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość warstwy po uwałowaniu 10 cm- 528m2 15) Zakup oraz montaż znaków drogowych zgodnie z opracowaniem docelowej organizacji ruchu- 1 kpl. 2. Zamówienie pn.: „Remont drogi gminnej 600217K w km od 0+000,00 do km 0+712,00 w miejscowości Jerzmanowice Gmina Jerzmanowice-Przeginia” ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE 1) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach, trasa dróg w terenie równinnym-0,712 km ROBOTY NAWIERZCHNIOWE ORAZ WYKOŃCZENIOWE 2) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości do 10 cm – 559 m2 3) Mechaniczne ścinanie poboczy o grubości do 10 cm, dodatek za każde dalsze rozpoczęcie 0,5km transportu ponad 1km ( krotność 15) -559 m2 4) Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfaltowej na place składowe, frezowanie na głębokość 2cm –średnio -3953 m2 5) Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowych , nawierzchnia ulepszona ( bitum)- 3953 m2 6) Dwukrotne skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 3953 m2 7) Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, mieszanka mineralno-asfaltowa -200,27t 8) Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych warstwa ścieralna o grubości 5 cm-3953m2 9) Nawierzchnie z tłucznia kamiennego, warstwa górna z tłucznia, grubość po uwałowaniu 7cm pobocze-559m2 3. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt zaplecza placu budowy. 4. Przekazanie placu budowy nastąpi sporządzonym przez Zamawiającego protokołem zawierającym termin wykonania robót oraz dokładną lokalizację. Przekazanie placu budowy nastąpi nie wcześniej niż 01.12.2020 r. 5.UWAGA! Dołączony do SIWZ przedmiar robót należy traktować pomocniczo. Za ustalenie dokładnie ilości robót, materiałów i urządzeń oraz innych prac niezbędnych do wykonania kompletnego przedmiotu zamówienia należy określić na podstawie projektu budowlanego, projektu wykonawczego, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, oraz innych danych, np. uzyskanych w czasie wizji lokalnej w terenie. 6. UWAGA! Przyjęte typy materiałów i urządzeń (wskazane w przedmiarze robót, projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej) zostały użyte wyłącznie przykładowo, w celu opisania przedmiotu zamówienia. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Wykonawca powinien określić ich parametry, celem wykazania, że spełniają warunki określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty podane przykładowo. 7. W miejscu gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 8. Zamawiający wymaga udzielenia min. 24 miesięcy gwarancji na wykonane roboty. 9.Do obowiązków wykonawcy należy: 1) Protokolarne przejęcie terenu robót od Zamawiającego; 2) Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektu tymczasowej organizacji ruchu przed rozpoczęciem robót i prowadzeniem robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu. Wejście w teren jest możliwe wyłącznie w chwili dysponowania przez Wykonawcę zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, 3) Wprowadzone oznakowanie zastępcze na czas wykonania robót winno być ustawione i zasłonięte do czasu jego protokolarnego odbioru. 4) Wykonanie przedmiotu umowy z materiałów odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U 2019, poz. 1186 ze zm.) okazania, na każde żądanie Zamawiającego lub Inspektora nadzoru inwestorskiego, certyfikatów zgodności z polską normą lub aprobatą techniczną każdego używanego na budowie wyrobu; 5) Zapewnienie na własny koszt transportu odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z kosztami utylizacji; 6) Jako wytwarzający odpady – przestrzeganie przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) Ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U.2019, poz. 1396 ze zm.), b) Ustawy z dnia 14.12.2012r., o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701 ze zm.). Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie, 7) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stan i przestrzeganie przepisów bhp, ochronę ppoż. i dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przyjętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami, 8) Terminowe wykonanie i przekazanie do eksploatacji przedmiotu umowy oraz oświadczenia, że roboty ukończone przez niego są całkowicie zgodne z umową i odpowiadają potrzebom, dla których są przewidziane według umowy, 9) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za stosowanie i bezpieczeństwo wszelkich działań prowadzonych na terenie robót i poza nim, a związanych z wykonaniem przedmiotu umowy; 10) Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów; 11) Dostarczenie niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane normy stosowanych materiałów i urządzeń w tym np. wyniki oraz protokoły badań, sprawozdania i próby dotyczące realizowanego przedmiotu niniejszej Umowy; 12) Zabezpieczenie instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem w trakcie wykonywania robót; 13) Dbanie o porządek na terenie robót oraz utrzymywanie terenu robót w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; 14) Uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenu dróg, nawierzchni lub instalacji; Wykonawca na własny koszt wykona ponowne połączenia wszystkich istniejących zjazdów indywidualnych z nowo powstałą nawierzchnią. Wykonawca uwzględni regulację pionową kratek ściekowych, regulację pionową studzienek dla wszystkich urządzeń podziemnych oraz regulację istniejącego ścieku z kostki brukowej. 15) Kompletowanie w trakcie realizacji robót wszelkiej dokumentacji zgodnie z przepisami Prawa budowlanego oraz przygotowanie do odbioru końcowego kompletu protokołów niezbędnych przy odbiorze; 16) Usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez nadzór inwestorski w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia; 17) Ponoszenie wyłącznej odpowiedzialności za wszelkie szkody będące następstwem niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, które to szkody Wykonawca zobowiązuje się pokryć w pełnej wysokości; 18) Niezwłoczne informowanie Zamawiającego (Inspektora nadzoru inwestorskiego) o problemach technicznych lub okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość robót lub termin zakończenia robót. 19) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie i kierowanie robotami objętymi umową przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane. Wykonawca zobowiązuje się wyznaczyć do kierowania robotami i wykonywania przedmiotu umowy osoby wskazane w Ofercie Wykonawcy. 20) Zmiana którejkolwiek z osób, o których mowa w pkt 19 w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą spełniać warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 21)Wykonawca oświadcza, że dla potrzeb sporządzania oferty zapoznał się z dokumentacją przetargową, warunkami realizacji oraz dokonał wizji w terenie ( inwentaryzacja stanu istniejącego), w stopniu wystarczającym do jej sporządzenia i nie wnosi żadnych uwag i zastrzeżeń, które mogłyby mieć wpływ na przebieg, termin i koszty realizacji przedmiotu umowy. 22) Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. 23)Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu prawidłowo sporządzonego kosztorysu w formie uproszczonej sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót z podaniem cen jednostkowych brutto na etapie składania oferty. Kosztorys ten stanowi jedynie informację i nie jest podstawą do ustalenia wynagrodzenia. 24) Wykonawca sporządzi na własny koszt dokumentację powykonawczą wymaganą na chwilę odbioru końcowego robót. 25) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 26) Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r., - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. 2019, poz. 1040 ze zm.): a) obsługa sprzętów budowlanych niezbędnych do realizacji zamówienia, roboty związane z wykonaniem podbudów, nawierzchni bitumicznych, nawierzchni z tłucznia kamiennego. 27) Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 26 powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. W przypadku rozwiania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu Wykonawca/podwykonawca niezwłocznie zatrudni na to miejsce inną osobę z zastrzeżeniem pkt 33. 28) Dla udokumentowania faktu zatrudnienia pracowników stosownie do pkt 26, wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę oraz podwykonawcę wymogu, o którym mowa ze wskazaniem ilu pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę wykonuje czynności określone w pkt 26. 29) Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia pracowników, o których mowa w pkt 26 przez cały okres realizacji wykonywanych przez nich czynności. W tym celu Wykonawca/podwykonawca na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania wezwania zobowiązuje się przedłożyć kopię zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez wykonawcę/ podwykonawcę z pracownikami. 30) Zamawiający może żądać od Wykonawcy/podwykonawcy pisemnych wyjaśnień co od sposobu i stanu zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 26. 31) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt 28 lub 29 w terminie tam wskazanym będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kary umownej w wysokości określonej w § 12 ust.1 lit. h; 32) W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt 28, pomimo dodatkowego wezwania przez Zamawiającego oraz w przypadku dwukrotnego niewywiązania się Wykonawcy/podwykonawcy z obowiązku wskazanego w pkt 29 Zamawiający może odstąpić od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca – w terminie 30 dni od upływu terminu wykonania obowiązku wskazanego w pkt 28 dla drugiego wezwania lub upływu dodatkowego terminu wyznaczonego przez Zamawiającego do wykonania obowiązku określonego w pkt 31. 33) W przypadku konieczności zmiany pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, wykonujących czynności, o których mowa w pkt 26, wykonawca każdorazowo przekaże Zamawiającemu w terminie 5 dni roboczych, nowe oświadczenie o którym mowa w pkt 28. 34) Wykonawca zamówienia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu opłaconej polisy ubezpieczeniowej OC w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, zawartej na cały okres obowiązywania niniejszej umowy na sumę gwarancyjną nie mniejszą 900.000,00 złotych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu przewidzianego na składanie ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądza, 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancji bankowych, 4) gwarancji ubezpieczeniowych, 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018r. poz. 110). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Krakowie, oddział w Jerzmanowicach - numer rachunku 83 8589 0006 0150 0000 0390 0011, a potwierdzenie dokonanego przelewu zaleca się dołączyć do oferty. Na przelewie winien znaleźć się opis „Przebudowa drogi gminnej 600167K w km od 0+000,00 do km 0+352,00 w miejscowości Sąspów Gmina Jerzmanowice-Przeginia oraz remont drogi gminnej 600217K w km od 0+000,00 do km 0+712,00 w miejscowości Jerzmanowice Gmina Jerzmanowice-Przeginia” 5. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej należy złożyć w oryginalnym egzemplarzu bezpośrednio do oferty lub kopie załączyć wraz z ofertą a oryginał złożyć w odrębnej kopercie z ofertą. Dokument wadialny musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP – wg stanu prawnego na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów albo osobnej kopercie). 6. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod takim jednak warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem uprawnionym do działania w imieniu i na rzecz wszystkich współwykonawców.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) INNE PODMIOTY UDOSTĘPNIAJĄCE WYKONAWCY ZASOBY Zamawiający zażąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 ust. 2. 2) PODMIOTY ZAGRANICZNE Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 3 ust.2, składa dokumenty właściwe w zakresie uregulowanym w § 7 oraz 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.). 3) WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O ZAMÓWIENIE W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 1 ust. 1 i ust. 2 składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z tych Wykonawców powyższe wykazuje (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). 4) Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, będą zawierały błędy lub będą budziły wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba ze mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 5). Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 6). Formularze, które należy złożyć wraz z ofertą: 1) Załącznik nr 1 do SIWZ – formularz oferty. 2) Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3) Załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 4) Załącznik nr 8 do SIWZ – oświadczenie dotyczące RODO. 5) Załącznik nr 7 do SWIZ - zobowiązanie podmiotu trzeciego (opcjonalnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach