Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie ogłasza przetarg
- Adres: 12220 Ruciane-Nida, Aleja Wczasów
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 874 231 036 , fax. 874 254 456
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta i Gminy w Rucianem-Nidzie
Aleja Wczasów 4
12220 Ruciane-Nida, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 874 231 036, fax. 874 254 456
REGON: 53082100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ruciane-nida.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej 172009N Niedźwiedzi Róg. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie nawierzchni ścieralnej drogi gminnej w miejscowości Niedźwiedzi Róg, gmina Ruciane-Nida, a w szczególności: 1) robót przygotowawczych; 2) podbudowy; 3) nawierzchni: - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 6 cm (warstwa wiążąca) - 8298 m2, - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) - 8190 m2; 4) urządzenia bezpieczeństwa ruchu; 5) robót dodatkowych, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ. 2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w: specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 9 do SIWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ, projekcie budowlanym stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe przedmiary robót mają charakter pomocniczy do wyceny przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów o nie gorszych parametrach od zaproponowanych w SIWZ i jakości potwierdzonej certyfikatem. Wykonawca, który zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca, Ne etapie realizacji umowy, musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot umowy z materiałów, posiadających odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie, a w przypadku istnienia takiego wymagania z zastosowaniem materiałów posiadających atesty, poświadczające spełnienie odpowiednich norm. Przedmiot zamówienia zostanie w całości wykonany z materiałów Wykonawcy i przy pomocy jego własnego sprzętu. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu realizacji przedmiotu zamówienia w celu dokonania oceny dokumentacji i informacji przekazanych w ramach przedmiotowego postępowania. 6. Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 7. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) zostały określone w Rozdziale XIX SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 2. Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 3. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z treści dokumentów wymienionych w ust. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a) w formie oryginałów lub w kopii poświadczonej notarialnie. 4. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, w/w oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Formularz Ofertowy. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej nr 165020N Marcinkowo-Purdka.
Dodano: 2024-07-23 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-07-15 - Remont drogi gminnej Dąbrówno – Lewałd Wielki
Dodano: 2024-07-12 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Szymonowo w granicach istniejącego pasa drogowego na dz. 37, 38 obr. Szymonowo, gm. Małdyty.
Dodano: 2024-06-28 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Surzyki Wielkie
Dodano: 2024-06-13 - Modernizacja punktu czerpania wody w leśnictwie Czapla wraz z przebudową drogi dojazdowej
Dodano: 2024-06-10 - Remont drogi gminnej w Srokowie dz. nr 778/1, 789, 780, 799 (ul. Traugutta w Srokowie)
Dodano: 2024-06-06 - Przebudowa ulicy Bałtyckiej wraz z budową / przebudową kanalizacji deszczowej
Dodano: 2024-06-04 - „Przebudowę dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Młynary”.
Dodano: 2024-05-22 - Przebudowa ul. Brzozowej, ul. Kwiatowej, ul. Zielonej w Bartoszycach
Dodano: 2024-05-14