Gmina Nidzica ogłasza przetarg
- Adres: 13-100 Nidzica, Plac Wolności
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 625 07 10 , fax. 089 625 07 11
- Data zamieszczenia: 2018-02-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nidzica
Plac Wolności 1
13-100 Nidzica, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 625 07 10, fax. 089 625 07 11
REGON: 51074364000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.nidzica.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa chodników w ul. Wspólnej, Narutowicza, Leona Marchlewskiego”, obejmująca zadania: Zadanie nr 1: „Przebudowa chodnika w ul. Wspólnej”, Zadanie nr 2: „Przebudowa chodnika w ul. Narutowicza”, Zadanie nr 3: „Przebudowa chodnika w ul. Leona Marchlewskiego”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pod nazwą: „Przebudowa chodników w ul. Wspólnej, Narutowicza, Leona Marchlewskiego”, obejmujących zadania: Zadanie nr 1: „Przebudowa chodnika w ul. Wspólnej”, Zadanie nr 2: „Przebudowa chodnika w ul. Narutowicza”, Zadanie nr 3: „Przebudowa chodnika w ul. Marchlewskiego”. Zadania inwestycyjne obejmują w szczególności: 1) przebudowę chodników i zjazdów na kostkę betonową gr. 8 cm na podbudowie z kruszywa łamanego gr. 15 cm po zagęszczeniu i na posypce cementowo-piaskowej, 2) roboty towarzyszące polegające na likwidacji kolizji i regulacji urządzeń infrastruktury technicznej. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadań określają: przedmiary robót, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, projekt umowy, stanowiące załączniki do SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami, specyfikacjami technicznymi odbioru i wykonania robót oraz na ustalonych w umowie warunkach. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W celu potwierdzenia spełnienia przedmiotowego warunku, Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający w tym zakresie nie wymaga innych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty, podpisanego przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy, należy załączyć sporządzone w języku polskim , następujące załączniki: 1) Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie przedstawionych przedmiarów robót, stanowiące załączniki do SIWZ, 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w SIWZ i ogłoszeniu stanowiące załączniki do Oferty, odpowiednio wg wymagań określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań wymienionych w przedmiocie zamówienia, 3) Pełnomocnictwo w formie pisemnej (oryginał) lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osoby udzielające pełnomocnictwa, 4) Zobowiązanie innych podmiotów w formie pisemnej (oryginał).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Przebudowa drogi gminnej nr 129033N ul. Świerkowej w Gajewie”
Dodano: 2024-07-19 - Budowa ul. Leśnej w Tolkmicku na działce Nr 365
Dodano: 2024-06-28 - "Modernizacja drogi powiatowej Nr 1183 N w miejscowości Gulbity"
Dodano: 2024-06-26 - Roboty budowlane związane z realizacją inwestycji pod nazwą: "Odnowa odcinka nawierzchni jezdni ul. Tadeusza Rechniewskiego w Elblągu"
Dodano: 2024-06-13 - Przebudowa drogi gminnej 189004 N Szkotowo- Michałki - etap VI
Dodano: 2024-06-05 - „Budowa chodnika w Upałtach Małych”
Dodano: 2024-05-16 - Przebudowa drogi gminnej nr 129088N ul. Miodowej w Wilkasach
Dodano: 2024-05-06 - Budowa drogi gminnej w Kadynach na działkach nr 330, 323, 325
Dodano: 2024-04-17 - Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 1618N– etap I
Dodano: 2024-04-12 - Budowa dróg wewnętrznych i zatok postojowych na terenie Muzeum Budownictwa Ludowego – Parku Etnograficznego w Olsztynku
Dodano: 2024-03-25