Przetargi.pl
Przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa)

Gmina Miejska Świdnik ogłasza przetarg

  • Adres: 21-040 Świdnik, Stanisława Wyspiańskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 751 76 02 , fax. 81 751 76 08
  • Data zamieszczenia: 2019-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Świdnik
    Stanisława Wyspiańskiego 27
    21-040 Świdnik, woj. lubelskie
    tel. 81 751 76 02, fax. 81 751 76 08
    REGON: 43101935900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://umswidnik.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem planowanej inwestycji jest przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa) od km 0+000 do km 0+088,90 w Świdniku. Początek projektowanej przebudowy drogi dojazdowej km 0+000 znajduje się na przecięciu osi ulicy Janusza Kusocińskiego i osi projektowanej drogi dojazdowej, zaś koniec oznaczony km 0+088,90 znajduje się na przecięciu osi ulicy Akacjowej z osią projektowanej drogi dojazdowej. Teren inwestycji przebiega od km 0+000 do km 0+019,45 w pasie drogowym drogi powiatowej nr 2134 L – w pasie drogowym ulicy Janusza Kusocińskiego. Początek projektowanej przebudowy drogi dojazdowej km 0+000 znajduje się na przecięciu osi ulicy Janusza Kusocińskiego i osi projektowanej drogi dojazdowej, zaś koniec oznaczony km 0+088,90 znajduje się na przecięciu osi ulicy Akacjowej z osią projektowanej drogi dojazdowej. Przebudowywana droga dojazdowa przebiega na terenach oznaczonych w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego symbolami 2KDZ-P (w pasie drogowym drogi powiatowej 2134 L od km 0+000 do ok. km 0+012,75), ZI (od ok. km 0+012,75 do km 0+019,45) oraz KS (od km 0+019,45 do km 0+088,90). Część budowy oświetlenia ulicznego usytuowana jest w obszarze oznaczonym w planie zagospodarowania przestrzennego symbolem MW1. Planowane przedsięwzięcie tj. przebudowa drogi dojazdowej wraz z przebudową i budową infrastruktury podziemnej zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 1502, 1509/2, 1509/43, 1589/7, 1589/8, 1778 w obrębie 061701_1.0001 Świdnik. Zaplanowana przebudowa drogi dojazdowej w rejonie ul. Janusza Kusocińskiego w Świdniku (ul. Akacjowa) od km 0+000 do km 0+088,90 w Świdniku polegać będzie na wykonaniu ciągu jezdnego o szerokości 5,0 m, chodnika o szerokości 2,0 m, zjazdów publicznych, kanalizacji deszczowej, oświetlenia drogowego, przebudowie linii kablowej energetycznej oraz zabezpieczenie istniejącej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: a) Opracowanie i wdrożenie zatwierdzonego projektu czasowej organizacji ruchu na okres trwania budowy, b) Roboty przygotowawcze: usunięcie drzew i krzewów z wywiezieniem z terenu budowy, rozebranie nawierzchni jezdni, zjazdów, chodnika, rozebranie krawężników z ławami betonowymi, rozebranie obrzeży trawnikowych, z wywiezieniem materiałów nie rozbiórkowych z terenu budowy (kostka rozbiórkowa przewidziana do ponownego wbudowania), c) Roboty ziemne z częściowym wywiezieniem z terenu budowy i częściowym wbudowaniem w nasyp na terenie budowy, d) Profilowanie, zagęszczenie podłoża oraz wykonanie konstrukcji i nawierzchni: jezdni i zjazdów publicznych kostki brukowej betonowej o pow. 504,7 m2, chodników z kostki brukowej betonowej o pow. 192,8 m2, e) Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie betonowej z oporem, f) Profilowanie, przekopanie, humusowanie, obsianie trawą powierzchni terenów zielonych pomiędzy liniami rozgraniczającymi, g) Wdrożenie zatwierdzonego projektu stałej organizacji ruchu (oznakowanie pionowe), h) Wykonanie sieci kanalizacji deszczowej, i) Wykonanie sieci oświetlenia ulicznego, j) Przebudowa sieci elektroenergetycznej SN i NN, k) Zabezpieczenie istniejącej sieci elektroenergetycznej, l) Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej, m) Geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) ze stwierdzeniem Starostwa Powiatowego o przyjęciu do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w wersji papierowej, n) Geodezyjne pomiary powykonawcze (inwentaryzacja) w wersji elektronicznej z rozszerzeniem *.dxf lub *.shp otwartej do edycji, powinna być wykonana w sposób umożliwiający jej zasilenie do posiadanego przez Zamawiającego programu do ewidencji dróg (Map View Desktop 3.4.120). o) Książka drogi i ewidencja drogi. Zakres rzeczowy: -Wykonanie książki drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. 2005 r., Nr 67, poz. 582) -Zasilenie danymi istniejącej ewidencji dróg Zamawiającego pracującej w programie Ediom (v. 2.17.0.38) oraz środowisku graficznym MapViewDesktop (v. 3.4.120) -Kilometraż drogi ustalić należy z zarządcą drogi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w sekcji III.4 ogłoszenia, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 1 stosuje się odpowiednio. 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty lub dokumentów możliwych do uzyskania przy pomocy bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach