Przetargi.pl
„Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Grabicka w miejscowości Stare Budkowice”

Gmina Murów ogłasza przetarg

  • Adres: 46-030 Murów, ul. Dworcowa
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4214034 , fax. 0-77 4214032
  • Data zamieszczenia: 2019-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Murów
    ul. Dworcowa 2
    46-030 Murów, woj. opolskie
    tel. 0-77 4214034, fax. 0-77 4214032
    REGON: 53141317100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.murow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Grabicka w miejscowości Stare Budkowice”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Droga od km 0+000 do km 0+172.00 wykonana jest o nawierzchni bitumicznej szerokości zmiennej od 3.50 do 4.50m. Od km 0+172.00 do końca opracowania droga wykonana jest o nawierzchni szutrowej utwardzona kamieniem, kruszywem łamanym. Szerokość istniejącej nawierzchni szutrowej od 4.0-6.0m. Dalszy pas drogowy stanowi pobocze gruntowe. Część odcinka drogi w stanie istniejącym biegnie poza granicami pasa drogowego po działkach prywatnych. W związku z powyższym należy wpasować drogę w granicę istniejącej działki drogowej. Odwodnienie drogi odbywa się w sposób naturalny w podłoże gruntowe. PROJEKTOWANA DROGA: 3.Podstawowe parametry: • klasa drogi: wewnętrzna dojazdowa • długość odcinka drogi: 922 [m] • kategoria ruchu: KR1- szerokość jezdni: 3.50-5.00 m • spadki poprzeczne jezdni: 2% • szerokość poboczy z kamienia: 0,5 m • spadki poprzeczne pobocza: 6,0 % • rodzaj nawierzchni jezdni: beton asfaltowy 4. Zadanie polega na wykonaniu następującego zakresu prac: 1) roboty przygotowawcze i obsługa geodezyjna: • wytyczenie geodezyjne terenu inwestycji ( granic, osi drogi, rzędnych wysokościowych) • wykonanie operatów powykonawczych inwestycji; • oznakowanie terenu budowy 2) Przebudowa istniejącej nawierzchni bitumicznej na odcinku [172] m • roboty rozbiórkowe polegające na rozebraniu krawężników betonowych i obrzeży na odcinku ok.10 m oraz nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych z wywiezieniem gruzu • sfrezowanie korekcyjne istniejącej nawierzchni bitumicznej na głębokość 4cm • poszerzenie jezdni do 4.50 m łącznie z robotami rozbiórkowymi i ziemnymi • wywiezienie urobku z terenu budowy • skropienia międzywarstwowe emulsją asfaltową • profilowanie i zagęszczenie podłoża przy konstrukcji poszerzenia łącznie z wykonaniem podbudowy i nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 o grubości 4 cm • wykonanie poboczy z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0-31,5 mm po zagęszczeniu grubości 10 cm/ docelowo 8 cm • wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej na obszarze 23m² 5.Przebudowa odcinka drogi od 0+172.00 do 0+922.00 • roboty ziemne z korytowaniem pod warstwy konstrukcyjne z wywozem urobku • profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni • istniejąca podbudowa kamienna do wyprofilowania i oczyszczenia • w miejscach brakującej podbudowy warstwa z pospółki gr.20 cm, podbudowa z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0-63,0 mm po zagęszczeniu 15 cm • wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o uziarnieniu 0-31,5 mm po zagęszczeniu do grubości 10 cm; • skropienia międzywarstwowe emulsją asfaltową • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W 50/70 grubość po zagęszczeniu docelowo 4 cm (warstwa wiążąca) • wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S 50/70 grubość po zagęszczeniu docelowo 4 cm (warstwa ścieralna) • wykonanie poboczy z kruszyw łamanych po zagęszczeniu 10 cm/docelowo 8 cm • wywiezienie urobku – gruzu z terenu rozbiórki 6. Roboty towarzyszące: • regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych • regulacja pionowa studzienek dla włazów kanałowych • oznakowanie pionowe • ścinanie krzaków i mechaniczne karczowanie pni wraz z usunięciem i utylizacją wraz z rekultywacją terenu pod uprawę polową ziemią urodzajną, plantowanie terenu i obsianie powierzchni pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania oznakowania obrębu prowadzenia robót zapewnienia nadzoru na budowie przez osoby z odpowiednimi uprawnieniami; wykonania dokumentacji powykonawczej, obejmującej: a) dokumentację projektową z naniesionymi na niej zmianami i uzupełnieniami dokonanymi w trakcie wykonywania robót (jeżeli takie będą) b) operat geodezyjny powykonawczy; c) dziennik budowy; d) protokoły częściowe; e) protokoły wszystkich prób i badań; f) dokumenty dotyczące jakości wbudowanych materiałów - świadectwa jakości i certyfikatywydane przez dostawców materiałów i urządzeń. Szczegółowy zakres robót jest określony w projekcie budowlanym pn. „Projekt wykonawczy przebudowy drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Grabicka w miejscowości Stare Budkowice" opracowany przez Biuro Usług Technicznych „DROGTOM”, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót, stanowiących załączniki do niniejszej dokumentacji przetargowej. Przedmiotowe zadanie zostało zgłoszone do Wydziału Budownictwa Starostwa Powiatowego w Opolu jako nie wymagające pozwolenia na budowę i nie wniesiono co do niego żadnego sprzeciwu. Zaleca się aby każdy z Wykonawców dokonał wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie Wykonawca. 8. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia : 1) prace fizyczne 2) obsługa sprzętu budowlanego( np. operatorzy) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 i 25 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy ( Dz.U. z 2016r., poz. 1616 z późn. zm.), o ile nie są wykonywane przez osoby w ramach prowadzonej przez nie działalności. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową , wykonujących usługi geodezyjne. 9. Obowiązek określony w pkt. 8 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy. Szczegółowe uregulowanie kwestii: sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a, uprawnień zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233200-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 6 000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może by wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Poręczenie lub gwarancja winne zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. Powinny również zawierać oświadczenie o bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty. W przeciwnym wypadku poręczenie lub gwarancja nie będzie spełniała wymagań Zamawiającego. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego, tj.: BS Łubniany 21 8897 0004 2001 0006 0163 0003 z dopiskiem: Wadium „Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych ul. Grabicka w miejscowości Stare Budkowice” – kserokopię przelewu załącza się do oferty. 5. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał poręczenia lub gwarancji ma być dołączony do oferty wraz z kopią poręczenia lub gwarancji poświadczoną za zgodność z oryginałem. Oryginał poręczenia lub gwarancji nie może być trwale zszyty/ zbindowany z ofertą. 6. Beneficjentem gwarancji jest Gmina Murów ul. Dworcowa 2 46-030 Murów. 7. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje w przypadkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku, dołączenie do oferty kopii przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym dla stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje określenia szczególnych warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp- wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa wyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach