Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu ogłasza przetarg
- Adres: 46-100 Namysłów, Pl. Wolności
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. (077) 410 36 95 , fax. 774 103 922
- Data zamieszczenia: 2019-03-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
Pl. Wolności
46-100 Namysłów, woj. opolskie
tel. (077) 410 36 95, fax. 774 103 922
REGON: 53142196300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla Powiatu Namysłowskiego - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla Powiatu Namysłowskiego. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie warunkami technicznymi, będącymi za-łącznikiem nr 2 do SIWZ. 3. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 71355000-1 (Usługi pomiarowe) Dodatkowe kody CPV: 71356100-9 (Usługi kontroli technicznej) 71354000-4 (Usługi sporządzania map) 71300000-1 (Usługi inżynieryjne). 4. Składający oferty wykonawcy zobowiązani są do zapoznania z istotnymi przepisami pra-wa, aktami i regulacjami obowiązującymi w Polsce, które w jakikolwiek sposób mogą wpływać lub odnosić się do działań podejmowanych w związku z przetargiem i w następ-stwie podpisania umowy. 5. Wykonawcy są odpowiedzialni za staranne zaznajomienie się ze SIWZ wraz z jej załączni-kami, wszelkimi zmianami do SIWZ sporządzonymi w okresie przetargowym oraz za uzy-skanie wiarygodnych informacji dotyczących poszczególnych warunków i obowiązków, które mogą w jakikolwiek sposób oddziaływać na sumę czy istotę oferty lub na wykony-wanie usług. 6. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ i ofercie. 7. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 11. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwykonawcy lub Pod-wykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wybranym przez Za-mawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 12. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania usług, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywa-nie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 usta-wy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zmiana-mi). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pra-cę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 13. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 14. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na po-czet wykonania zamówienia. 15. Miejsce realizacji zamówienia: Powiat Namysłowski, siedziba Zamawiającego, teren dzia-łania Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71355000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 3.000,00 zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Staro-stwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 0004 z adnotacją „Wadium – nr sprawy: IZM.I.272.9.2019.AK-G.”.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli jest wpisany do jednego z rejestrów handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remonty i bieżące utrzymanie dróg – zakup usług pozostałych. Wykonanie usług geodezyjnych dla potrzeb Miejskiego Zarządu Dróg w Opolu
Dodano: 2021-03-20 - Modernizacja dróg w Gminie Ozimek (zaprojektuj i wybuduj) Cz. 1 Modernizacja drogi gminnej ul. Polnej w m. Chobie Cz. 2 Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej ulicy Leśnej w m. Mnichus Cz. 3 Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej ul. Spacerowej w m. Szczedrzyk Cz. 4 Modernizacja drogi gminnej wewnętrznej ul. Wczasowa w m. Szczedrzyk
Dodano: 2020-10-01 - „Modernizacja szczegółowej wysokościowej osnowy geodezyjnej na terenie powiatu kędzierzyńsko-kozielskiego na podstawie projektu modernizacji tej osnowy”
Dodano: 2020-09-15 - Modernizacja drogi gminnej ul. Szymona w m. Dylaki - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-09-03 - Modernizacja drogi gminnej ul. Polnej w m. Pustków - zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-06-09 - Usługi geodezyjne świadczone dla Zamawiającego.
Dodano: 2020-04-09 - Założenie baz danych: geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu (baza danych GESUT), obiektów topograficznych o szczegółowości zapewniającej tworzenie standardowych opracowań kartograficznych w skalach 1:500 – 1 : 5 000), mapy zasadniczej dla terenów zabudowanych, zainwestowanych, przeznaczonych pod zabudowę w granicach gminy Kamiennik
Dodano: 2019-03-14 - Założenie i modernizacja szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy dla gminy Kamiennik zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu technicznego i warunkami technicznymi założenia i modernizacji szczegółowej osnowy poziomej 3 klasy
Dodano: 2019-01-11 - Przebudowa chodnika w ciągu ul. Dambonia
Dodano: 2018-05-23 - Modernizacja i założenie osnowy 3 klasy gminy Łambinowice zgodnie z opracowanymi założeniami do projektu technicznego modernizacji osnowy poziomej i warunkami technicznymi założenia osnowy poziomej 3 kasy dla w/w gminy stanowiącymi integralną część umowy.
Dodano: 2018-03-09