Przetargi.pl
„Przebudowa dróg wewnętrznych z funduszu sołeckiego 2019r. z podziałem na części."

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33-171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2019-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33-171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.plesna.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Przebudowa dróg wewnętrznych z funduszu sołeckiego 2019r. z podziałem na części."
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Część I - Przebudowa drogi wewnętrznej kier. P. Grochola w Dąbrówce Szczepanowskiej. 1. Km 0+000 - 0+130 - Profilowanie i zagęszczenie istn. podłoża 130 mb x 3,20 = 416 m2 2. Km 0+000 - 0+130 - ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 15 cm 130 mb x 3,20 m = 416,00 m2 3. Km 0+000 - 0+130 - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna AC11S grub. 6 cm 130 mb x 2,60 = 338 m2 4.. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,30 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 130 mb x 0,30 m x 2 = 78,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 78,00 m2 Część II - Przebudowa drogi wewnętrznej w kier. P. Kipielów w Łowczówku. 1. Km 0+000 - 0+106 - Ścięcie poboczy grub. 10 cm, szer. 0,30 m Str. prawa 100 mb, str. lewa 50 mb, = 150 mb x 0,30 = 45 m2 2. Km 0+000 - 0+106 - ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 15 cm 106 mb x 3,60 m = 381,60 m2 - str. lewa km 0+050 - 0+100 (do zjazdu) ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 na poboczu pomiędzy nawierzchnią bitumiczną i korytkami 50,00 mb x 1,00 = 50 m2 Razem: 381,60 m2 + 50,00 m2 = 431,60 m2 3. Km 0+000 - 0+106 - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna AC11S grub. 6 cm 106 mb x 2,80 = 296,80 m2 + 35,00 m2 na włączeniu do drogi gminnej i na istn. zjazdach bitumicznych tj. 296,80 m2 + 35,00 m2 = 331,80 m2 4. Pobocza - str. prawa: 106,00 mb x 0,30 m = 31,80 m2 - str. lewa : 50,00 mb x 0,30 m = 15,00 m2 40,00 mb x 1,40 m = 56,00 m2 (od nawierzchni do korytek) Razem : 102,80 m2 - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 10 cm (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 102,80 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem 102,80 m2 Część III - Przebudowa drogi wewnętrznej w kier. P. Słowik - Szułakiewicz w Szczepanowicach. - początek zakresu robót 0+000 w odl. 10 m od skrzyżowania 1. Oczyszczenie i skropienie istniejącej podbudowy betonowej 153,00 mb x szer. 2,60 = 397,80 m 2. Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych AC 16W o grub. 4 cm - warstwa wyrównawcza 100 kg/m2 153 mb x 2,60 m = 397,80 m2 x 0,1 t/m2 = 39,78 t 4. Nawierzchnia z mieszanek mineralno- bitumicznych asfaltowych AC11S o grub. 4 cm - warstwa ścieralna 153 mb x 2,60 m = 397,80 m2 5. Pobocza - (prawostronne szer. szer. 0,30 m - spadek nawierzchni jednostronny) - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,30 m (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 153,00 mb x szer. 0,30 m = 45,90 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem 45,90 m2 Część IV - Przebudowa drogi wewnętrznej w kier. Marmol- Żmuda w Woźnicznej. 1. Km 0+018 - 0+048 - Wykonanie koryta pomiędzy betonowymi pasami na głębokość 20 cm szer. 0,75 m x 3,00 = 2,25 m km 0+018 - 0+048 = 30 mb x 2,25 = 67,50 m2 (z odwozem do 5 km) -13,50 m3 2. Km 0+018 - 0+048 - ułożenie dolnej warstwy podbudowy w wykonanym korycie z kruszywa łamanego 0/63 grub. 20 cm 67,50 m2 3. Km 0+010 - 0+125 - ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 20 cm 115 mb x 3,60 m = 414,00 m2 4. Km 0+000 - 0+125 - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna AC11S grub. 6 cm 125 mb x 3,00 = 375 m2 + 15,00 m2 na włączeniu do drogi gminnej = 390,00 m2 5. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 15 cm szer. 0,30 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 125 mb x 0,30 m x 2 = 75,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 75,00 m2 Część V - Przebudowa drogi wewnętrznej w kier. Walkowicz- Kostur w Świebodzinie. 1. Km 0+050 - 0+085 - Rozbiórka płyt typu JOMB 60 x 90 x 10 cm z odwozem na odl. do 1 km 35 mb x 1,20m = 42,0 m2 2. Km 0+050 - 0+180 - profilowanie i zagęszczenie istniejącego podłoża 130 mb x 3,20 = 416,00 3. Km 0+050 - 0+085 (koryto po demontażu płyt JOMB oraz obustronne poszerzenie na łuku w km 0+135) - ułożenie dolnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/63 grub. 20 cm 35 mb x 3,20 = 112,0 m2 + 22,0 m2 = 134,0 m2 (22,0 m2 - poszerzenie na łuku) 4. Km 0+050 - 0+180 - ułożenie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 grub. 15 cm 130 mb x 3,20 m = 416,00 m2 5. Km 0+000 - 0+050 (odcinek z istn. nawierzchnią bitumiczną) - warstwa wyrównawcza na istn. naw. bitumicznej z masy min. - asfaltowej AC16W w ilości 75 kg/m2 50 mb x 2,70 = 135 m2 x 75 kg = 10,125 t - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna AC11S grub. 4 cm 50 mb x 2,60 = 130,0 m2 6. Km 0+050 - 0+180 (odcinek z nową podbudową z kruszywa) - nawierzchnia z masy mineralno - asfaltowej - warstwa ścieralna AC11S grub. 6 cm (jedna warstwa) 130 mb x 2,60 = 338,00 m2 + 22,00 m2 = 360,00 m2 (poszerzenie na łuku - zakręt pod ostrym kątem) 7. Pobocza - nawierzchnia z kamienia łamanego 0/31,5 grub. 10 cm szer. 0,30 m x 2 (kruszywo stabilizowane mechanicznie) 180 mb x 0,30 m x 2 = 108,00 m2 - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowych emulsją asfaltową i grysem kamiennym frakcji 5-8 mm w ilości 8 dcm3/m2 - utrwalenie poboczy z podwójnym skropieniem - 108,00 m2 2) Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 3) Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót ( kosztorys ofertowy), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4) Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5) W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6) Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7) Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8) Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach