Przetargi.pl
Przebudowa dróg wewnętrznych oraz przebudowa odwodnienia przy drogach gminnych z funduszu sołeckiego.

Gmina Pleśna ogłasza przetarg

  • Adres: 33171 Pleśna, Pleśna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 798 170 , fax. 146 798 947
  • Data zamieszczenia: 2017-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pleśna
    Pleśna 240
    33171 Pleśna, woj. małopolskie
    tel. 146 798 170, fax. 146 798 947
    REGON: 85166092100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg wewnętrznych oraz przebudowa odwodnienia przy drogach gminnych z funduszu sołeckiego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Hajduk w miejscowości Łowczówek na długości 155mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty rozbiórkowe b)roboty ziemne c) odwodnienie d) roboty drogowe Część II – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Ropskich w miejscowości Pleśna na długości 90mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) Roboty drogowe b) dren poprzeczny pod drogą km 0+003 Część III – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Pękala w miejscowości Szczepanowice na długości 120mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty drogowe b) przepust w km 0+115 Część IV – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Kiełbasa w miejscowości Szczepanowice na długości 295mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty drogowe Część V – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Kajmowicza w miejscowości Świebodzin na długości 150mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty drogowe Część VI – Przebudowa drogi wewnętrznej obok cmentarza w miejscowości Rzuchowa na długości 105mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty drogowe Część VII – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Damiana w miejscowości Lichwin na długości 680mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty drogowe Część VIII – Przebudowa drogi wewnętrznej w kierunku P. Góral w miejscowości Woźniczna na długości 135mb 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty drogowe Część IX – Przebudowa drogi wewnętrznej Rychwałd – Łowczówek ( Kordek – Wyszkowski) w miejscowości Rychwałd na długości 370mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) roboty ziemne b) roboty drogowe c) odwodnienie d) bariery Część X – Przebudowa odwodnienia przy drodze gminnej K200044 Pleśna – Gadówka (koło P. Kwietnia) na długości 275 mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) przebudowa odwodnienia Część XI – Przebudowa odwodnienia przy drodze gminnej K2000045 Pleśna – Doliska ( koło P. Kuli) na długości 68 mb. 1.Zakres prac obejmuje między innymi: a) przebudowa odwodnienia b) przepust 2.Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określający przedmiot główny zamówienia: 45233140-2 Roboty drogowe. 3.Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób wykonania określony jest w załącznikach do niniejszej SIWZ, tj. przedmiar robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. 4.Wykonawca we własnym zakresie wykona odpowiednie zabezpieczenia i oznakowania robót. 5.W czasie realizacji robót Wykonawca utrzymywał będzie teren budowy w stanie bez przeszkód komunikacyjnych oraz będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci oraz z niepotrzebne urządzenia prowizoryczne we własnym zakresie i na własny koszt. 6.Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę od daty protokolarnego oddania budowy ( odbioru końcowego robót). 7.Wykonawca zobowiązany jest do zdobycia wszelkich informacji (np. dokonania wizji lokalnej terenu, wykonania wszelkich obmiarów), które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. 8.Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od wskazanych przedmiarach, gdzie zostały wymienione pochodzenie(marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazane normy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666) były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub Podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Warunek nie dotyczy wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na umowę o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy pracowników. 1)W celu weryfikacji ww. zobowiązania, Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy do przedłożenia Zamawiającemu pisemnego oświadczenia dotyczącego spełnienie zatrudnienia na umowę o pracę lub wykazu pracowników Wykonawcy lub Podwykonawcy, o których mowa w ust 9 wraz z animizowanymi kopiami umów o pracę. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca -do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem. 2) Zamawiający ma prawo do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w ust 9, poprzez zbadanie rzeczywistych warunków zatrudnienia. Zamawiający ma prawo również żądać niezbędnych dokumentów w tym zakresie. Zamawiający może zwracać się do Państwowej Inspekcji Pracy celem weryfikacji zatrudnienia pracowników realizujących przedmiot zamówienia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu możliwość przeprowadzenia identyfikacji pracowników wykonujących przedmiot umowy z ramienia Wykonawcy i jego ewentualnych podwykonawców zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3) Niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy będzie skutkowało naliczaniem kar umownych określonych w umowie. 10. Przedmiot zamówienia realizowany jest z funduszu sołeckiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach