Przetargi.pl
Przebudowa dróg w miejscowości Poszewka i Miedzna

Gmina Miedzna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-106 Miedzna, ul. 11 Listopada 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 6918328 , fax. 025 6918328
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miedzna
    ul. 11 Listopada 4 4
    07-106 Miedzna, woj. mazowieckie
    tel. 025 6918328, fax. 025 6918328
    REGON: 00054455600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg w miejscowości Poszewka i Miedzna
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa drogi gminnej Poszewka - Tończa km 0+300 - 0+580 dł. 0,28 km. Przebudowa dróg wewnętrznych - ul. 3-go Maja i ul. Ks. Teofila Rybki w Miedznie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Droga gminna Poszewka - TończaRoboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych-trasa dróg w terenie równinnym,Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonana gruntofrezą gr. warstwy po zagęszczeniu 12 cm grubości 5 Mpa z odziarnieniem żwirem warstwą grubości średnio 10 cm 280,00x5,30,Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej żwirowo-grysowej warstwa ścieralna ze skropieniem podbudowy emulsja asfaltową - grubości po zagęszczeniu 5 cm 280,00x 1,00x5,00,Mechaniczne profilowanie poboczy o grub. 6 cm z uzupełnieniem pospółką 280,00x1,00x2,Ustawienie słupków do znaków pionowych z rury stalowej ocynkowanej grubości 50 mm,Pionowe znaki drogowe ostrzegawcze i informacyjne do 0,3 m2.ul. Ks. Teofila Rybki w MiedznieRegulacja studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej szt.5 Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wg PN dla KR-1 warstwa ścieralna gr.4cm155,00x6,00+25,00x6,00+2x7,00+70,00x3,00Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 50mmZamocowanie znaków drogowych informacyjnych i ostrzegawczych średnichul. 3-Maja w MiedznieRegulacja studzienek rewizyjnych kanalizacji sanitarnej szt.9Frezowanie istniejącej nawierzchni betonowej grubości do 8cm/przy włączeniu do drogi powiatowej/6,00x5,00x2Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wgPN drobnoziarnistego dla KR-1 w ilości 75kg/m? /517,00x6,00+5,00x4/0,075Wykonanie nawierzchni bitumicznej z betonu asfaltowego wg PN dla KR-1 warstwa ścieralna gr.3cm517,00x6,00+5,00x4Ustawienie słupków do znaków z rur stalowych ocynkowanych o średnicy 50mmZamocowanie znaków drogowych informacyjnych i ostrzegawczych średnich
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Wadium 5 000,00 złotych należy wnieść na rachunek 70 9221 0000 0039 1111 2000 0080 Jeśli wadium nie znajdzie się na wskazanym rachunku do chwili otwarcia ofert - Zamawiający uzna, iż oferta nie została zabezpieczona wadium (nie dotyczy wadium wnoszonego w formie innej niż pieniężna). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna powinno być załączone do oferty w formie oryginału.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie są wykluczeni z postępowania na podstawie zaistnienia przesłanek wykluczenia z postępowania, określonych w art. 24 Prawa zamówień publicznych, 2) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 3) spełniają następujące warunki szczegółowe: a) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie - Wykonawca wykonał roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj. zrealizował roboty budowlane polegające na wykonaniu: przynajmniej jedną modernizację drogi gruntowej o wartości przewyższającej kwotę 200.000 zł. brutt
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust 1 (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ) 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). 5) Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, zakresu oraz daty i miejsca wykonania, sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. 6) Dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty budowlane zostały wykonane należycie (np.: protokoły odbioru, referencje). 7) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; sporządzonego według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. 8) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności stwierdzające: a) posiadanie przez kierownika budowy uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnych z ustawą Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156 poz. 118 z późniejszymi zmianami) oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz.U. z 2001r. Nr 5 poz. 42 z późniejszymi zmianami), 9) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości wskazanej w rozdziale V pkt. 1 lit. c1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzna.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach