Przetargi.pl
Przebudowa dróg powiatowych nr 4101Z, 4102Z i 4112Z w miejscowości Kliniska Wielkie, Gmina Goleniów

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72-100 Goleniów, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1 1
    72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
    REGON: 81168412000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg powiatowych nr 4101Z, 4102Z i 4112Z w miejscowości Kliniska Wielkie, Gmina Goleniów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg powiatowych nr: 4101Z, 4102Z i 4112Z wraz ze skrzyżowaniem w miejscowości Kliniska Wielkie o łącznej długości 2,410 km w kierunkach: -północnym w ciągu ul. Szczecińskiej (droga powiatowa nr 4102Z) w stronę miejscowości Rurzyca; -południowo-zachodnim w ciągu ul. Szczecińskiej (droga powiatowa nr 4101Z) w stronę miejscowości Pucice; -wschodnim w ciągu ul. Piastowskiej (droga powiatowa nr 4112Z) w stronę miejscowości Kliniska Małe do skrzyżowania z drogą ekspresową S-3. 1.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4101Z (Lubczyna - Pucice - Kliniska), ul. Szczecińska w miejscowości Kliniska Wielkie. Parametry drogi powiatowej nr 4101Z w ramach przebudowy: a)długość odcinka drogi w ramach przebudowy - 0,929 km; b)szerokość podstawowa jezdni - 5,50m (dwa pasy ruchu po 2,75m); c)pobocza gruntowe obustronne o szerokości 1,25m - 1,50 m; d)zjazdy o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00m - 5,50m; e)zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,00m - 5,00m; f)zatoki postojowe (autobusowe), (2 szt.) o wymiarach 12,00m x 3,00m; g)wysepki spowalniające ruch, (2 szt.) o wymiarach 15,00m x 2,00m; h)ciągi piesze jednostronne o szerokości od 1,25m do 1,50m; i)jednostronne pobocza utwardzone o szerokości 1,25 m; j)rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne od 0,10 % do 1,29 %; na łukach poziomych jednostronne spadki poprzeczne 4%; na jezdniach dwukierunkowych na odcinkach prostych spadki poprzeczne dwustronne 2%; k)odprowadzanie wód opadowych - odprowadzenie z jezdni na pobocza gruntowe i pobocza utwardzone; od km 10+530,00 do km 10+631,00 - strona prawa i od km 10+530,00 do km 10+634,00 - strona lewa, wody opadowe i roztopowe odprowadzane są projektowanymi ściekami z kostki brukowej betonowej szer. 30cm do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej; l)pobocza - zhumusowane i obsiane mieszankami nasion traw. Konstrukcja nawierzchni: -Jezdnia: Nawierzchnię jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości. 4 cm i wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. W celu wzmocnienia nawierzchni, na wyprofilowanym podłożu na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego zaprojektowano geosiatkę z włókien szklanych, wstępnie powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 90kN-m. Dla zapewnienia właściwego zespolenia z warstwami asfaltowymi siatki wstępnie powlekanej asfaltem, siatkę należy rozkładać na gorąco ze wstępnym sklejeniem siatki z podłożem. Podłoże należy skropić emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami. -Poszerzenia jezdni: Podbudowę na poszerzeniach zaprojektowano na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa grubości 12 cm z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą projektuje się z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zatoki autobusowe: Nawierzchnie zatok autobusowych należy wykonać z kostki kamiennej rzędowej 15-17 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zatok autobusowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić +12 cm od strony ciągów pieszych i + 2cm od strony nawierzchni jezdni. -Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: Nawierzchnie zjazdów istniejących należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Nawierzchnie zjazdów nowych należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie odcinającej z gruntocenetu RM 5 MPa o grubości 12 cm i na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu i na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony jezdni i posesji należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. +4 cm od strony jezdni. -Ciągi piesze: Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony jezdni i nawierzchni miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić + 12 cm. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony przyległych terenów do pasa drogowego należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej o grubości 5 cm. -Poszerzenie łuków na zjazdach: Nawierzchnie poszerzeń należy wykonać z kostki kamiennej rzędowej 15-17 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji poszerzeń należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. -Wysepki spowalniające ruch: Nawierzchnie wysepek należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji wysepek należy wykonać krawężnikami kamiennymi 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. + 4 cm od strony jezdni. -Pobocza utwardzone: Nawierzchnie poboczy utwardzonych należy wykonać z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm stabilizowanych mechaniczne o grubości 8 cm. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odsączającej z piasku współczynniku filtracji k nie większy niż 8 m-dobę o grubości 15 cm po zagęszczeniu. 2.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4102Z (Lubczyna - Rurzyca - Kliniska), ul. Szczecińska w miejscowości Kliniska Wielkie. Parametry drogi powiatowej nr 4102Z w ramach przebudowy: a)długość odcinka drogi w ramach przebudowy - 0,488 km; b)szerokość podstawowa jezdni - 5,50m (dwa pasy ruchu po 2,75m); c)pobocza gruntowe obustronne o szerokości 1,25m; d)zjazdy o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00m - 5,00m; e)zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,50m - 5,00m; f)wysepka spowalniająca ruch, (1 szt.) o wymiarach 10,00m x 2,00m; g)ciągi piesze dwustronne o szerokości 1,25m; h)rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne od 0,10 % do 0,62 %; na jezdniach dwukierunkowych na odcinkach prostych spadki poprzeczne dwustronne 2%; i)odprowadzanie wód opadowych - odprowadzenie z jezdni na pobocza gruntowe; od km 11+229,35 do km 11+318,00 - strona lewa, wody opadowe i roztopowe odprowadzane są projektowanymi ściekami z kostki brukowej betonowej o szerokości 30cm do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej; j)pobocza - zhumusowane i obsiane mieszankami nasion traw. Konstrukcja nawierzchni: -Jezdnia: Nawierzchnię jezdni należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm i wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. W celu wzmocnienia nawierzchni na wyprofilowanym podłożu na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego zaprojektowano geosiatkę z włókien szklanych wstępnie powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 90kN-m. Dla zapewnienia właściwego zespolenia z warstwami asfaltowymi siatki wstępnie powlekanej asfaltem, siatkę należy rozkładać na gorącoze wstępnym sklejeniem siatki z podłożem. Podłoże należy skropić emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami. -Poszerzenia jezdni: Podbudowę na poszerzeniach zaprojektowano na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą projektuje się z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: Nawierzchnie zjazdów nowych należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie odcinającej z gruntocenetu RM 5 MPa o grubości 12 cm i na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej grub. 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu i na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony jezdni i posesji należ wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. +4 cm od strony jezdni. -Ciągi piesze: Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony jezdni i nawierzchni miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić + 12 cm. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony przyległych terenów do pasa drogowego należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej o grubości 5 cm. -Wysepka spowalniająca ruch: Nawierzchnię wysepki należy wykonać z kostki kamiennej 8-11 na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm, spoiny zalane zaprawą cementową M-12. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji wysepki należy wykonać krawężnikami kamiennymi 20x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. + 4 cm od strony jezdni. 3.Przebudowa odcinka drogi powiatowej nr 4112Z (Kliniska - Stawno - Tarnowo), ul. Piastowska w miejscowości Kliniska Wielkie. Parametry drogi powiatowej nr 4112Z w ramach przebudowy: a)długość odcinka drogi w ramach przebudowy - 0,993 km; b)szerokość podstawowa jezdni - 5,50m (dwa pasy ruchu po 2,75m); c)pobocza gruntowe obustronne o szerokości 0,75m - 1,50m; d)zjazdy o nawierzchni bitumicznej o szerokości 4,00m - 6,00m; e)zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o szerokości 3,00m - 5,50m; f)miejsca postojowe dla samochodów: 18 miejsc (6,00m x 2,50m), 14 miejsc (5,00m x 2,50m) i 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych (5,00m x 3,60m); g)ciągi piesze dwustronne o szerokości 1,25m - 3,00m, przy przejściach - 4,00m; h)rozwiązania wysokościowe - spadki podłużne od 0,18 % do 1,95 %; na jezdniach na odcinkach prostych spadki poprzeczne dwustronne 2%; i)odprowadzanie wód opadowych - odprowadzenie z jezdni do projektowanego systemu kanalizacji deszczowej. Ponadto na odcinku od km 0+780,00 do km 0+993,00 wody opadowe i roztopowe z nawierzchni utwardzonych spływały będą na pobocza gruntowe; j)pobocza - zhumusowane i obsiane mieszankami nasion traw. Konstrukcja nawierzchni: -Jezdnia i skrzyżowanie: Nawierzchnię jezdni i skrzyżowania należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm i wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. W celu wzmocnienia nawierzchni na wyprofilowanym podłożu na warstwie wiążącej z betonu asfaltowego zaprojektowano geosiatkę z włókien szklanych wstępnie powlekanej asfaltem o wytrzymałości na rozciąganie wzdłuż i wszerz min. 90kN-m. Dla zapewnienia właściwego zespolenia z warstwami asfaltowymi siatki wstępnie powlekanej asfaltem, siatkę należy rozkładać na gorąco ze wstępnym sklejeniem siatki z podłożem. Podłoże należy skropić emulsją asfaltową modyfikowaną polimeroasfaltami. -Poszerzenia jezdni: Podbudowę na poszerzeniach zaprojektowano na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm z kruszyw łamanych frakcji 0-31,5 mm o ciągłym uziarnieniu, stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Warstwę wiążącą projektuje się z betonu asfaltowego AC 11 W dla KR 1 -2 o grubości 4 cm na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Miejsca postojowe dla samochodów osobowych: Nawierzchnie miejsc postojowych należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie wykonać na podbudowie z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Konstrukcje należy wykonać na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić +12 cm od strony ciągów pieszych i + 2cm od strony nawierzchni jezdni. -Zjazdy o nawierzchni bitumicznej: Nawierzchnie zjazdów istniejących należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na wyprofilowanej nawierzchni bitumicznej. Nawierzchnie zjazdów nowych należy wykonać z betonu asfaltowego AC 11 S dla KR 1-2 o grubości 5 cm na warstwie odcinającej z gruntocenetu RM 5 MPa o grubości 12 cm i na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych frakcji 0 -31,5 mm o ciągłym uziarnieniu stabilizowanych mechanicznie o grubości 20 cm po zagęszczeniu. Połączenia międzywarstwowe projektuje się z emulsji asfaltowej modyfikowanej polimeroasfaltami. -Zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: Nawierzchnie zjazdów należy wykonać z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na podbudowie zasadniczej z kruszyw łamanych stabilizowanych mechanicznie o grubości. 20 cm po zagęszczeniu i na warstwie odcinającej z gruntocementu RM 5 MPa o grubości 12 cm. Obramowanie nawierzchni i konstrukcji zjazdów od strony jezdni i posesji należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić max. +4 cm od strony jezdni. -Ciągi piesze: Nawierzchnie ciągów pieszych należy wykonać z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1:4 o grubości 4 cm. Nawierzchnie należy wykonać na warstwie odcinającej z piasku o grubości 10 cm po zagęszczeniu. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony jezdni i nawierzchni miejsc postojowych należy wykonać krawężnikami betonowymi 15x30 wystającymi na ławie betonowej z oporem z betonu B-10. Światło krawężnika winno wynosić + 12 cm. Obramowanie nawierzchni ciągów pieszych od strony przyległych terenów do pasa drogowego należy wykonać obrzeżami betonowymi 8x30 na podsypce piaskowej o grubości 5 cm. Elementy poprawiające bezpieczeństwo ww. odcinków dróg powiatowych: Aby zwiększyć bezpieczeństwo na drogach w miejscowości Kliniska Wielkie zaprojektowano: -kompleksową przebudowę odcinków dróg na całej ich szerokości do 5,5 m wraz ze skrzyżowaniem zwykłym oraz korektą jezdni na łukach, -odpowiednie promienie skrętu na skrzyżowaniu zwykłym, -budowę kanalizacji deszczowej i prawidłowe odwodnienie nawierzchni jezdni, -odpowiednie odprowadzenie wód opadowych z jezdni na pobocza gruntowe utwardzone, -budowę 34 miejsc postojowych w ciągu drogi powiatowej nr 4112Z (w tym 2 miejsc dla osób niepełnosprawnych), -budowę obustronnych chodników w ciągu drogi powiatowej nr 4112Z o szerokości od 1,25m do 3,00 m i 4,00m przy przejściach dla pieszych, -budowę 2 zatok autobusowych w ciągu drogi powiatowej nr 4101Z o wymiarach 12m x 3m, -budowę 2 wysepek spowalniających w ciągu drogi powiatowej nr 4101Z o wymiarach 15m x 2m, -budowę jednostronnych chodników w ciągu drogi powiatowej nr 4101Z o szerokości od 1,25m do 1,50m, -budowę 1 wysepki spowalniającej w ciągu drogi powiatowej nr 4102Z o wymiarach 10m x 2m, -budowę obustronnych chodników w ciągu drogi powiatowej nr 4102Z o szerokości 1,25m, -budowę progu spowalniającego wraz z przejściem dla pieszych, -budowę placu manewrowego, -wprowadzenie nowej stałej organizacji ruchu przewidującej m.in.: -ograniczenie prędkości znakami pionowymi na wszystkich odcinkach dróg do 40 km, -oznakowanie pionowe przejść dla pieszych, skrzyżowań oraz niebezpiecznych zakrętów i pozostałych miejsc - 191 sztuk, -oznakowanie pionowe w formie słupków przeszkodowych U-5b zespolone ze znakiem C-9 - 6 sztuk, -oznakowanie poziome jezdni, przejść dla pieszych, skrzyżowań oraz niebezpiecznych zakrętów i pozostałych miejsc - 402,5 m2, -ogrodzenie łańcuchowe - 2,7-100m. W wyniku przebudowy zostaną wykonane: 1.drogi powiatowe nr: 4101Z, 4102Z i 4112Z: -długość odcinka drogi powiatowej nr 4101Z - 0,929 km -długość odcinka drogi powiatowej nr 4102Z - 0,488 km -długość odcinka drogi powiatowej nr 4112Z - 0,993 km 2.jezdnia i skrzyżowania: -łączna powierzchnia nawierzchni betonowych AC 11 W - 708,0 m2 -łączna powierzchnia nawierzchni betonowych AC 11 S - 13611,0 m2 -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej - 32,0 m2 3.krawężniki: -łączna długość krawężników betonowych 15x30 cm - 2045,0 m 4.zjazdy o nawierzchni bitumicznej: -łączna powierzchnia nawierzchni betonowych AC 11 S - 425,0 m2 5.zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej: -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 2185,0 m2 6.przełożenie istniejących nawierzchni na włączeniach zjazdów -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 105,0 m2 -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 135,0 m2 7.miejsca postojowe dla samochodów osobowych: -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej -514,0 m2 -łączna ilość miejsc postojowych dla samochodów osobowych - 34 sztuki 8.ciągi piesze: -łączna powierzchnia chodników z kostki brukowej betonowe - 3428,0 m2 9.zatoki autobusowe: -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej rzędowej - 117,0 m2 -łączna liczba zatok autobusowych - 2 sztuki 10.wysepki segregujące ruch pojazdów -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki kamiennej nieregularnej - 80,0 m2 -łączna liczba wysepek regulujących ruch pojazdów - 3 sztuki 11.próg spowalniający z przejściem dla pieszych -łączna powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej betonowej - 38,50 m2 -łączna liczba progów spowalniających z przejściem dla pieszych - 1 sztuka 12.plac manewrowy -łączna powierzchnia nawierzchni z płyt ażurowych - 860,0 m2 13.pobocza utwardzone: -łączna powierzchnia nawierzchni z tłucznia kamiennego - 680,0 m2 14.urządzenia bezpieczeństwa ruchu: -oznakowanie pionowe - 197 szt. -oznakowanie poziome - 4022,50 m2 15.kanalizacja deszczowa -łączna długość kanałów KD - 762,0 m -łączna liczba studni rewizyjnych - 11 sztuk -łączna liczba studzienek ściekowych ulicznych - 18 sztuk -łączna długość przykanalików KD (kanałów i rurociągów) -56,00 m -łączna liczba separatorów zintegrowanych z piaskownikiem - 2 komplety -łączna liczba studzienek inspekcyjnych PVC - 2 sztuki 16.zieleń drogowa 17.elementy odwodnienia - ścieki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiące Załącznik nr 11 do SIWZ.Wykonawca zobligowany jest do wykonania i montażu na początku i końcu remontowanego odcinka drogi dwóch tablic informacyjno - pamiątkowych o wymiarach nie mniejszych niż 70 x 90 cm. Materiał wykonania tablic: srebrne anodowane aluminium o grubości min. 2 mm, pokryte gorącym lakierem przy 80 C na powierzchni i na krawędziach, osadzonych na stalowej cynkowanej ramce (z kątownika lub profilu zamkniętego, min. 20 x 20 mm), przymocowanej na stałe do dwóch słupków stalowych cynkowanych o śr. 60 mm. Odległość dolnej krawędzi posadowionej tablicy od podłoża min. 2,2 m. W treści tablicy ma być ujęte: zadanie częściowo finansowane ze środków z budżetu państwa w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych - Etap II Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należeć będzie obsługa laboratoryjna, obsługa geodezyjna zadania, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 60 000,00 zł słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! - przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu w Wydziale Dróg Powiatowych w Goleniowie ul. Fabryczna 25, 72-100 Goleniów, pokój nr 4. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 4.1. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Uwaga - termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty (ksero oryginału dokumentu). 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy. 6.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 Pzp. 7. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-goleniowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach