Przetargi.pl
budowa infrastruktury drogowej dla terenów przemysłowych w Stargardzie Szczecińskim - etap III.

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2009-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    budowa infrastruktury drogowej dla terenów przemysłowych w Stargardzie Szczecińskim - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Nazwa przedmiotu zamówienia - budowa infrastruktury drogowej dla terenów przemysłowych w Stargardzie Szczecińskim - etap III. 2. Określenie przedmiotu zamówienia: wykonanie wszystkich niezbędnych robót związanych z budową układu drogowego od ronda Golczewo do terenów po byłym lotnisku w Kluczewie, a w tym m.in.: a) budowa drogi o przekroju ulicznym, jezdnia bitumiczna 7m, b) budowa skrzyżowania typu rondo; c) budowa jednostronnej ścieżka pieszo-rowerowej o nawierzchni bitumicznej szer. 3,5 m d) budowa zatok autobusowych z kostki kamiennej, e) budowa chodników prowadzących do zatok autobusowych, f) pas zieleni szer. 3,0 m; wycinka drzew, nasadzenia; g) odwodnienie układu drogowego, kanalizacja deszczowa, h) budowa oświetlenia drogowego, i) wykonanie stałego oznakowania poziomego i oznakowania pionowego; j) inne, pozostałe roboty opisane przedmiarem robót i projektem budowlanym, oraz: k) wszelkich robót (prac) koniecznych dla wykonania zamówienia (dzieła) nie wykraczających poza określenie przedmiotu zamówienia, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze) - zwanych dalej robotami dodatkowymi [art. 630 § 1 Kodeksu Cywilnego]; l) w szczególnych, uzasadnionych przypadkach: robót wykonywanych w sposób zamienny - pod względem technologii, zastosowanych materiałów lub urządzeń - od sposobu określonego w opisie przedmiotu zamówienia, których zasadność wykonania w sposób zamienny wynikła w trakcie realizacji zamówienia oraz wynika z korzystnych dla Zamawiającego przesłanek takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jakościowo-funkcjonalnych przedmiotu zamówienia, obniżenie kosztów eksploatacyjnych itp., ale i także z uwarunkowań racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej. Realizacja powyższych robót, zwanych dalej robotami zamiennymi, nie może mieć na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania. 3. Orientacyjna wielkość ilustrująca skalę zamówienia : a) całkowita długość odcinka drogi wraz z rondem, wlotami i zjazdem ~ 2420 m. b) powierzchnia nawierzchni jezdni ~ 18 900 m2; c) powierzchnia ścieżek pieszo-rowerowych ~7 700 m2 d) konstrukcja nawierzchni jezdni kategoria ruchu KR4; droga klasy Z 4. Opis przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa projekt budowlany, przedmiary robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych związanych z budową infrastruktury drogowej dla terenów przemysłowych - od ronda Golczewo do terenów po byłym lotnisku w Kluczewie w Stargardzie Szczecińskim, opinia geotechniczna - wraz z niniejszą specyfikacją do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331213
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane jest wniesienie wadium 100 000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymogi art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych; potwierdzeniem spełniania powyższych warunków są następujące dokumenty: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (zawarte w załączniku nr 2), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2000000 PLN. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2000000 PLN; 3) dysponują i wykażą osobę która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej, o udokumentowanym minimum trzyletnim stażem zawodowym przy pełnieniu funkcji kierownika budowy na budowach lub przebudowach dróg o klasie nie niższej niż będącej przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie dokumentu stwierdzającego posiadania żądanych uprawnień budowlanych oraz życiorys zawodowy zawierający wykaz kierowanych budów z podaniem ich miejsca, zakresu i okresu realizacji. 4) wykażą zrealizowanie (zakończenie) w okresie 5 lat poprzedzających datę złożenia oferty w charakterze generalnego Wykonawcy, co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie dróg o klasie nie mniejszej niż będącej przedmiotem zamówienia (klasa Z) o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 PLN brutto każda. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca i szacunkowej wartości wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców, dokumenty odbiorowe itp.) 5) posiadają lub dysponują: a) sprawną wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 100t/godz.,b) sprawnym rozściełaczem do asfaltu o szer. roboczej min. 7,0 m. Pod pojęciem dysponowania wymaganym sprzętem Zamawiający uznaje: posiadanie przez Wykonawcę stałej lub czasowej umowy użyczenia sprzętu od innego podmiotu; posiadanie stałej lub czasowej umowy o współpracy z innym podmiotem - współpracy polegającej na możliwości korzystania z wymaganego sprzętu; pisemną deklarację innego podmiotu będącego właścicielem wytwórni mieszanek o zobowiązaniu się do dostarczania mas mineralno-asfaltowych Wykonawcy w przypadku jeżeli temu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania. Potwierdzeniem powyższego warunku będzie przedłożenie przez Wykonawcę pisemnej informacji o: parametrach technicznych (typ, wydajność, rok produkcji) posiadanego sprzętu, a w przypadku jego dysponowaniem dodatkowo przedłożenie kserokopii umów lub deklaracji, o których mowa powyżej. Szczegółowe wymagania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne Ocena spełnienia wymaganych warunków określonych w specyfikacji iwz będzie dokonywana przez Zamawiającego na podstawie treści wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia wymaganego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OFERTA PRZETARGOWA (wzór formularza ofertowego określa zał. nr 1) 2. OŚWIADCZENIE zgodnie z załącznikiem nr 2. 3. Kosztorys ofertowy - wypełnione przedmiary robót (kosztorysy ślepe) [patrz też instrukcja sporządzenia wyceny ofertowej wg załącznika nr 4]. 4. Podstawowe informacje o firmie, a w nich m.in.: ile lat firma istnieje; profil i skala działalności, osiągnięcia itp.; - [dokument nie obowiązkowy] 5. Imię i nazwisko kierownika budowy która będzie pełnić funkcję kierownika budowy posiadającą właściwe uprawnienia budowlane uprawniające do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności drogowej , o udokumentowanym minimum trzyletnim stażem zawodowym przy pełnieniu funkcji kierownika budowy na budowach lub przebudowach dróg o klasie nie niższej niż będącej przedmiotem zamówienia. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie dokumentu stwierdzającego posiadania żądanych uprawnień budowlanych oraz życiorys zawodowy zawierający wykaz kierowanych budów z podaniem ich miejsca, zakresu i okresu realizacji. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 8. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 2 000 000 PLN. 11. Wykazanie zrealizowania (zakończenia) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (zamieszczeniem ogłoszenia w Biuletynie zamówień Publicznych), w charakterze generalnego Wykonawcy, co najmniej dwóch robót polegających na budowie lub przebudowie dróg o klasie nie mniejszej niż będącej przedmiotem zamówienia (klasa Z) o wartości nie mniejszej niż 10 000 000 PLN brutto każda. Potwierdzeniem tego warunku będzie przedłożenie wykazu zrealizowanych w ciągu ostatnich 5 lat robót potwierdzających spełnienie powyższego warunku z podaniem ich zakresu, miejsca i szacunkowej wartości (wg załącznika nr 3) wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, oświadczenia poprzednich zleceniodawców). Jeżeli dokumenty referencyjne (lub oświadczenia) poprzednich zleceniodawców nie określają wartości robót lub ich zakresu należy dodatkowo przedłożyć inne dokumenty z których wynikać będzie wartość i zakres zamówienia (np. wyciąg z umowy, protokół odbioru itp.) 12. Dokumenty wykazujące posiadanie lub dysponowanie: a) sprawną wytwórnią mieszanek mineralno-asfaltowych o wydajności min. 100t/godz.,b) sprawnym rozściełaczem do asfaltu o szer. roboczej min. 7,0 m. Pod pojęciem dysponowania wymaganym sprzętem Zamawiający uznaje: posiadanie przez Wykonawcę stałej lub czasowej umowy użyczenia sprzętu od innego podmiotu; posiadanie stałej lub czasowej umowy o współpracy z innym podmiotem - współpracy polegającej na możliwości korzystania z wymaganego sprzętu; pisemną deklarację innego podmiotu będącego właścicielem wytwórni mieszanek o zobowiązaniu się do dostarczania mas mineralno-asfaltowych Wykonawcy w przypadku jeżeli temu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie będące przedmiotem niniejszego postępowania. Potwierdzeniem powyższego warunku będzie przedłożenie przez Wykonawcę pisemnej informacji o: parametrach technicznych (typ, wydajność, rok produkcji) posiadanego sprzętu, a w przypadku jego dysponowaniem dodatkowo przedłożenie kserokopii umów lub deklaracji, o których mowa powyżej 13. Wadium. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium (kserokopia przelewu / kserokopia poręczenia lub gwarancji). Szczegółowe informacje określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach