Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Wielgie

Gmina Wielgie ogłasza przetarg

  • Adres: 87-603 Wielgie, ul. Starowiejska 8
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 2897380 , fax. 54 2897795
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wielgie
    ul. Starowiejska 8 8
    87-603 Wielgie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 2897380, fax. 54 2897795
    REGON: 00054977200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wielgie.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Wielgie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamierza się wykonać następujący zakres: 1.Droga Głodowo Suradówek Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, Wykonanie zjazdów na przyległe działki, Przeprowadzenie robót konserwujących na istniejących rowach.. a)Droga w przekroju poprzecznym Wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m(z lokalnymi zawężeniami o spadku daszkowym i jednostronnym 2% z obu stronnymi poboczami i rowami przydrożnymi. b)Rozwiązanie sytuacyjne Projektowany odcinek ulic o łącznej długości 734 mb jest kontynuacją inwestycji realizowanych w latach poprzednich. Do każdej przyległej działki projekt przewiduje wykonanie zjazdu. c) Projektowana konstrukcja Projekt zakłada następującą konstrukcję jezdni : Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki 2. Droga Nowa Wieś Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, Wykonanie zjazdów na przyległe działki, Przeprowadzenie robót konserwujących na istniejących rowach.. a)Droga w przekroju poprzecznym Wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m(z lokalnymi zawężeniami o spadku daszkowym i jednostronnym 2% z obu stronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem nie sortowanym grubości 20 cm i rowami przydrożnymi. b)Rozwiązanie sytuacyjne Projektowany odcinek drogi o łącznej długości 990 mb. Do każdej przyległej działki projekt przewiduje wykonanie zjazdu. Droga posiada trzy łuki poziome o następujących parametrach: R1=150m, T=15,14m, Ws=0,76m, R2=250m, T=9,47m, Ws=0,20m, R3=20m, T=7,2m, Ws=1,25m, Oraz dwa załamania osi: Z1=1,80g w lewo, Z2=117,19g w lewo, Projekt zakłada następującą konstrukcję jezdni : A) Konstrukcja drogi na gazociągu tranzytowym Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Płyty Typu Mon grubości 15cm Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 B) Konstrukcja jezdni na pozostałym odcinku drogi Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 C) Konstrukcja zjazdu Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 c)Rozwiązania wysokościowe, droga w przekroju podłużnym. Projekt zakłada zachowanie istniejących spadków terenu wprowadzając minimalne korekty w spadkach podłużnych. d)Odwodnienie : Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe nie powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Projekt zakłada jedynie wykonanie robót konserwujących istniejących rowach przydrożnych. Oraz wykonanie przepustów pod zjazdami Fi 300 mm oraz przepustu pod drogą Fi 600 mm. Wyloty przepustów obrobić kamieniem polnym na podsypce cementowo - piaskowej. e)Zestawienie charakterystycznych ilości Długość drogi 990 mb. 3.Droga Rumunki Oleszeńskie Wykonanie nawierzchni bitumicznej jezdni, Wykonanie zjazdów na przyległe działki, Przeprowadzenie robót konserwujących na istniejących rowach. a) Droga w przekroju poprzecznym Projekt zakłada wykonanie nawierzchni bitumicznej o szerokości 5,0 m (z lokalnymi zawężeniami o spadku o 2% daszkowym i jednostronnym z obu stronnymi poboczami utwardzonymi kruszywem nie sortowanym grubości 20 cm wraz rowami przydrożnymi. b) Rozwiązanie sytuacyjne Projektowany odcinek drogi o łącznej długości 596 mb. Do każdej przyległej działki projekt przewiduje wykonanie zjazdu. Droga posiada pięć łuków poziomch o następujących parametrach: R1=100m, T=16,96m, Ws=1,43m, R2=150m, T=32,52m, Ws=3,49m, R3=75m, T=28,89m, Ws=5,37m, R4=120m, T=30,59m, Ws=3,83m, R5=120m, T=36,80m, Ws=5,51m, 4.3 Projektowana konstrukcja Projekt zakłada następującą konstrukcję jezdni : A) Konstrukcja jezdni na pozostałym odcinku drogi Warstwa ścieralna AC 8 S wg WT2 2010r gr 3 cm Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe 120Mpa Is większe lub równe 1,0 B) Konstrukcja zjazdu Warstwa wiążąca AC 11W wg WT2 2010r gr 3 cm Górna warstwa podbudowa zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 8 cm Dolna warstwa podbudowy - destrukt betonowy - zasadnicza z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 wg WT 4 2010r E2 większe lub równe 180Mpa I0 mniejsze lub równe 2,2 grubości 15 cm Warstwa odsączająca wykonana z pospółki o WSP wodoprzp. K10 8 m/d i Is większe lub równe 1,0 grubości 10 cm. Sprofilowane i zagęszczone podłoże gruntowe G-1 E2 większe lub równe120Mpa Is większe lub równe 1,0 c) Rozwiązania wysokościowe, droga w przekroju podłużnym. Projekt zakłada zachowanie istniejących spadków terenu wprowadzając minimalne korekty w spadkach podłużnych. d)Odwodnienie : Odwodnienie zrealizowano za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych drogi. Rozwiązania projektowe nie powodują zmian w istniejących stosunkach wodnych. Projekt zakłada jedynie wykonanie robót konserwujących istniejących rowach przydrożnych. Oraz wykonanie przepustów pod zjazdami Fi 300 mm oraz przepustu pod drogą Fi 600 mm. Wyloty przepustów obrobić kamieniem polnym na podsypce cementowo - piaskowej. e)Zestawienie charakterystycznych ilości Długość drogi 596 mb. Jakiekolwiek podane w specyfikacji technicznej, dokumentacji projektowej, przedmiarze nazwy własne są przykładowe, zaś ewentualne wskazanie przez Zamawiającego producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki: Załącznik Nr 1 do SIWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik Nr 2 do SIWZ Przedmiar robót Załącznik Nr 3 do SIWZ Dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie :dziesięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: KDBS o/Wielgie Nr 33 9550 0003 2005 0030 0054 0002 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Wielgie, ul. Starowiejska 8, 87-603 Wielgie w pok. nr 2, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wielgie.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach