Przetargi.pl
Remont dróg gruntowych w 2015r.,dostawa kruszyw,sortowanie i zmieszanie kruszyw, kruszenie betonu,

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 87-162 Lubicz, ul. Toruńska 36A
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 56 6782709 , fax. 56 6782709
  • Data zamieszczenia: 2015-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
    ul. Toruńska 36A 36A
    87-162 Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 56 6782709, fax. 56 6782709
    REGON: 87172575700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont dróg gruntowych w 2015r.,dostawa kruszyw,sortowanie i zmieszanie kruszyw, kruszenie betonu,
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakupu i dostawy kruszyw drogowych do remontu dróg gruntowych w ilościach: a. żużel paleniskowy 600 ton b. kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 600 ton c. gruz betonowy sortowany z recyklingu o frakcji 5-31,5mm 600 ton d. pospółka drogowa sortowana doziarniona o frakcji 0-31,5mm 3600 ton 2. Usługa sprzętem specjalistycznym na placu wykonawcy kruszenia kruszarką mobilna stożkowa 1200 ton betonu i płyt żelbetonu z recyklingu do max frakcji 0-63mm wraz z hałdowaniem, załadowaniem na sam. samowyładowcze i przewóz na odległość do 10km na place magazynowe i w miejsca wbudowania WBUDOWANIE a. remontowana jezdnia na dz. nr 489 w Krobi o pow. 1280m2 543 ton b. remontowana jezdnia na dz. nr 11/2 w Młyńcu Drugim o pow.345m2 147 ton c. remontowana jezdnia na dz. Nr 46/4 i 46/5 w Brzeźnie i Gronowie o pow.400m2 170 ton POZOSTAJE NA MAGAZYNIE w Lubiczu Dolnym 340 ton 3. Przesortowanie i zmieszanie mechaniczne 1800 ton kruszyw drogowych wraz z hałdowaniem i załadowaniem na sam. samowyładowcze na placach magazynowych: Lubicz Dolny a. Żużel paleniskowy 300 ton b. kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 300 ton c. pospółka drogowa sortowana do ziarniona o frakcji 0-31,5mm 300 ton Rogowo d. Żużel paleniskowy 300 ton e. kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 300 ton f. pospółka drogowa sortowana doziarniona o frakcji 0-31,5mm 300 ton WBUDOWANIE : g. w remontowane drogi gminne na terenie gminy 800 ton POZOSTAJE NA MAGAZYNIE h. w Lubiczu Dolnym na placu magazynowym 500 ton i. w Rogowie na placu magazynowym 500 ton 4. Remont jezdni dróg gruntowych w 2015 r. obejmuje 96,96 km dróg gminnych o powierzchni 328.102m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz. Remont jezdni dróg gminnych o nawierzchniach gruntowych i gruntowych utwardzonych polega na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4660 ton przez wbudowanie: a. mieszanki w proporcjach 1:1:1 składającej się z kruszywa kamienia łamanego wapiennego fr.0-31,5, żużla paleniskowego i pospółki drogowej sortowanej o frakcji 0-31,5mm w ilości 800 ton b. pospółki drogowej sortowanej o frakcji 0-31,5mm w ilości 3000ton c. gruz betonowy z recyklingu kruszony przez wykonawcę do frakcji 0-63mm w ilości 860ton 5. Podczas remontu wykonać ścięcie w wyrównanie 4400m2 poboczy przy drogach: a. nr 100749 Rogówko-Młyniec: długość 2x700m, szerokość 1,0m, powierzchnia 1400m2 b. nr 10071 ul. Kolejowa w Grębocinie; długość 2x900m, szer 1,0m, powierzchnia 1800m2 c. nr 100738C (ul. Lipowa)w Gronowie: długość 2x800m, szer 0,75m, powierzchnia 1200m2 6. Remont dróg gruntowych przez urządzenie jezdni: a. na dz. nr 489 w Krobi ,długość 320m, szerokość 4,0m, pow. 1280m2 b. na dz. nr 11/2 w Młyńcu Drugim, długość 230m szer 1,5m pow.345m2 c. na dz. Nr 46/4 i 46/5 w Brzeźnie i Gronowie, długość 100m, szer 4,0, pow.400m2 8. Odtworzenie rowów przydrożnych przy drodze nr 100749C z Rogówka do Młyńca Pierwszego długość 700mx2=1400m, pow. przekroju rowu 0,76m2 , objętość wykopów 1064m3. 9. Zakupione kruszywa muszą spełniać wymagania norm PN-EN udokumentowane przy dostawach. Przed wbudowaniem pospółki drogowej Zamawiający zastrzega sobie zbadanie w wskazanym laboratorium drogowym struktury kruszywa przez ustalenie krzywej przesiewu. 10. Szczegółowy zakres robót został opisany w kosztorysie ofertowym. Roboty remontowe jezdni gruntowych winny być wykonywane zgodnie z PN-EN z użyciem sprzętu technologicznego tj: równiarek 100KM, walców statycznych samojezdnych ogumionych min.10ton, walców statycznych samojezdnych metalowych wibracyjnych min. 10 ton, beczkowozu do transportu wody o poj. 10,0m3 w celu zraszania nawierzchni podczas równania. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia wody na swój koszt i własnym staraniem niezbędnej do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, co wynika z technologii robót. Zamawiający szczególną uwaga zwróci na ilość wody zużytej do uplastycznienia mieszanki kruszyw w celu uzyskania wymaganego zagęszczenia jezdni. Sortowanie kruszywa sortownikiem mobilnym z załadowaniem na samochody samowyładowcze i hałdowaniem ładowarką. Kruszenie kruszarką mobilna stożkowa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty 00/100) wniesionym przed upływem terminu składania ofert 2. Wadium należy wnieść do dnia 06. 05. 2015 r. do godz. 10°°. 3. Wadium można wnosić w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Grębocinie Nr 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu potwierdzenia wniesienia wadium. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajduje się na rachunku wskazanym przez Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna do oferty należy dołączyć potwierdzenie wniesienia wadium (kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem) lub kopię dokumentu wadialnego potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Nie wniesienie wadium spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem ust. 4a (art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych) . Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego . Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1 ( art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych) jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 (ustawy Prawo zamówień publicznych) nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art.25 ust. 1 lub pełnomocnictw , chyba że udowodni że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubicz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach