Przetargi.pl
Przebudowa dróg na terenie Gminy Limanowa

Gmina Limanowa ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 18 337 22 52 , fax. +48 18 337 22 52 wew.111
  • Data zamieszczenia: 2017-04-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Limanowa
    ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. +48 18 337 22 52, fax. +48 18 337 22 52 wew.111
    REGON: 491892363
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg na terenie Gminy Limanowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Ogólne informacje o zamówieniu publicznym: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa 19 odcinków dróg gminnych na terenie Gminy Limanowa. Zamówienie podzielone zostało na 19 zadań częściowych: 1) Przebudowa drogi Siekierczyna I do Szumilasa. 2) Przebudowa drogi Młynne Królikówka. 3) Przebudowa drogi Kisielówka do wodociągu. 4) Przebudowa drogi Kisielówka Dolna. 5) Przebudowa drogi Mordarka Cieniawa do Jasicy. 6) Przebudowa drogi Stara Wieś II pod Golców Stanisze. 7) Przebudowa drogi Pasierbiec do Pęksów, Łąckiej. 8) Przebudowa drogi Koszary Rysiówka. 9) Przebudowa drogi Lipowe Mechówka. 10) Przebudowa drogi Młynne Podlas. 11) Przebudowa drogi Mordarka koło pomnika. 12) Przebudowa drogi Mordarka Dyrkowskie Góry. 13) Przebudowa drogi Mordarka do Jurków koło szkoły. 14) Przebudowa drogi Nowe Rybie Centrum. 15) Przebudowa drogi Pasierbiec do Guzika. 16) Przebudowa drogi Rupniów Krzyżowa. 17) Przebudowa drogi Rupniów koło Wójtowicza. 18) Przebudowa drogi Stara Wieś - Golców. 19) Przebudowa drogi Męcina - Podgórze. 2. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych (liczba części: 19). Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części. 3. Zakres robót budowlanych obejmuje w szczególności wykonanie robót przygotowawczych, ziemnych (wykonanych sprzętem budowlanym), ułożenie przepustów rurowych pod zjazdami, mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwami nawierzchni, wykonanie podbudowy drogi z kruszywa, ułożenie ścieków drogowych, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, poboczy z kruszywa, a także robót towarzyszących. 4. W powyższym punkcie zamawiający przedstawił ogólny schemat robót. Szczegółowy zakres robót budowlanych określają udostępnione przez zamawiającego dokumenty, w tym przedmiary robót, przekroje typowe, lokalizacje poszczególnych dróg oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia ilości robót i asortymentu w zależności od posiadanych środków finansowych. II. POZOSTAŁE INFORMACJE: 1. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.) zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osoby wykonujące wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (tj. jednego operatora rozcielacza asfaltu oraz jednego operatora walca drogowego), jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. z 2016 r. poz. 1666). 1) Zamawiający, jeżeli uzna to za konieczne, ma prawo na każdym etapie realizacji zamówienia zwrócić się do Państwowej Inspekcji Pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli, czy wykonawca lub podwykonawca spełnił obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia. 2) Zamawiający wymaga, aby wykonawca, którego oferta okazała się najkorzystniejsza lub podwykonawca, najpóźniej w dniu zawarcia umowy, ale przed jej podpisaniem, złożył w siedzibie zamawiającego (w sekretariacie, pokój nr I na piętrze Urzędu Gminy Limanowa) oświadczenie pod rygorem odpowiedzialności karnej, stanowiące załącznik nr 10 do SIWZ. 3) O wymogu zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na okres, co najmniej trwania umowy zawartej z zamawiającym, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, stanowi dokładniej rozdział XIV pkt 8 SIWZ. 2. W sytuacji, gdyby w udostępnionych przez zamawiającego opracowaniach (dokumentach) załączonych do niniejszego postępowania wystąpiły nazwy, typy i pochodzenie produktów, wówczas zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że spełnione będą wymagania w zakresie standardów jakościowych oraz istotnych parametrów technicznych i technologicznych przewidzianych w dokumentacji technicznej. Ponadto zastosowanie rozwiązań równoważnych nie może mieć wpływu na zmianę ustalonej ceny ryczałtowej w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie zmiany trzeba będzie uzgadniać z inspektorem nadzoru. 3. Zamawiający poleca, aby wykonawcy dokonali wizji w terenie, celem dokładnego przygotowania oferty. Koszty związane z dokonaniem wizji w terenie ponosi w całości wykonawca. 4. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 380 ze zm.) minimalny okres rękojmi za wady przedmiotu wynosi 5 lat (60 miesięcy). Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji jakości nie był krótszy niż 60 miesięcy (okres gwarancji jest równy okresowi rękojmi za wady).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający określa kwotę wadium w następujących wysokościach: 1) Zadanie nr 1 - „Siekierczyna I do Szumilasa” - 4.000,00 zł. (cztery tysiące złotych 00/100), 2) Zadanie nr 2 - „Młynne Królikówka” - 900,00 zł. (dziewięćset złotych 00/100), 3) Zadanie nr 3 - „Kisielówka do wodociągu” - 3.500,00 zł. (trzy tysiące pięćset złotych 00/100), 4) Zadanie nr 4 - „Kisielówka Dolna” - 7.500,00 zł. (siedem tysięcy pięćset złotych 00/100), 5) Zadanie nr 5 - ”Mordarka Cieniawa do Jasicy” - 1.000,00 zł. (jeden tysiąc złotych 00/100), 6) Zadanie nr 6 - „Stara Wieś II pod Golców Stanisze” - 2.500,00 zł. (dwa tysiące pięćset złotych 00/100), 7) Zadanie nr 7 - „Pasierbiec do Pęksów, Łąckiej” - 3.000,00 zł. (trzy tysiące złotych 00/100), 8) Zadanie nr 8 - „Koszary Rysiówka” - 1.500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 9) Zadanie nr 9 - „Lipowe Mechówka” - 5.000,00 zł. (pięć tysięcy złotych 00/100), 10) Zadanie nr 10 - „Młynne Podlas” - 3.500,00 zł. (trzy tysiące pięćset złotych 00/100), 11) Zadanie nr 11 - „Mordarka koło pomnika” - 6.000,00 zł. (sześć tysięcy złotych 00/100), 12) Zadanie nr 12 - „Mordarka Dyrkowskie Góry” - 1.500,00 zł. (jeden tysiąc pięćset złotych 00/100), 13) Zadanie nr 13 - „Mordarka do Jurków koło szkoły” - 3.500,00 zł. (trzy tysiące pięćset złotych 00/100), 14) Zadanie nr 14 - „Nowe Rybie Centrum” - 18.500,00 zł. (osiemnaście tysięcy pięćset złotych 00/100), 15) Zadanie nr 15 - „Pasierbiec do Guzika” - 2.000,00 zł. (dwa tysiące złotych 00/100), 16) Zadanie nr 16 - „Rupniów Krzyżowa” - 5.000,00 zł. (pięć tysięcy złotych 00/100), 17) Zadanie nr 17 - „Rupniów koło Wójtowicza” - 2.500,00 zł. (dwa tysiące pięćset złotych 00/100), 18) Zadanie nr 18 - „Stara Wieś - Golców” - 24.500,00 zł. (dwadzieścia cztery tysiące pięćset złotych 00/100), 19) Zadanie nr 19 - „Męcina – Podgórze” - 20.000,00 zł. (dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). 2. Łączna kwota wadium na wszystkie zadania częściowe wynosi: 115.900,00 zł. (sto piętnaście tysięcy dziewięćset złotych 00/100). 3. Wadium może być wnoszone w jednej, wybranej przez wykonawcę formie: a) jeżeli wykonawca wniesie wadium w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego, do oferty należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia przelewu. - UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium łącznie, na więcej niż jedno zadanie częściowe w jednym przelewie. W takim wypadku, w tytule przelewu należy wymienić konkretne zadania (części), do których wadium zostało wniesione. b) jeżeli wykonawca wniesie wadium w innej, niż w pieniądzu, formie, do oferty należy dołączyć kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem potwierdzenia wniesienia wadium. - UWAGA! Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium łącznie, na więcej niż jedno zadanie częściowe w jednym dokumencie. W takim wypadku, w dokumencie wadialnym, należy wymienić konkretne zadania (części), do których wadium zostało wniesione. - Oryginał dokumentu, potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć jako drugi dokument (obok oferty) w sekretariacie (pokój nr I na piętrze) Urzędu Gminy Limanowa znajdującego się pod adresem: 34-600 Limanowa, ul. Matki Boskiej Bolesnej 18B. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 28.04.2017 roku do godz. 1100, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne, gdy kwota wadium wpłynie na konto zamawiającego w tym terminie. 5. Wadium może być wnoszone w jednej z kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r., poz. 978 i 1240). 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Limanowej, numer rachunku: 29 8804 0000 0000 0000 0723 0057. 7. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i powinny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib. 2) Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem). 3) Kwotę gwarancji (poręczenia). 4) Termin ważności gwarancji (poręczenia). 5) Zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie iż: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9. Zasady zwrotu/zatrzymania/ponownego wniesienia wadium: 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 7.2. 2) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 7) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 10. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach