Gmina Nowa Sarzyna ogłasza przetarg
- Adres: 37-310 Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 17 2413177 , fax. 17 2413111
- Data zamieszczenia: 2014-01-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowa Sarzyna
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie
tel. 17 2413177, fax. 17 2413111
REGON: 00052965700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasarzyna.eu
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w Sarzynie - rejon ulice - część nr 1, Przebudowa drogi gminnej nr 104763R w miejscowości Wola Zarczycka - część nr 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
4.1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) część nr 1- Przebudowa dróg gminnych wewnętrznych w Sarzynie - rejon ulice odcinek od km 0+000 do km 0+125,00 oraz odcinek od km 0+000 do km 0+175,00 o szerokości 3,5 m i 3 m. Stan projektowany obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty pomiarowe, - wykonanie podbudów oraz ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, - wykonanie poboczy utwardzonych. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 2) część nr 2 - Przebudowa drogi gminnej nr 104763R w miejscowości Wola Zarczycka od km 0+623 do km 0+990 o długości 367 mb oraz szerokości 4,5 mb. Stan projektowany obejmuje wykonanie następujących robót budowlanych: - roboty pomiarowe, - wykonanie podbudów oraz ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej, - uzupełnienie poboczy niesortem wraz z zagęszczeniem, - plantowanie obustronne poboczy. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Branża ogólnobudowlana 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) wykonanie robót budowlanych, 5) uporządkowanie terenu budowy. 2. Inne obowiązki i koszty wykonawcy Do zakresu obowiązków i kosztów Wykonawcy należy również: 1) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 2) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 3) koszty utylizacji odpadów, 4) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenia dróg, Wykonawca zobowiązuje się do ich naprawy. 5) Zabezpieczenie ogrodzeń i wjazdów na posesje przed zniszczeniem, a w przypadku zniszczenia odtworzenie do stanu pierwotnego. 6) Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zaopiniowaniem go przez Burmistrza Miasta i Gminy i zatwierdzeniem przez Starostę Leżajskiego; 4.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 4.5 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 4.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty (dla każdego zadania osobny komplet dokumentów): 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku - 3 egz. 2) projekt budowlano-wykonawczy z ewentualnymi zmianami naniesionymi przez projektanta; 3) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania przedmiotu zamówienia z projektem budowlanym, warunkami zgłoszenia, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 4) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 5) potwierdzony przez Inspektora obmiar wykonanych robót; 6) protokoły z poszczególnych etapów podbudowy dróg (warstw pod asfaltem); 7) zestawienie rzeczowo-finansowe wybudowanych dróg; 2. Dokumenty winny być ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332238
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowasrzyna.eu
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dodano: 2016-05-24Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
- Dodano: 2016-04-22Przebudowa dróg gminnych -19 zadań
- Dodano: 2016-04-21Przebudowa drogi gminnej nr 101510R Obojna - Zaosie - Kotowa Wola. Dz. nr ewid. 973, w km 4+720 do km 6+750 w miejscowości Kotowa Wola.
- Dodano: 2016-04-15Przebudowa dróg na terenie gminy Pysznica
- Dodano: 2016-04-15Przebudowa ciągu dróg gminnych nr 104725R i nr 104726R w sołectwie Judaszówka (most) - Wola Zarczycka Smycze w km 0+680 - 1+130 oraz 0+000 - 0+300
- Dodano: 2016-04-14REMONT DROGI KRAJOWEJ NR 28 ODC. TYRAWA WOŁOSKA - ROZPUCIE OD KM 296+250 DO KM 297+000
- Dodano: 2016-02-26Przebudowa: 1) Drogi gminnej nr 104729R Klasztorna w Jelnej w km 2+250 do km 3+230 - zadanie 1, 2) Drogi gminnej nr 104729R Klasztorna w Jelnej w km 3+230 do km 3+335 - zadanie 2.
- Dodano: 2016-02-04Przebudowa nawierzchni dróg: 1) Przebudowa nawierzchni ul. Wł. Piłata w Nowej Sarzynie (Etap II) - zadanie 1, 2) Przebudowa nawierzchni drogi na działce ewidencyjnej nr 70, nr 38, nr 67 oraz drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 632 w sołectwie Łukowa - zadanie 2, 3) Przebudowa nawierzchni drogi na działce ewidencyjnej nr 70, nr 38, nr 67 oraz drogi gminnej wewnętrznej o nr ewid. 632 w sołectwie Łukowa - zadanie 3.
- Dodano: 2015-09-18Budowa i modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych na obiekcie poscaleniowym w obrębie Wola Zarczycka
- Dodano: 2015-09-09Przebudowa nawierzchni dróg gminy Nowa Sarzyna: 1) Przebudowa nawierzchni drogi na działkach nr ewid. 3386 i 3515 w Sarzynie - zadanie 1, 2) Przebudowa nawierzchni drogi na działce nr ewid. 1172 w Tarnogórze - zadanie 2, 3) Przebudowa nawierzchni drogi nr 104821R i 104822R w Łukowej etap II - zadanie 3.