Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczuka i Niewierz

Gmina Brodnica ogłasza przetarg

  • Adres: 87-300 Brodnica, Mazurska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 941 612 , fax. 564 941 640
  • Data zamieszczenia: 2020-07-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brodnica
    Mazurska 13
    87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 941 612, fax. 564 941 640
    REGON: 87111839400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnica.ug.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczuka i Niewierz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie drogi gminnej nr 080532C Szczuka – Świerczyny Nowe w miejscowości Szczuka oraz na przebudowie drogi gminnej nr 080546C Chojno – DK nr 15 w miejscowości Niewierz 2. Zamawiający dokonuje podziału przedmiotu zamówienia na trzy następujące części: 1) Cześć I – Przebudowa drogi gminnej nr 080532C Szczuka – Świerczyny Nowe w miejscowości Szczuka na dz. nr 333/1, 183/3, 187/1, 182/7, 181/3, 188/1, 189/1 o długości 433 m. 2) Cześć II – Przebudowa drogi gminnej nr 080546C Chojno – DK nr 15 w miejscowości Niewierz na dz. nr 36/1, 36/2, 54/6, 54/7 i 54/1 o długości 939,5 m. 3. Część I zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze – obsługa geodezyjna, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe. 2) Jezdnia o szerokości 4,5 m z betonu asfaltowego o łącznej grubości 7 cm (warstwa wiążąca AC16W o grubości 4 cm + warstwa ścieralna AC11S o grubości 3 cm) na następującej podbudowie w zależności od lokalizacji: a) km 0+000-0+085 oraz 0+143-0+218 (istniejąca konstrukcja betonowa) – warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 7 cm oraz w przypadku poszerzenia o grubości 20 cm, ułożonej na warstwie odsączającej z piasku o grubości 15 cm, b) km 0+218 - 0+491 (istniejąca konstrukcja z kruszywa) - warstwa podbudowy zasadniczej z kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grubości 18 cm. 3) Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm w granicach pasa drogowego. 4) Roboty wykończeniowe – pobocza o szerokości 0,5-0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm niezwiązanego C50/30 o grubości 15 cm stabilizowanego mechanicznie, oznakowanie pionowe, plantowanie gruntu, wysiew trawy, oczyszczenie rowów. 5. Część II zamówienia obejmuje następujący zakres prac: 1) Roboty przygotowawcze – obsługa geodezyjna, roboty ziemne, roboty rozbiórkowe, wycinka drzew. 2) Jezdnia o szerokości 4,5 m z betonu asfaltowego o łącznej grubości 8 cm (warstwa wiążąca AC16W o grubości 4 cm + warstwa ścieralna AC11S o grubości 4 cm) na podbudowie z kruszywa łamanego niezwiązanego C50/30 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm. 3) Zjazdy o nawierzchni z betonu asfaltowego grubości 4 cm w granicach pasa drogowego z profilowaniem różnicy wysokości kruszywem niezwiązanym C50/30 stabilizowanym mechanicznie. 4) Ograniczenie jezdni w miejscach istniejących skarp krawężnikiem najazdowym 15x22 cm na ławie betonowej z oporem. 5) Przestrzeganie uzgodnień dokumentacji projektowej przez PKP, 6) Roboty wykończeniowe – pobocza o szerokości 0,5-0,75 m z kruszywa łamanego 0/31,5 mm niezwiązanego C50/30 o grubości 15 cm stabilizowanego mechanicznie, wymiana dwóch przepustów, odtworzenie rowu z zabezpieczeniem skarp płytami chodnikowymi, montaż barier ochronnych, wysiew trawy, oznakowanie pionowe. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 10 - 11 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: 1) Dla części I zamówienia w wysokości 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące, 00/100), 2) Dla części II zamówienia w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy, 00/100), 2. W przypadku składnia oferty na więcej niż jedną część zamówienia wadium należy wnieść odrębnie dla każdej części. 3. Wadium należy wnieść w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. Nr 42, poz. 359 z poźn. zm.). 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy przelać na konto Zamawiającego w Banku Gospodarki Żywnościowej Nr 87203000451110000002022250 z adnotacją „Wadium na przetarg pn. „Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Szczuka i Niewierz” – cz. I lub cz. II. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wpłynięcia wadium uznaje się termin jego „wniesienia”. Przez „wniesienie” rozumie się uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający przelew (wniesienie) środków na rachunek Zamawiającego. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno fizycznie znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert pod rygorem odrzucenia oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu należy dołączyć do oferty. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania: a) odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w niniejszej SIWZ, b) odpowiadać co do terminu ważności terminowi związania ofertą określonemu w niniejszej SIWZ, c) zawierać w swej treści okoliczności (zgodnie z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP) w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium zamawiającemu, wraz z klauzulą mówiącą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela), 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art.87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszą. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Wykonawca lub podmiot wystawiający gwarancję bankową/ubezpieczeniową nie może uzależnić dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wykonania czynności, jak również od przedłożenia dodatkowej dokumentacji, dodatkowych oświadczeń złożonych przez wykonawcę lub inny podmiot pod rygorem wykluczenia Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta oprócz oświadczeń, o jakich mowa w pkt III.3 musi zawierać: 1)Wypełniony wzór formularza oferty 2) Kosztorys ofertowy 3) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 3) W przypadku wykonawców polegających na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dokumenty bądź informacje, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach