Urząd Gminy Bargłów Kościelny ogłasza przetarg
- Adres: 16-320 Bargłów Kościelny, ul. Augustowska
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 876 424 091 , fax. 876 424 562
- Data zamieszczenia: 2020-12-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bargłów Kościelny
ul. Augustowska 47
16-320 Bargłów Kościelny, woj. podlaskie
tel. 876 424 091, fax. 876 424 562
REGON: 53404900000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Bułkowizna i Wólka Karwowska” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Bułkowizna i Wólka Karwowska. 2. Zamówienie podzielone jest na dwie części: a) część 1: przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Bułkowizna; odcinek długości 600 m (początek zakresu na połączeniu z nową nawierzchnią bitumiczną), b) część 2: przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Wólka Karwowska; odcinek długości 500 m. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w przedmiarach robót, stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania terenu realizacji robót w stanie gwarantującym bezpieczeństwo osób korzystających z tych terenów. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia we własnym zakresie wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót oraz odpowiedniego nadzoru technicznego i pracowników o kwalifikacjach niezbędnych do odpowiedniego i terminowego wykonania robót. 6. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego, przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy budowlanej. 7. Wykonawca powinien zgłosić w trakcie postępowania przetargowego wszelkie uwagi i zastrzeżenia do dokumentacji przetargowej i wystąpić do zamawiającego o rozstrzygnięcie. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 9. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. 10. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 2-letniej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca może uzyskać dodatkowe punkty za wydłużenie terminu gwarancji na wykonane roboty zgodnie z rozdziałem XIX SIWZ „Opis kryteriów i sposobu oceny ofert”. 11. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający, w zakresie wszystkich prac (czynności) dotyczących robót budowlanych objętych zamówieniem wymaga zatrudnienia, przez wykonawcę (odpowiednio podwykonawców oraz dalszych podwykonawców), na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących prace fizyczne. Ustalenie wymiaru czasu pracy oraz liczby osób, zamawiający pozostawia w gestii wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. 12. Obowiązki wykonawcy lub podwykonawcy/dalszego podwykonawcy w tym zakresie zostały uregulowane w projekcie umowy (załącznik nr 4 do SIWZ). 13. Wymóg zatrudnienia w stosunku pracy nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy Prawo budowlane, a także innych czynności polegających na sprawowaniu nadzoru nad wykonywanymi robotami. 14. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną wybraną lub dwie części zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, że przed sporządzeniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej na terenie inwestycji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I W przypadku wykonawcdw wspólnie ubiegaiqcych się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia, ze nie podlegają oni wykluczeniu z udziatu w postępowaniu: 1) oświadczenie wstępne wykonawcy - skladają wszyscy wykonawcy - do oferty; 2) dokument, o którym mowa w Rozdz, Vlll pkt I SIWZ sklada każdy z wykonawcdw - na wezwanje zamawiajqcego (oferta oceniona najwyżej); 2. Wykonawca (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia każdy z wykonawców) w terminie 3 dni od dnia zanieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitalowe.i, o której mowa w art. 24 ust.' 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złotyli oferty w tym postępowaniu 3. W przypadku przynależności do tej samei grupy kapitaiowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiazania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Modernizacja nawierzchni ul. Jarzębinowej w Augustowie”
Dodano: 2024-04-23 - Budowa mini tężni solankowej wraz z elementami małej architektury- ABO
Dodano: 2024-04-23 - Dostosowanie budynków infrastruktury społecznej do potrzeb mieszkańców Gminy Szudziałowo
Dodano: 2024-04-23 - Budowa garaży na potrzeby Urzędu Gminy Wąsosz i jednostek OSP z terenu gminy Wąsosz
Dodano: 2024-04-19 - Wymiana pokrycia dachowego budynku odpraw na dpg Białowieża – Piererow
Dodano: 2024-04-18 - Remont budynku socjalnego służącego zaspakajaniu potrzeb społeczności lokalnej w miejscowości Kamionka Stara
Dodano: 2024-04-12 - Zapytanie ofertowe w formule „Zaprojektuj i wybuduj” dla mikrobiogazowni rolniczej o mocy 30 kWe
Dodano: 2024-04-10 - Budowa wodociągu wiejskiego Łabętnik – Pomiany wraz z budową przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Bargłów Kościelny
Dodano: 2024-03-27 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Bakałarzewie wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu
Dodano: 2024-03-25 - Budowa urządzeń i obiektów sportowo-rekreacyjnych w Słochach Annopolskich
Dodano: 2024-03-22