Przetargi.pl
Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Spytkowice i Ryczów

Gmina Spytkowice ogłasza przetarg

  • Adres: 34116 Spytkowice, ul. Zamkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 791 820 , fax. 338 791 560
  • Data zamieszczenia: 2017-09-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Spytkowice
    ul. Zamkowa 12
    34116 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 338 791 820, fax. 338 791 560
    REGON: 7218209000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa dróg gminnych w miejscowości Spytkowice i Ryczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    zadanie nr 1 1) Przebudowa drogi gminnej – ul. Szkolna w miejscowości Spytkowice – od km 0+000,00 do km 0+196,00 (wg kilometrażu lokalnego) szerokość jezdni: 4,00 – 6,00m i szerokość utwardzonego pobocza: 0,50m na odcinku od skrzyżowania z ul. Bożego Ciała do skrzyżowania z ul. Pogodną tj,: wymiana nawierzchni jezdni, przebudowa istniejących zjazdów, regulacja wysokościowa studzienek istniejącej infrastruktury technicznej. 2) Przebudowa drogi gminnej – ul. Szkolna w miejscowości Spytkowice w zakresie remontu istniejącej nawierzchni jezdni oraz budowy chodnika dla pieszych do km 0+000,00 do km 0+182.22 (wg kilometrażu lokalnego) o szerokości jezdni 5,00 m i szerokości chodnika 1,50m – odcinek od drogi krajowej do skrzyżowania z ul. Bożego Ciała – tj. remont nawierzchni jezdni, przebudowa istniejących zjazdów, budowa chodnika dla pieszych, regulacja wysokościowa studzienek infrastruktury technicznej zadanie nr 2 Przebudowa drogi gminnej ul. Sportowa w miejscowości Ryczów od km 0+000,00 do km 0+257,00 (wg kilometrażu lokalnego) szerokość jezdni: 3,00 – 4,00m
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku w tym zakresie na podstawie złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu skutecznego złożenia oferty Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 dla zadania 1, zadania 2 do SIWZ, wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy; a) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców w przypadku gdy: ofertę podpisuje w imieniu Wykonawcy inna osoba, która nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze, b) ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenia zamówienia publicznego (np. konsorcjum); 2) kosztorys ofertowy (uproszczony, dwa miejsca po przecinku) wykonany zgodnie z przedmiarem robót – załącznik nr 2 do SIWZ dla zadania 1, zadania 2 W celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 dla zadania nr 1, zadania nr 2. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu - jeżeli dotyczy. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt 9 poz.1) 2) 3) SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach